Przywitanie po latach :)

Data: 2012-01-19 08:59:00
Autor: Ukaniu
Przywitanie po latach :)

Użytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> napisał w wiadomości news:jf7e7v$2rq$1node2.news.atman.pl...
Witam,

Jakoś tak po latach niebytu coś mnie wzięło żeby znowu zacząc tu zaglądać po tym jak natrafiłem przypadkowo na twarzoksiążce na niejakiego Przemka V :)
Więc witam serdecznie tych ze "strarszej gwardii" co jeszcze będą mnie pamiętać, i oczywiście tych którzy nie znają :)

Cześć. Ja też ostatnio jakoś zasubskrybowałem po 4?5? latach :-)
Będziesz się musiał przyzwyczaić do nowego "węża na feldze".
Flejmy nie takie jak dawniej.

--
Pozdrawiam,
Łukasz