Przywitanie po latach :)

Data: 2012-01-19 16:43:49
Autor: Wojtek
Przywitanie po latach :)
Genetalnie 2.5 V6 TDI mogę polecić tylko ludziom o mocnych nerwach, posiadjącym więcej niż jeden samochód w rodzinie, mającym zaprzyjaźniony warsztat na dobrym poziomie, i nie płaczącym nad każdą złotówką włożoną w naprawy :P

No cześc:).
Nie stękaj!! ja też ma dwa,pinć V6 (kupiłem świadomie, 2003rok). Za wczasu wymieniłem rozrząd i kasatory luzu zaworowego (bo już mi klepały zaworki). Wałki i dzwignie w fajnym stanie (wałki jak nowe). Robie wszystko sam i nie pozwalam dotykać innym. Silnik to gówno bo rzęzi i jest mułowaty i pije jak nałogowiec, ale byłem tego świadomy. Mam zrobione nim 240kkm i mruczy jak by był z fabryki.. Za rozrząd i popychacze dałęm w sumie 1700, pompa wody na wymiane w ASO bo wyszło 320zł za pompę ori. Ale po śniegu fajnie idzie co!??:))

--
wojtek

Data: 2012-01-19 19:07:12
Autor: Lewis
Przywitanie po latach :)
W dniu 2012-01-19 16:43, Wojtek pisze:

wymiane w ASO bo wysz�o 320z� za pomp� ori. Ale po �niegu fajnie idzie
co!??:))

3.0 benzyna lepiej idzie ;) i taniej wychodzi ;P

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-01-19 21:23:08
Autor: Cezary Daniluk
Przywitanie po latach :)
W dniu 2012-01-19 19:07, Lewis pisze:
W dniu 2012-01-19 16:43, Wojtek pisze:

wymiane w ASO bo wysz�o 320z� za pomp� ori. Ale po �niegu fajnie idzie
co!??:))

3.0 benzyna lepiej idzie ;) i taniej wychodzi ;P

Nie starczy 2,4 benzyna ? też fajnie idzie, nie wspominając o 2,6 ;)

Pozdrawiam !

Data: 2012-01-20 00:57:50
Autor: Mlody
Przywitanie po latach :)
Użytkownik "Wojtek" <wojtek@laaapppii.plll> napisał w wiadomości news:jf9dnm$5dc$1inews.gazeta.pl...
[...]

To moja walka była gorsza.
Zaraz po za kupie rozrząd, pół roku później wałki+popychacze itd... niedługo potem znowu zaczęła jeść wałki...
Nie pierdzieliłem się tylko wywaliłem spod machy AFB i kupiłem AYM w pięknym stanie, a przy okazji okazało się że dwumas ma już dość a tarcza sprzęgła i tak zaraz by się skończyła więc to też poszło nowe... razem z dociskiem,a przy okazji i poduszki silnika co się okazały być z zaworkiem przez co sztuka wyszła mi ponad 200zł...
Generalnie całej historii co mi ta franca potrafiła nawywijać nie chce mi się opisywać bo to długa, nudna i smutna historia.
Ale generalnie jak już zwalczyłem większość problemów to samochód jest bardzo fajny, mimo że 2.5 spędzało mi nie raz sen z powiek to nie zamieniłbym na 1.9 TDI które telepie, brzmi jakby koń na blachę szczał i nie chce jechać.
O ile poprzedni silnik napierdzialał jak Ursus C360 o tyle obecny chodzi cicho i równo, ma moc i pali mniej niż poprzedni śmietnik, a ten dźwięk w środku :)
Do tego jest zwirusowana przez pierwszego właściciela i kiedyś miała 190KM, teraz nie wiem ile ma bo jakoś na hamownię ciągle mi nie po drodze.

Ale po śniegu fajnie idzie  co!??:))

Hehe... jak już pisałem w poprzenim poście właście wróciłem z godzinnej przejażdżki bo akurat kilka cm śniegu nasypało.
Że tak powiem fajnie to mało powiedziane, to jest zaje****e!!! :)
Co prawda dopiero się uczę co to potrafi bo poprzeniej zimy nie miałem za bardzo okazji(kupiłem pod koniec zimy i drugiego dnia padł sterownik pompy, a po dwóch tygodniach rolka w rozrządzie zaczęła hałasować i tydzień czekałem na kolejkę w warsztacie itd....)

Jako następny samochód chyba też się skuszę na coś z Quattro i 2.5 V TDI, ale raczej z końca produkcji, no chyba że będę mógł sobie pozwolić na 3.0 :)

--
Pozdrawiam!
Mlody

Data: 2012-01-20 12:50:13
Autor: Wojtek
Przywitanie po latach :)

Jako następny samochód chyba też się skuszę na coś z Quattro i 2.5 V TDI, ale raczej z końca produkcji, no chyba że będę mógł sobie pozwolić na 3.0 :)

--
No ja mam BFC i mam go już zrobionego na 100% (poduszkę jedną zrobiłem a drugą poprzedni właściciel). Pompa już z tych nowszych w których sie tranzystor nie uper$@$% tak szybko. AYM faktycznie chodzi pardziej miękko, ale przyznasz że to nadal młockarnia przy np. starym 3.0TDI od BMW. A teraz to już sam nie wiem... czy wolę gówniane 2,5 V6 z jego bolączkami które już są wszędzie znane i łatwo je naprawić, czy może 3.0 z jego zasranymi łańcuchami i napinaczami:), które do wymiany potrzebują wyjęcia motoru.

Wyjezdze tego mojego jeszcze trochę i kupie coś w benzynie bo diesel ostatnio troche drożeje.
Pozdrawiam.

--
wojtek

Data: 2012-01-21 21:18:55
Autor: Przembo
Przywitanie po latach :)
*Mlody* w wiadomości news:jfaalv$3et$1node2.news.atman.pl napisał(a):
[...]

Rozrządu i koła dwumasowego do tej smutnej historii bym nie liczył :-)

[...]

A dziś jechałem Paskiem 1.9TDI z 1997, odczucia miełem podobne.

[...]

A wiesz że V8 może być podobnym obciążeniem dla budżetu co V6 TDI :-)

Pozdr

Data: 2012-01-22 21:44:11
Autor: Mlody
Przywitanie po latach :)
Użytkownik "Przembo" <xxxxxxxxxxx@xx.xx> napisał w wiadomości news:jff6fa$7bm$1news.task.gda.pl...
A wiesz że V8 może być podobnym obciążeniem dla budżetu co V6 TDI :-)

Teraz już wiem :)
Ale nie wiem czy niedługo nie będę raczej musiał poszukać czegoś mniej obciążającego budżet bo do większego wydatku się powoli zaczynam zbierać...