Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)

Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)

Data: 2012-08-01 20:05:40
Autor: Jasio
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Użytkownik <7testdrive@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:508ff540-0aa4-4693-b3c7-f5f78093bcbagooglegroups.com...
Witam
Przywitanko i pozdrowienia od "nowego" :-)

Ostatnio nabyłem CBR 1000F. Doprecyzowuj±c to nie do końca nowy (ani kierownik ani sprzęt ;-). To mój drugi moto po kilkuletniej eksploatacji 500ccm. Poprzedni rozpie¶cił mnie wałem i perspektywa szprejowania mnie
przeraża.

A który rocznik?

St±d pytania/pro¶by:
1. Proszę o namiary/oferty na montaż *oilera w Wawie lub okolicach (urz±dzenie + usługa). Rozważam motooilera ale się nie upieram. Byle działał.

Scottoiler do wyrwania na alledrogo po ~120zł + wysyłka. W tej chwili nie ma, ale pojawiaj± się.
Zamontować też dasz radę, je¶li nie masz dwóch lewych r±czek i potrafisz przeczytać ilustrowan± instrukcję po angielsku.

3. Kończ± mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17


Nówki Pilot Roady ct2 ~970zł + montaż. mo to hu rt (niech się gugiel wali) na alledrogo ma najtaniej w Polsce.
Używki (3-4 letnie) można kupić taniej - jakie¶ 400-600zł/komplet.
Na priv mogę dać Ci namiar do go¶cia z Radomia, który ma całkiem niezłe.


--
Jasio
vfr vfr etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2012-08-02 09:30:02
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Jasio napisał(a):
Na priv mogę dać Ci namiar do go¶cia z Radomia, który ma całkiem niezłe.

Ja chce na priv. Ale moj priv. Dzienkuje.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
sprzedam nerke

Data: 2012-08-13 01:33:16
Autor: darcdwa
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)

A kt�ry rocznik?


'96




Scottoiler do wyrwania na alledrogo po ~120z� + wysy�ka. W tej chwili nie ma, ale pojawiaj� si�.

Zamontowa� te� dasz rad�, je�li nie masz dw�ch lewych r�czek i potrafisz przeczyta� ilustrowan� instrukcj� po angielsku.



Obserwuję allegro, dzięki za info. Rozważam jeszcze motooilera ... zwykły olej przekładniowy, większy zasięg ... bo dopłacanie > 100 PLN za większy zbiorniczek z kawałka plastiq w skocie to IMO przesada. Co do montażu to problemem jest miejsce i trochę brak do¶wiadczenia więc raczej zlecę komu¶ kto już to robił. Dla mnie nie tylko robota jest nowa ale i moto :). Mam jaki¶ namiar w wawie za 150 PLN.
>



N�wki Pilot Roady ct2 ~970z� + monta�. mo to hu rt (niech si� gugiel wali) na alledrogo ma najtaniej w Polsce.

U�ywki (3-4 letnie) mo�na kupi� taniej - jakie� 400-600z�/komplet.

Na priv mog� da� Ci namiar do go�cia z Radomia, kt�ry ma ca�kiem niez�e.



Tak się składa, że mam założone PR (nie wiem która wersja i nie wiem jak to sprawdzić) ale wg mechanika wcale nie s± takie słabe jak mi się wydawało. IMO przednia wygl±da gorzej ale może ten typ tak ma? Tak czy siak jeżeli co¶ będę zmieniał to na przód .. i chyba na to samo - PR. Opinie w necie powalaj± .. ale czy można im ufać?? ;-) Na suchym zamykam na mokrym mimo zachwytów jeszcze mam opór ale wszystko kwestia czasu :)

Poproszę ten namiar na prv

Pozdrawiam
TestDrive

Data: 2012-08-13 12:00:11
Autor: Piotr Rezmer
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
darcdwa@gmail.com pisze:

Obserwuję allegro, dzięki za info. Rozważam jeszcze motooilera ... zwykły olej przekładniowy, większy zasięg ... bo dopłacanie>  100 PLN za większy zbiorniczek z kawałka plastiq w skocie to IMO przesada. Co do montażu to problemem jest miejsce i trochę brak do¶wiadczenia więc raczej zlecę komu¶ kto już to robił. Dla mnie nie tylko robota jest nowa ale i moto :). Mam jaki¶ namiar w wawie za 150 PLN.

A ja rozważam jeszcze co¶ co się pojawiło na allegro jako lubrixa. To co jest na plus w tym rozwi±zaniu to dodatkowa integracja z kontrolk± luzu. Czyli przy wł±czonym silniku, nawet gdyby¶ bardzo długo czekał na zielone - kapać nie będzie.


--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-08-13 10:24:32
Autor: AZ
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
On 2012-08-13, Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> wrote:
ObserwujÄ™ allegro, dziÄ™ki za info. RozwaĹĽam jeszcze motooilera ... zwykĹ‚y olej przekĹ‚adniowy, wiÄ™kszy zasiÄ™g ... bo dopĹ‚acanie>  100 PLN za wiÄ™kszy zbiorniczek z kawaĹ‚ka plastiq w skocie to IMO przesada. Co do montaĹĽu to problemem jest miejsce i trochÄ™ brak doĹ›wiadczenia wiÄ™c raczej zlecÄ™ komuĹ› kto juĹĽ to robiĹ‚. Dla mnie nie tylko robota jest nowa ale i moto :). Mam jakiĹ› namiar w wawie za 150 PLN.

A ja rozważam jeszcze coś co się pojawiło na allegro jako lubrixa. To co jest na plus w tym rozwiązaniu to dodatkowa integracja z kontrolką luzu. Czyli przy włączonym silniku, nawet gdybyś bardzo długo czekał na zielone - kapać nie będzie.

Sprzeciki dla bogatych :-) Mnie calosc wyniosla OIDP 150 PLN - z czego
najdrozsza byla koncowka Scottoilera bo 120 PLN, elektrozawor 30 PLN,
pare trytytek, zbiorniczek plynu taki jak w tej lubrixie - od plynu
hamulcowego do ciagnika rolniczego za 1,60 PLN, troszke wezyka i kabelkow.

Montujemy zbiorniczek, elektrozawor, laczymy to wezykiem ktory idzie
pod wahacz, elektrozawor podpinamy sobie pod obwod zalaczany po wlaczeniu
zaplonu albo swiatel w zadupku jak kto woli, wlaczamy zaplon, strzykawka przeciagamy olej na sam dol, podlaczamy koncowke Scottoilera ktorej teflonowy wezyk idealnie pasuje do przewodu 3mm i to wszystko. Roboty
tyle samo co przy montowaniu innych wynalazkow a nawet mniej.

Sterownik to tylko niepotrzebny bajer, tak samo jak podlaczanie pod
kontrolke luzu, ot przesciganie sie producentow, kazdy ma cos bardziej
zajebistego niz reszta. Tyle, ze niepotrzebnego. Chcialem zrobic sterowanie
na podstawie przebytego dystansu, wydawalo sie to sensowne ale w
rezultacie jest to tez niepotrzebne.

Skad to wiem? Bo przelatalem na tym jeden naped (65 kkm) w kazdych mozliwych warunkach - ulewach, upalach 40 st C, w zimie, na torze i zawsze
lancuch byl nasmarowany. Zuzylem przez ten czas pewnie 1l Hipola.

Koncowka dual-injector Scottoilera przylega do zebatki z dwoch stron, wiec
olej jest "rozwlekany" podczas jazdy, na postoju nie ma mozliwosci, ze cos
wycieknie tak jak producent jednej z olejarek tutaj kiedys sugerowal.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-13 10:28:30
Autor: AZ
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
On 2012-08-13, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Skad to wiem? Bo przelatalem na tym jeden naped (65 kkm) w kazdych mozliwych warunkach - ulewach, upalach 40 st C, w zimie, na torze i zawsze
lancuch byl nasmarowany. Zuzylem przez ten czas pewnie 1l Hipola.

A no i przeloty autostradowe z nielegalnym predkosciami tez.

Zapomnialem o jednym - w moim rozwiazaniu nie ma sie co psuc, tak samo
jak w Scottoilerze sterowanym podcisnieniem, po co sobie komplikowac?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-13 04:05:16
Autor: darcdwa
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)

> Skad to wiem? Bo przelatalem na tym jeden naped (65 kkm) w kazdych > mozliwych warunkach - ulewach, upalach 40 st C, w zimie, na torze i zawsze

> lancuch byl nasmarowany. Zuzylem przez ten czas pewnie 1l Hipola.

>

A no i przeloty autostradowe z nielegalnym predkosciami tez.



A może chciałby¶ się podj±ć montażu u mnie :). Dam feedback na grupę więc może więcej chętnych się pojawi?

Zdroofka
TestDrive

Data: 2012-08-13 12:07:22
Autor: AZ
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
On 2012-08-13, darcdwa@gmail.com <darcdwa@gmail.com> wrote:


A no i przeloty autostradowe z nielegalnym predkosciami tez.


A może chciałbyś się podjąć montażu u mnie :). Dam feedback na grupę więc może więcej chętnych się pojawi?

Wyslalem Ci na priva info.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-13 11:06:59
Autor: Piotr Klimek
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Dnia (Mon, 13 Aug 2012 10:24:32 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje:

On 2012-08-13, Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> wrote:
Obserwuję allegro, dzięki za info. Rozważam jeszcze motooilera ... zwykły olej przekładniowy, większy zasięg ... bo dopłacanie>  100 PLN za większy zbiorniczek z kawałka plastiq w skocie to IMO przesada. Co do montażu to problemem jest miejsce i trochę brak do¶wiadczenia więc raczej zlecę komu¶ kto już to robił. Dla mnie nie tylko robota jest nowa ale i moto :). Mam jaki¶ namiar w wawie za 150 PLN.

A ja rozważam jeszcze co¶ co się pojawiło na allegro jako lubrixa. To co jest na plus w tym rozwi±zaniu to dodatkowa integracja z kontrolk± luzu. Czyli przy wł±czonym silniku, nawet gdyby¶ bardzo długo czekał na zielone - kapać nie będzie.

Sprzeciki dla bogatych :-) Mnie calosc wyniosla OIDP 150 PLN - z czego
najdrozsza byla koncowka Scottoilera bo 120 PLN, elektrozawor 30 PLN,
pare trytytek, zbiorniczek plynu taki jak w tej lubrixie - od plynu
hamulcowego do ciagnika rolniczego za 1,60 PLN, troszke wezyka i kabelkow.

Już o tym kiedy¶ dyskutowali¶my, więc tylko się przypomnę, że w moim
przypadku taki DYI oiler się nie sprawdzał, bo mam w SV jasne felgi i
tylna choćbym na głowie stawał i tak była uwalona olejem z oilera. Jak
kto¶ ma felgi na których nie będzie widać smaru (lub nie przeszkadza mu
syf na feldze) to może sobie założyć dowolne rozwi±zanie gotowe lub zbudować je samemu.


--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-08-13 13:03:19
Autor: Piotr Rezmer
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
AZ pisze:

Sprzeciki dla bogatych :-) Mnie calosc wyniosla OIDP 150 PLN - z czego
najdrozsza byla koncowka Scottoilera bo 120 PLN, elektrozawor 30 PLN,
pare trytytek, zbiorniczek plynu taki jak w tej lubrixie - od plynu
hamulcowego do ciagnika rolniczego za 1,60 PLN, troszke wezyka i kabelkow.

Idąc w tę stronę da się cały system jeszcze bardziej uprościć. Zamiast elektrozaworu zacisk taki jak na wężyku kroplówki... Ponoć działa, tyle że trzeba sobie wyrobić dodatkowy nawyk przy zakończeniu jazdy.

PS: Czyli polecasz zakup podwójnej igły scottoilerowej? Na allegro jest używka za 50 zł. Da się taniej?



--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-08-13 11:08:21
Autor: Piotr Klimek
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
Dnia (Mon, 13 Aug 2012 13:03:19 +0200) ktos podajacy sie za Piotr Rezmer
wyklawiaturowal co nastepuje:


PS: Czyli polecasz zakup podwójnej igły scottoilerowej? Na allegro jest używka za 50 zł. Da się taniej?

Pewnie można sobie wydłubać tak± końcówkę samemu, ale moim zdaniem to
jedyny element scotta za który warto zapłacić :)

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-08-13 11:22:51
Autor: AZ
Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
On 2012-08-13, Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> wrote:
Sprzeciki dla bogatych :-) Mnie calosc wyniosla OIDP 150 PLN - z czego
najdrozsza byla koncowka Scottoilera bo 120 PLN, elektrozawor 30 PLN,
pare trytytek, zbiorniczek plynu taki jak w tej lubrixie - od plynu
hamulcowego do ciagnika rolniczego za 1,60 PLN, troszke wezyka i kabelkow.

Idąc w tę stronę da się cały system jeszcze bardziej uprościć. Zamiast elektrozaworu zacisk taki jak na wężyku kroplówki... Ponoć działa, tyle że trzeba sobie wyrobić dodatkowy nawyk przy zakończeniu jazdy.

Nie popadajmy w skrajnosci, u siebie to co chcialem. Czyli komfort nie
smarowania lancucha a zarazem nie martwieniem sie w jakies przelaczanie
deszcz, autostrada, szutry itp. Raz na miesiac zerknac pod siedzenie czy
jest jeszcze olej i to wszystko.

PS: Czyli polecasz zakup podwójnej igły scottoilerowej? Na allegro jest używka za 50 zł. Da się taniej?

Nie wiem ja kupilem brand new za 120 PLN. Moim zdaniem jest duzo lepsza
niz te rodzime konstrukcje i bajki o tym, ze wystarczy smarowac z jednej
strony. Teflonowe koncowki zuzyly mi sie po 50 kkm i musialem zainwestowac
cale 8 PLN w nowe, koszt do przezycia :-)

--
Artur
ZZR 1200

Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona