Przywitanie po latach :)

Data: 2012-01-19 15:23:18
Autor: PavveL
Przywitanie po latach :)
A4 B5 2.5 V6 TDI Quattro, którą
szybko zaczałem nazywać "moją najdroższą" ...

Miałem i ja marzenie pośmigać A4 B6 2.5TDI Quattro. Na szczęście przed zakupem poczytałem fora Audi. Odechciało mi się.
Ale nie klękaj, pamiętaj żeby zwalać winę na stan polskich dróg i jakość paliwa. Przecież niemieckie najlepsze, na "F" najgorsze, a japończyki są jednorazowe.
:)

Data: 2012-01-20 00:44:57
Autor: Mlody
Przywitanie po latach :)
Użytkownik "PavveL" <lespaf@interia.pl> napisał w wiadomości news:jf990m$2ua$1usenet.news.interia.pl...
Miałem i ja marzenie pośmigać A4 B6 2.5TDI Quattro. Na szczęście przed zakupem poczytałem fora Audi. Odechciało mi się.

I słusznie :)
Samochód prowadzi się pięknie, wróciłem właśnie z godzinnej przejażdżaki po okolicy żeby trochę się pobawić jej możliwościami i musze stwierdzić że Quattro to genialna sprawa, żadne FWD ani RWD nie sprawiło mi jeszcze takiej frajdy, a do tego jak nie chcieć się bawić to samochód nawet na bardzo śliskiej nawierzchni prowadzi się bardzo pewnie i bezpiecznie, trzeba tylko pamiętać że hamuje jak każdy inny - nawet w instrukcji zwracają na to uwagę :)

Ale nie klękaj, pamiętaj żeby zwalać winę na stan polskich dróg i jakość paliwa. Przecież niemieckie najlepsze, na "F" najgorsze, a japończyki są jednorazowe.

Generalnie to w moim egzemplarzu to tylko na silnik mogę psioczyć bo 2.5V6 TDI z początków produkcji to ścierwo haniebne za które koncern VAG powinien do dzisiaj publicznie przepraszać i co roku dawać przydział środków uspokajających ich właścicielom...
Ale dobrze wiedziałem na co się piszę, a kupiłem na takich warunkach że nawet nie płaczę że musiałem kilka wypłat utopić w naprawach.

--
Pozdrawiam!
Mlody

Data: 2012-01-21 21:08:32
Autor: Przembo
Przywitanie po latach :)
*Mlody* w wiadomości news:jfa9tq$2jj$1node2.news.atman.pl napisał(a):
[...]

Z tą frajdą to chyba jednak za mało jeździłeś RWD skoro masz takie zdanie :-)
Natomiast co do reszty się zgadzam.

[...]

Te kilka wypłat to chyba całe auto jest warte z uwagi na swą sławę... Tak z ciekawości co robiłeś przy samym silniku?

Pozdr

Data: 2012-01-22 21:41:16
Autor: Mlody
Przywitanie po latach :)
Użytkownik "Przembo" <xxxxxxxxxxx@xx.xx> napisał w wiadomości news:jff5rr$689$1news.task.gda.pl...
Z tą frajdą to chyba jednak za mało jeździłeś RWD skoro masz takie zdanie :-)

Jakieś naście kkm, W124 300CE z ASD :)
Więc demnstrowało uroki.