Przywitanie po latach :)

Data: 2012-01-18 22:57:48
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Przywitanie po latach :)
W dniu 2012-01-18 22:40, Mlody pisze:
Witam,

Jako� tak po latach niebytu co� mnie wzi�o �eby znowu zacz�c tu zagl�da� po
tym jak natrafi�em przypadkowo na twarzoksi��ce na niejakiego Przemka V :)
Wi�c witam serdecznie tych ze "strarszej gwardii" co jeszcze b�d� mnie
pami�ta�, i oczywi�cie tych kt�rzy nie znaj� :)

Cześć Młody.
Wszystko piknie, ale żeby taki usenetowy staruch se Ołtluka nie połatał? Litości!

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-01-18 23:23:19
Autor: Mlody
Przywitanie po latach :)
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:jf7f8s$mg$1news.dialog.net.pl...
Cześć Młody.
Wszystko piknie, ale żeby taki usenetowy staruch se Ołtluka nie połatał? Litości!

Ano widzisz, taki staruch że Outlooka używa i zapomniał jak się go uzdatnia do użycia :)
Jak ktoś przypomni co za łatkę się ściągało to będę wdzięczny.

--
Pozdrawiam!
Mlody

Data: 2012-01-18 22:36:08
Autor: to
Przywitanie po latach :)
begin Mlody
Jak ktoÂś przypomni co za ÂłatkĂŞ siĂŞ ÂściÂągaÂło to bĂŞdĂŞ wdziĂŞczny.

Przede wszystkim deklarację kodowania się ustawiało, żadnych łatek do tego nie potrzeba.

Data: 2012-01-18 23:33:45
Autor: Krzysztof 45
Przywitanie po latach :)
Mlody napisał(a):
Jak ktoś przypomni co za łatkę się ściągało to będę wdzięczny.
Siemka :)
Może to. OE-QuoteFix
--
Krzysiek

Data: 2012-01-18 23:57:25
Autor: Tom
Przywitanie po latach :)
Dnia Wed, 18 Jan 2012 23:33:45 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

Mlody napisał(a):
Jak ktoś przypomni co za łatkę się ściągało to będę wdzięczny.
Siemka :)
Może to. OE-QuoteFix

albo OE PowerTool
http://www.grzegorz.net/oe/oept.php

Data: 2012-01-20 00:29:09
Autor: Mlody
Przywitanie po latach :)
Mlody napisał(a):
Jak ktoś przypomni co za łatkę się ściągało to będę wdzięczny.
Siemka :)
Może to. OE-QuoteFix
albo OE PowerTool
http://www.grzegorz.net/oe/oept.php

Ściągłem, i co lepiej?

Data: 2012-01-20 00:39:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
Przywitanie po latach :)
Hello Mlody,

Friday, January 20, 2012, 12:29:09 AM, you wrote:

Mlody napisał(a):
[...]

Od samego ściągania nic się nie dzieje - to nie klasówka.

--
Best regards,

Data: 2012-01-20 00:58:46
Autor: Mlody
Przywitanie po latach :)
Mlody napisał(a):
[...]

Widzę że nic się nie zmieniłeś :)

Data: 2012-01-20 07:53:37
Autor: Seba
Przywitanie po latach :)
Dnia Fri, 20 Jan 2012 00:58:46 +0100, Mlody napisał(a):

Ściągłem, i co lepiej?
Od samego ściągania nic się nie dzieje - to nie klasówka.

Widzę że nic się nie zmieniłeś :)

Nie mów hop - długo Cię nie było ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2012-01-22 11:37:51
Autor: jerzu
Przywitanie po latach :)
On Fri, 20 Jan 2012 00:58:46 +0100, "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>
wrote:

Widzę że nic się nie zmieniłeś :)

Za to grupa się zminiła. Jak nie jesteś twardzielem, to wytrzymasz
miesiąc :P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-20 00:52:47
Autor: Tom
Przywitanie po latach :)
Dnia Fri, 20 Jan 2012 00:29:09 +0100, Mlody napisał(a):

Siemka :)
Może to. OE-QuoteFix
albo OE PowerTool
http://www.grzegorz.net/oe/oept.php

Ściągłem, i co lepiej?

Trzeba pogrzebać w ustawieniach Outlooka, pełno opisów jest w sieci.
A potem wysyłać do bólu posty testowe na pl.test aż bot odpowie, że nie ma
błędów ;)
Najlepiej jednak używać jakiegoś normalnego czytnika, np. 40tude Dialog.

Data: 2012-01-22 11:38:16
Autor: jerzu
Przywitanie po latach :)
On Fri, 20 Jan 2012 00:52:47 +0100, Tom <tom@syntax-error.com> wrote:

Najlepiej jednak używać jakiegoś normalnego czytnika, np. 40tude Dialog.

Ta, 40tude normalny :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-22 20:07:30
Autor: Seba
Przywitanie po latach :)
Dnia Sun, 22 Jan 2012 11:38:16 +0100, jerzu napisał(a):

Najlepiej jednak używać jakiegoś normalnego czytnika, np. 40tude Dialog.

Ta, 40tude normalny :)

Że niby do czego pijesz? ;)
--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2012-01-22 20:23:56
Autor: P.B.
Przywitanie po latach :)
Dnia Sun, 22 Jan 2012 11:38:16 +0100, jerzu napisał(a):

Najlepiej jednak używać jakiegoś normalnego czytnika, np. 40tude Dialog.

Ta, 40tude normalny :)

Ano... Sam jestem zły, że mi ktoś kiedyś ten szajs pokazał. Nie wiem ile
lat ja go używam, ale od siedmiu lat nie jest już wspierany, a do dziś nie
powstał soft, który zapewniałby funkcjonalność i komfort 40Tude. Jedyne co
mnie trzyma przy Windowsach to 40Tude - nie ma ani pod Androida, ani Linuxa
niczego co dawałoby taki komfort jak 40Tude plus Hamster. Pierwszy kontakt
może być szokujący, ale kilka eksperymentów pod FAQ stworzone przez Doktora
i lata aż miło: http://krzaczory.pl/usenet/?id=3 --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2012-01-19 09:05:34
Autor: Mirek Ptak
Przywitanie po latach :)
Dnia 2012-01-18 22:57,  *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś podkusiło, Ĺźeby odpisać:
pami�ta�, i oczywi�cie tych kt�rzy nie znaj� :)

Cześć Młody.
Wszystko piknie, ale żeby taki usenetowy staruch se Ołtluka nie połatał?
Litości!

A Ty czemu TB zepsułeś, że nie rozpoznał kodowania Młodego - u mnie problemów nie ma :)

Pozdrawiam - Mirek
PS.
Wydaje mi się, że wiem gdzie zepsułeś :)
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-01-19 12:13:03
Autor: Grejon
Przywitanie po latach :)
W dniu 2012-01-19 09:05, Mirek Ptak pisze:
Dnia 2012-01-18 22:57, *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś
podkusiło, żeby odpisać:

[...]

A niby jak miał rozpoznać, jak się Młody nie pochwalił? :P

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-01-19 12:35:43
Autor: Mirek Ptak
Przywitanie po latach :)
Dnia 2012-01-19 12:13,  *Grejon* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Do kodu źródłowego TB nie zaglądałem, ale jakoś sobie radzi :) - problem jest wtedy jak na sztywno ustawi używanie jednego kodowania:
http://img546.imageshack.us/img546/96/tbcharset.png

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2012-01-19 21:23:19
Autor: LEPEK
Przywitanie po latach :)
W dniu 2012-01-19 12:35, Mirek Ptak pisze:

Do kodu źródłowego TB nie zaglądałem, ale jakoś sobie radzi :) - problem
jest wtedy jak na sztywno ustawi używanie jednego kodowania:
http://img546.imageshack.us/img546/96/tbcharset.png

Kurde - gdzie masz to ustawione?
Przeszukałem - tak mi się wydaje - wszystkie opcje i cały konfigurator kont, ale mogę sobie ustawić jedynie ISO-8859-2, natomiast nie mam takiego pola (jak dałeś na obrazku), żeby odptaszkować ustawianie go na wszystko. A też mi krzaki wyłażą w niektórych postach (jak teraz u Młodego).

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-01-19 21:27:08
Autor: Artur Maśląg
Przywitanie po latach :)
W dniu 2012-01-19 21:23, LEPEK pisze:
[...]

Prawoklik na grupie i heja :)

A jak nie to nie wiem (na obecną chwilę) :)

Data: 2012-01-19 21:42:48
Autor: LEPEK
Przywitanie po latach :)
W dniu 2012-01-19 21:27, Artur Maśląg pisze:

Prawoklik na grupie i heja :)

Normalnie magia panie, magia...
Działa :D

Pozdr,

Data: 2012-01-20 08:35:04
Autor: Mirek Ptak
Przywitanie po latach :)
Dnia 2012-01-19 21:27,  *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Spóźniłem się widzę - i to sporo :)

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2012-01-20 08:34:28
Autor: Mirek Ptak
Przywitanie po latach :)
Dnia 2012-01-19 21:23,  *LEPEK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Prawa mysz na grupie dyskusyjnej. Można mieć różne ustawienia dla każdej z osobna - przydatne jak subskrybujesz jakieś dziwnojęzyczne grupy :)

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2012-01-19 12:29:10
Autor: RoMan Mandziejewicz
Przywitanie po latach :)
Hello Mirek,

Thursday, January 19, 2012, 9:05:34 AM, you wrote:

[...]
problemĂłw nie ma :)

Marcin nic nie zepsuł - to młody nie zadeklarował.

Data: 2012-01-19 12:41:52
Autor: Mirek Ptak
Przywitanie po latach :)
Dnia 2012-01-19 12:29,  *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
A Ty czemu TB zepsułeś, że nie rozpoznał kodowania Młodego - u mnie
>  problemów nie ma:)
Marcin nic nie zepsuł - to młody nie zadeklarował.

Owszem - źródłem problemu jest Młody :), ale TB potrafi świetnie rozpoznać kodowanie bez deklaracji w nagłówku i poprawnie je zacytować, używając takiego samego kodowania. Jeśli chcemy inne to trzeba je z palca zmienić, co niniejszym czynię wysyłając ten post w ISO zamiast UTF

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2012-01-19 11:50:25
Autor: to
Przywitanie po latach :)
begin Mirek Ptak
[...]

Nie ma możliwości rozróżnienia kodowań stronicowych ze 100% dokładnością, bo używają zasadniczo tego samego zestawu znaków. Można ew. próbować się domyśleć na podstawie znaków użytych w konkretnej wiadomości. Natomiast kodowania stronicowe od UTF bardzo łatwo rozróżnić.

PS. TB to beznadziejny newsreader. :>

Data: 2012-01-19 13:19:30
Autor: Mirek Ptak
Przywitanie po latach :)
Dnia 2012-01-19 12:50,  *to* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

To prawda - czasem zdarzy się, że w wiadomości są krzaki, ale wtedy próby wybrania ręcznie innego kodowania zwykle (99%) nie powodują poprawy, bo post jest rozwalony przez cytującego i kodowany jest w "niczym" :)
Jeszcze nie miałem ani jednego postu pierwotnego bez deklaracji w nagłówku, którego by TB nie rozpoznał prawidłowo (a sprawdzam zawsze jak mi krzaki wyświetli - tyle, że zawsze jest tam Re: w temacie ;) )

PS. TB to beznadziejny newsreader. :>

Rewelacyjny nie jest - beznadziejny też nie. Mi w nim naprawdę niewiele brakuje (może kwestia przyzwyczajenia), a świadomość, że jest znacznie lepszy od OE i następców jest dla mnie wystarczająca :)

Pozdrawiam - Mirek