Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)

Data: 2012-08-01 13:28:51
Autor: Kuczu
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
W dniu 2012-08-01 08:10, 7testdrive@gmail.com pisze:

3. Kończą mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17

Dodam, że po zakupie moto mam dość luźno w kieszeniach więc rozważam jakieś leżaki lub "prawie noofki" ;-)

Ja testowalem i polecam opony Shinko. Stosunem ceny do jakosci rewelacyjny. na tyle w HD mam 170/60ZR17 model R005 i jest bardzo fajnie, zwlaszcza po poprzedniej BT020R ktora byla taka se.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-08-01 05:38:08
Autor: mgawronski
W dniu ¶roda, 1 sierpnia 2012 13:28:51 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
> [...]

Ja testowalem i polecam opony Shinko. Stosunem ceny do jakosci rewelacyjny. na tyle w HD mam 170/60ZR17 model R005 i jest bardzo fajnie, zwlaszcza po poprzedniej BT020R ktora byla taka se.

Na mokrym tez gitarrra?

Gawron
AT

Data: 2012-08-01 16:13:40
Autor: AZ
On 2012-08-01, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
[...]

Jak dla Ciebie BT020R jest taka se to mocno wymagajacy nie jestes ;-)
Ona nie jest taka se tylko jest mocno chujowa.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-01 18:32:24
Autor: Kuczu
W dniu 2012-08-01 18:13, AZ pisze:

Jak dla Ciebie BT020R jest taka se to mocno wymagajacy nie jestes ;-)
Ona nie jest taka se tylko jest mocno chujowa.

tak. Zwroc tylko uwage iz ja FXRem nie zapierdalam po torze a normalnie jezdze po asfalcie. Tak jak 90% uzytkownikow motocykli.

Data: 2012-08-01 16:35:48
Autor: AZ
On 2012-08-01, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
[...]

Mialem Zygzaka zaraz po kupnie obutego w battlaxy wiec na tory nie jezdzilem
a i tez delikatnie obchodzilem sie z rollgazem. Jezdzilo mi sie na niej
strasznie, w deszcz+wiatr zapewnia dodatkowe emocje potrafiac sie slizgac
w bok. Dobra opona dla miszczow prostej i dalekich turystow bo jest to
wieczna opona...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-01 19:40:49
Autor: Kuczu
W dniu 2012-08-01 18:35, AZ pisze:

[...]

TAK. W porownaniu do niej R005 jest milo-miekka i fajnie trzyma w zakretach. Akurat ten model to podroba Metzelera ME880 wiec opona raczej do ciezkiego motocykla turystycznego lub cruisera.