Przywołał mnie tym swoim pańskim gestem

Data: 2017-07-19 16:09:03
Autor: Bene Natus
Przywołał mnie tym swoim pańskim gestem

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:oknf0k$p47$1gioia.aioe.org...
Jarosław Kaczyński siedząc w ławach po swoim słynnym już przemówieniu, w którym oskarżył opozycje o zamordowanie jego brata, w pewnym momencie przywołał do siebie polityka Nowoczesnej. - Przywołał mnie tym swoim pańskim gestem. Byłem bardzo zaskoczony. Nie znam go. Upewniłem się, że chodzi o mnie i podszedłem. Zapytałem, dlaczego wszystkich obraża i wrzuca do jednego worka. Prezes odpowiedział: oni będą w więzieniu siedzieć, będą siedzieć za to wszystko. Mówił o politykach PO - relacjonuje poseł Zembaczyński.

Polityk przyznaje, że dopytywał prezesa PiS, co ma na myśli. - W kółko tylko powtarzał, że zamknie wszystkich w więzieniu.

To wskazuje na chorobę psychiczną. Kto rządzi Polską? Jakis wariat!?

CL

Przywołał mnie tym swoim pańskim gestem