Przywitali ich gleba i sola

Data: 2010-08-07 14:38:49
Autor: Canucki
Przywitali ich gleba i sola
Konkretnie jodkiem srebra.  Przebieg sledztwa coraz bardziej utwierdza w takim przekonaniu

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-07 15:06:14
Autor: Eulalia Browarek
Przywitali ich gleba i sola

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3jr5p$n49$1inews.gazeta.pl...
Konkretnie jodkiem srebra.  Przebieg sledztwa coraz bardziej utwierdza w
takim przekonaniu

I wirowym działem magnetycznym. Prezydenta już na ziemi dobili zwykłą TTką.

Zennon

Data: 2010-08-07 17:08:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Przywitali ich gleba i sola

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i3jsp6$p15$1tioat.net...

[...]

A potem pourywali mu nogi i ręce.

Data: 2010-08-07 22:08:42
Autor: PaPi
Przywitali ich gleba i sola
I wirowym działem magnetycznym. Prezydenta już na ziemi dobili zwykłą
TTką.

A potem pourywali mu nogi i ręce.

I przyszyli jedna reke generala.

Data: 2010-08-07 17:11:15
Autor: u2
Przywitali ich gleba i sola
W dniu 2010-08-07 17:06, Eulalia Browarek pisze:
UÂżytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:i3jr5p$n49$1inews.gazeta.pl...
Konkretnie jodkiem srebra.  Przebieg sledztwa coraz bardziej utwierdza w
takim przekonaniu

I wirowym dzia³em magnetycznym. Prezydenta ju¿ na ziemi dobili zwyk³¹ TTk¹.

Ściemniasz, mógł być zastosowany t.zw meaconing :

http://smolensk-2010.pl/2010-05-20-eksperci-od-nawigacji-satelitarnej-to-byl-zamach.html

Data: 2010-08-07 17:15:18
Autor: Grzegorz Z.
Przywitali ich gleba i sola
Dnia Sat, 7 Aug 2010 15:06:14 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

[...]

Fazerem dobili! Ustawionym na "vaporize".

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-07 18:09:53
Autor: u2
Przywitali ich gleba i sola
W dniu 2010-08-07 17:15, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Picu picu, klema kępa. Tak w skrócie można podsumować twoje wywody :)

Data: 2010-08-07 18:16:38
Autor: Grzegorz Z.
Przywitali ich gleba i sola
Dnia Sat, 07 Aug 2010 18:09:53 +0200, u2 napisał(a):

[...]

a czym wg ciebie tą mgłę wywołali hę?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-07 18:25:40
Autor: u2
Przywitali ich gleba i sola
W dniu 2010-08-07 18:16, Grzegorz Z. pisze:
a czym wg ciebie tą mgłę wywołali hę?

Picu picu klempa kępa.

Data: 2010-08-07 18:32:59
Autor: Grzegorz Z.
Przywitali ich gleba i sola
Dnia Sat, 07 Aug 2010 18:25:40 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-08-07 18:16, Grzegorz Z. pisze:
a czym wg ciebie tą mgłę wywołali hę?

Picu picu klempa kępa.

No pewnie!

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-07 18:41:51
Autor: u2
Przywitali ich gleba i sola
W dniu 2010-08-07 18:32, Grzegorz Z. pisze:
Picu picu klempa kępa.
No pewnie!

Jeruzel spółkuje z Komorrą. Picu picu  Klempa Kępa.

Data: 2010-08-07 18:56:49
Autor: Grzegorz Z.
Przywitali ich gleba i sola
http://www.youtube.com/watch?v=VFnc_4PQQT0

"siedemdziesiąt pięć plus dziesięć"

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-07 16:41:30
Autor: Grzegorz Z.
Przywitali ich gleba i sola
Dnia Sat, 7 Aug 2010 14:38:49 +0000 (UTC), Canucki napisał(a):

Konkretnie jodkiem srebra.  Przebieg sledztwa coraz bardziej utwierdza w takim przekonaniu

Oczywiście. A za sterami wrażego Iła zasiadali Aniela i Wołodia.

Zaś wieżyczkę strzelca ogonowego obsługiwał Donald.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-07 14:47:52
Autor: Canucki
Przywitali ich gleba i sola
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Oczywiście. A za sterami wrażego Iła zasiadali Aniela i Wołodia.

Zaś wieżyczkę strzelca ogonowego obsługiwał Donald.

Donald obsluguje Aniele i Wolodie

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-08-07 17:00:15
Autor: u2
Przywitali ich gleba i sola
W dniu 2010-08-07 16:38,  Canucki pisze:
Konkretnie jodkiem srebra.  Przebieg sledztwa coraz bardziej utwierdza w takim przekonaniu

Może być również związek azotu. Nie wpuścili polskich archeologów więc z
pewnością mają coś na sumieniu.

Data: 2010-08-07 15:09:09
Autor: Eulalia Browarek
Przywitali ich gleba i sola

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c5d7500$0$22808$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nadmanganianem potasu. W postaci pyłu powoduje podrażnienia górnych dróg oddechowych i pilot zakichał się na śmierć uderzająć głową w wysokościomierz. Straszna śmierc! ;(

Zennon

Data: 2010-08-07 17:11:50
Autor: u2
Przywitali ich gleba i sola
W dniu 2010-08-07 17:09, Eulalia Browarek pisze:
MoÂże byĂŚ rĂłwnieÂż zwiÂązek azotu. Nie wpuÂścili polskich archeologĂłw wiĂŞc z
> pewnoÂściÂą majÂą coÂś na sumieniu.
Nadmanganianem potasu. W postaci py³u powoduje podra¿nienia górnych dróg oddechowych i pilot zakicha³ siê na œmierÌ uderzaj¹Ì g³ow¹ w wysokoœciomierz. Straszna œmierc! ;(

Widać, że ty przeżyłeś. A szkoda :)

Data: 2010-08-07 20:18:30
Autor: Przewodas
Przywitali ich gleba i sola
Konkretnie jodkiem srebra.  Przebieg sledztwa coraz bardziej utwierdza w takim przekonaniu
Krzysztof Canucki

Jodek srebra służy do rozpraszania chmur i mgły, ty żałosny nieuku!
Przewodas

Data: 2010-08-07 18:32:30
Autor: Eulalia Browarek
Przywitali ich gleba i sola

Użytkownik "Przewodas" <bazyliszktlWYTNIJTO@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001055.4c5da376newsgate.onet.pl...
[...]

Obaśwy jełopy.

Zennon

Data: 2010-08-07 20:26:37
Autor: u2
Przywitali ich gleba i sola
W dniu 2010-08-07 20:18, Przewodas pisze:
Jodek srebra służy do rozpraszania chmur i mgły, ty żałosny nieuku!

Oj, nie odrobiłeś lekcji :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Jodek_srebra

Data: 2010-08-07 20:33:45
Autor: Przewodas
Przywitali ich gleba i sola
W dniu 2010-08-07 20:18, Przewodas pisze:
> Jodek srebra służy do rozpraszania chmur i mgły, ty żałosny nieuku!

Oj, nie odrobiłeś lekcji :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Jodek_srebra

Odrób ją sam i przeczytaj własny link, analfabeto!
Zasiewanie chmur powoduje ich rozpraszanie, bo spada deszcz.

A teraz spadaj stąd pisi bezmózgu - do nauki, do książek i na terapię umysłowego
upośledzenia.
Przewodas

Data: 2010-08-07 22:16:59
Autor: u2
Przywitali ich gleba i sola
W dniu 2010-08-07 20:33, Przewodas pisze:
Zasiewanie chmur powoduje ich rozpraszanie, bo spada deszcz.

Zasiewanie powoduje zagęszczanie. Niedawno wypuścili ciebie z Tworek ? :)

Data: 2010-08-08 08:16:07
Autor: Przewodas
Przywitali ich gleba i sola
W dniu 2010-08-07 20:33, Przewodas pisze:
> Zasiewanie chmur powoduje ich rozpraszanie, bo spada deszcz.

Zasiewanie powoduje zagęszczanie.

Zagęszczanie (kondensacja) pary wodnej na cząstkach AgJ prowadzi do jej
wykroplenia. To dokładnie odwrotne zjawisko niż zagęszczanie się chmur.

Długo jeszcze będziesz się swoją tępotą popisywał?
Załapałem cię z ręką w nocniku. Okaż szacunek prawdzie.

Przewodas

Data: 2010-08-07 23:17:59
Autor: Canucki
Przywitali ich gleba i sola
Przewodas <bazyliszktlWYTNIJTO@buziaczek.pl> napisał(a):
Jodek srebra służy do rozpraszania chmur i mgły, ty żałosny nieuku!

Czasteczki tej soli stanowia osrodki kondensacji pary wodnej.  Tak wiec
para wodna niewidoczna przeciez ale obecna w "czystym" powietrzu przechodzi
w stan ciekly i stad jest widoczna m. in. w postaci mgly.
Czy cos sie nie zgadza?  A moze na uzytek obecnie rzadzacych zmieniono
prawa fizyki i chemi?

A jesli chodzi o panska osobe:  czy tak byl Pan pochloniety przyswajaniem
wiedzy (z miernym skutkiem zreszta), ze nie starczylo juz sil i czasu na dobre wychowanie?

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-08 08:39:59
Autor: Przewodas
Przywitali ich gleba i sola
> [...]

w stan ciekly i stad jest widoczna m. in. w postaci mgly.
Czy cos sie nie zgadza?  A moze na uzytek obecnie rzadzacych zmieniono

Rozpyl jodek srebra przy normalnej pogodzie, a zobaczysz czy otrzymasz mgłę.
Jest jeszcze kwestia stopnia wilgotności powietrza. Żeby jodek srebra zadziałał
musi być 100%. Przy takiej wilgotności mgła powstaje samorzutnie, zaś AgJ
powoduje tylko to, że ona szybciej opada.

A jesli chodzi o panska osobe:  czy tak byl Pan pochloniety przyswajaniem
wiedzy (z miernym skutkiem zreszta), ze nie starczylo juz sil i czasu na dobre wychowanie?
Krzysztof Canucki

Wobec nieuków i oszczerców ważniejsze od grzeczności jest szybkie przywołanie
ich do porządku. Głupota nie może się chować za parawanem kultury.
Przewodas

--

Przywitali ich gleba i sola