Przywołał mnie tym swoim pańskim gestem

Data: 2017-07-19 13:15:32
Autor: boukun
Przywołał mnie tym swoim pańskim gestem
Jarosław Kaczyński siedząc w ławach po swoim słynnym już przemówieniu, w którym oskarżył opozycje o zamordowanie jego brata, w pewnym momencie przywołał do siebie polityka Nowoczesnej. - Przywołał mnie tym swoim pańskim gestem. Byłem bardzo zaskoczony. Nie znam go. Upewniłem się, że chodzi o mnie i podszedłem. Zapytałem, dlaczego wszystkich obraża i wrzuca do jednego worka. Prezes odpowiedział: oni będą w więzieniu siedzieć, będą siedzieć za to wszystko. Mówił o politykach PO - relacjonuje poseł Zembaczyński.

Polityk przyznaje, że dopytywał prezesa PiS, co ma na myśli. - W kółko tylko powtarzał, że zamknie wszystkich w więzieniu. Zapytałem, dlaczego mi to mówi. Odparł tylko, że zawołał mnie bo kiedyś w swoim przemówieniu powiedziałem, że to Kaczyński będzie siedzieć. Nie wiedziałem o co mu chodzi, dopiero później sobie przypomniałem swoje wystąpienie z 2015 r. na temat ustawy inwigilacyjnej. To pokazuje jak to jest pamiętliwy człowiek - mówi poseł Nowoczesnej.

https://wiadomosci.wp.pl/kaczynski-wezwal-posla-zembaczynskiego-mowil-ze-wszyscy-politycy-po-beda-siedziec-6145884269435009a

Jak nie może być dobrze, to niech chociaż będzie śmiesznie :))))))))))))))))

boukun

Polak Mały
2 min. temu

to cała nasza prostacka Polska lepsza od Benny Hilla

spaniol
3 min. temu

zębaczyński czy jak mu tam widac , że prezes ma AUTORYTET , bo na jego wezwanie POdbiegłeś !!!

Data: 2017-07-19 04:28:23
Autor: japanizer
On Wednesday, July 19, 2017 at 8:15:34 PM UTC+9, boukun wrote:
[...]

A więc o to chodziło w misternym planie wyłączenia konstytucji, prokuratury i sądów! Kaczyński roz***ie kraj, byle się zemścić za to, że kazał bratu podczas mgły na nieczynnym lotnisku lądować! Psychopata!

Data: 2017-07-19 13:31:52
Autor: boukun
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To wy, kanalie, rozpierdoliliście ten kraj przy okrągłym stole, razem z Bolkiem i resztą agentury i postkomuszymi sądami!

Data: 2017-07-19 04:39:19
Autor: japanizer
On Wednesday, July 19, 2017 at 8:31:54 PM UTC+9, boukun wrote:
[...]

Coś ci się po***ało - tu masz Tw. Bolek i Tw. Balbina na jednym zdjęciu z okrągłego stołu:

http://i.iplsc.com/walesa-i-kaczynscy-zanim-ich-drogi-sie-rozeszly/0002P1KR7IX9GI7F-C317-F3.jpg

Data: 2017-07-19 13:43:53
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jednego żeście zamordowali kanalie, bo chciał się rozliczyć z tym starym systemem... i spuścizną okrągłego stołu....

boukun

Data: 2017-07-19 04:46:58
Autor: japanizer
On Wednesday, July 19, 2017 at 8:43:55 PM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

Jednego żeście zamordowali kanalie, bo chciał się rozliczyć z tym starym systemem... i spuścizną okrągłego stołu....

Chciał się rozliczyć z samym sobą? Coś nie robisz sensu ostatnio.

Data: 2017-07-19 16:09:03
Autor: Bene Natus

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:oknf0k$p47$1gioia.aioe.org...
[...]

To wskazuje na chorobę psychiczną. Kto rządzi Polską? Jakis wariat!?

CL

Przywołał mnie tym swoim pańskim gestem