Przywitanie po latach :)

Data: 2012-01-18 23:45:00
Autor: Czarek Daniluk
Przywitanie po latach :)
On Jan 18, 10:40 pm, "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> wrote:
Witam,

Hej.

Pamiętają pamiętają, co mają nie pamiętać.

Pozdrawiam !

PS:
Zdradziłem diesla i zdradziłem markę ;) po Golfie 3 1,9TDI - teraz
Mondeo MK3 2,5 V6 benzyna + to co najgorsze czyli smród gazu ;)

Data: 2012-01-19 00:40:28
Autor: amos
Przywitanie po latach :)
On 19 Sty, 08:45, Czarek Daniluk <cza...@cedaniluk.com> wrote:

Zdradziłem diesla i zdradziłem markę ;) po Golfie 3 1,9TDI - teraz
Mondeo MK3 2,5 V6 benzyna + to co najgorsze czyli smród gazu ;)

Czyli nie on jeden z deszczu pod rynne...
Swoja droga, dlaczego wachasz gaz? Masz cos nie tak z instlacja, czy
biegasz za wlasnym autem?

--
amos

Data: 2012-01-19 03:53:00
Autor: Czarek Daniluk
Przywitanie po latach :)
On Jan 19, 9:40 am, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:
> [...]

Czyli nie on jeden z deszczu pod rynne...
Swoja droga, dlaczego wachasz gaz? Masz cos nie tak z instlacja, czy

Dlaczego od razu z deszczu pod rynnę ?
Smród to taki skrót myślowy, czuję go czasami jak zatankuję kiepskiej
jakości elpidżi ;) i to nie z tyłu a spod maski.
Po tym że śmierdzi wiem że gaz lichy i po tym że przejadę 220 a nie
250 na tankowaniu ;) - śmierdzi to może za bardzo dosadnie
powiedziane, żona nic nie czuje a ja tak.
Z tyłu nic a nic nie czuć że to gazownia ;)

Pozdrawiam !

Data: 2012-01-19 04:12:21
Autor: amos
Przywitanie po latach :)
On 19 Sty, 12:53, Czarek Daniluk <cza...@cedaniluk.com> wrote:

Dlaczego od razu z deszczu pod rynnę ?

Bo sie immo psuje? A potem pojdzie skrzynia (tfu, obym nie byl zlym
prorokiem) :)

--
amos

Data: 2012-01-19 05:18:36
Autor: Czarek Daniluk
Przywitanie po latach :)
On Jan 19, 1:12 pm, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Dlaczego od razu z deszczu pod rynnę ?

Bo sie immo psuje? A potem pojdzie skrzynia (tfu, obym nie byl zlym

Skrzyni nic nie dolega ;)
Immo jak na razie też nie ;) choć pierwszy symptom lichej elektryki
już się pojawił - zdechła skrzynka bezpieczników pod maską ;)

Pozdrawiam !

Data: 2012-01-19 09:05:44
Autor: amos
Przywitanie po latach :)
On 19 Sty, 14:18, Czarek Daniluk <cza...@cedaniluk.com> wrote:
Skrzyni nic nie dolega ;)

Oby jak najdluzej.
BTW, jakie skrzynie montuja w fordach?

--
amos

Data: 2012-01-19 18:34:43
Autor: Cezary Daniluk
Przywitanie po latach :)
W dniu 2012-01-19 18:05, amos pisze:
[...]

Takie jak w Roverze, VW, Land Roverze, Volvo i pewnie wielu innych - Jatco JF506E.

Pozdrawiam !

Data: 2012-01-19 21:22:34
Autor: Cezary Daniluk
Przywitanie po latach :)
W dniu 2012-01-19 18:34, Cezary Daniluk pisze:
[...]

I nie montują, tylko montowali pod koniec 2006 roku ;)

Pozdrawiam !

Data: 2012-01-19 11:13:09
Autor: Mirek Ptak
Przywitanie po latach :)
Dnia 2012-01-19 09:40,  *amos* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Podejrzewam kiepski filtr kabinowy - wiadomo Ford ;)
A smród gazu z autek przed :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l