Przywo?enie w teczkach wraca :-)

Data: 2011-02-11 09:55:18
Autor: WW
Przywo?enie w teczkach wraca :-)
Witam

Wszystkie partie obecnie przy władzy, zgodnie potępiają byłe za niedemokratyczne metody postępowania.
Sztandarowym przykładem braku demokracji w PZPR było przywożenie w teczkach przewodniczących regionalnych organizacji partyjnych.

Dziś, nie przerywając potępień, PIS i PO robi dokładnie to samo.

A miało być inaczej  :-(

Do działaczy regionalnych wszystkich partii - robią z Was dupków  :-P

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-02-11 10:00:43
Autor: u2
W dniu 2011-02-11 09:55, WW pisze:
[...]

Jakieś konkrety dupku ?

Data: 2011-02-11 10:28:31
Autor: WW
W dniu 2011-02-11 10:00, u2 pisze:
[...]

http://www.tvn24.pl/-1,1692312,0,1,8222przyslali-nam-misia-colargola-w-teczce8221,wiadomosc.html

Jesteś niekulturalny.

Żegnam.

Data: 2011-02-11 10:36:57
Autor: u2
W dniu 2011-02-11 10:28, WW pisze:
Jakieś konkrety dupku ?

http://www.tvn24.pl/-1,1692312,0,1,8222przyslali-nam-misia-colargola-w-teczce8221,wiadomosc.html

Jesteś niekulturalny.

Czytam dupku co wypisujesz o Polakach. Poza tym ściemniasz że PiS ma
jakąkolwiek władzę.

Data: 2011-02-11 10:42:08
Autor: WW
W dniu 2011-02-11 10:36, u2 pisze:
[...]

"Nie dyskutuj z debilem, ściągnie cię do swego poziomu i zabije doświadczeniem"

Data: 2011-02-11 10:44:26
Autor: u2
W dniu 2011-02-11 10:42, WW pisze:
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

M.in. o ten wpis mi chodzi dupku.

Data: 2011-02-11 11:39:21
Autor: Dobromir

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d5504fc$0$2489$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-11 10:42, WW pisze:
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

M.in. o ten wpis mi chodzi dupku.

Dupku mazurski, chodziło mu o Beatę Kempę!  Zawieziona w teczce jako miss gór świętokrzyskich!

PD

Data: 2011-02-11 14:35:39
Autor: CeSaR
Przywo?enie w teczkach wraca :-)

 Zawieziona w teczce jako miss
gór świętokrzyskich!

Ze szczególnym uwzględnieniem Łysej Góry.

Data: 2011-02-11 17:21:09
Autor: =heÂŽsk=
On Fri, 11 Feb 2011 11:39:21 +0100, "Dobromir" <user@domena.ck> wrote:

> M.in. o ten wpis mi chodzi dupku.

Dupku mazurski, chodziło mu o Beatę Kempę!  Zawieziona w teczce jako miss gór świętokrzyskich!

PD

 zbyt wiele wymagasz od tego gamonia! ;o)))

Data: 2011-02-11 13:38:25
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

e8221,wiadomosc.html

> Czytam dupku co wypisujesz  [...]

"Nie dyskutuj z debilem, ściągnie cię do swego poziomu i zabije doświadczeniem"

taak, ty chcesz zamieszczac oszczerstwa, pomowienia i nie nalezy tego komentowac.

Typowe dla wyznawcow wiary w komunizm.

Data: 2011-02-11 11:38:09
Autor: Dobromir

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d55033c$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mazurski kmiocie. Trzymaj się tematu!  Masz na myśli prawdziwych Polaków czy tą resztę, która nie popiera PiS?

PD

Data: 2011-02-11 17:21:09
Autor: =heÂŽsk=
On Fri, 11 Feb 2011 10:28:31 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> Jakieś konkrety dupku ?

http://www.tvn24.pl/-1,1692312,0,1,8222przyslali-nam-misia-colargola-w-teczce8221,wiadomosc.html

Jesteś niekulturalny.

Żegnam.

 Tego u2 mam w kf. gosciu jest tak prymitywny,  ze zastanawiam sie czy przypadkiem nie jest jakims  zdziecinnialym staruchem na psychotopach! ;o)))

Data: 2011-02-11 11:37:01
Autor: Dobromir

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d54fabd$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czego nie rozumiesz kmiocie mazurski? Kempa. Kempa!  Miss woj świętokrzyskiego! ;-)))

PD

Data: 2011-02-11 11:35:59
Autor: Dobromir

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ij2thv$hr6$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dają się robić to się robią! Kempa jest właściwym człowiekiem na właściwym miejscu! Najwierniejsza z wiernych! Tak jak kiedyś Elżbieta Jakubiak!

PD

Data: 2011-02-11 13:41:57
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Polska jest wiocha dzieki komunistom, a nie dzieki krzyzowi.

USA zwadziecza swoja potege nie komunizmowi, ale wlasnie przestrzeganiu zasad
ktore opieraja sie o wiare, zaprzeczajaca zasadom wiary komunistycznej. --

Data: 2011-02-11 15:06:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywo??enie w teczkach wraca :-)
piątek, 11 lutego 2011 09:55. carbon entity 'WW' <wuwu0@vp.pl>

[...]

Było przywożenie w teczkach, będzie wywożenie POPiS na taczkach ;)

Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

;)

Data: 2011-02-11 14:13:40
Autor: obserwator
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

:)

Klin cie jednak trafnie rozszyfrowal:)

Data: 2011-02-11 15:22:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywo??enie w teczkach wraca :-)
piątek, 11 lutego 2011 15:13. carbon entity ' obserwator' <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

Klin cie jednak trafnie rozszyfrowal:)

Я злой и страшный серый волк, я в поросятах знаю толк!! ;)

Data: 2011-02-11 17:21:09
Autor: =heÂŽsk=
On Fri, 11 Feb 2011 09:55:18 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

[...]

 Kempa nie zostala przywieziona w teczce. pojechala limuzyna!

Data: 2011-02-11 18:39:27
Autor: WW
W dniu 2011-02-11 17:21, =heÂŽsk= pisze:
[...]

No tak, to całkowicie zmienia sytuacje  :-P

Pozdrawiam
  WW

Data: 2011-02-12 09:40:36
Autor: [heÂŽsk]
On Fri, 11 Feb 2011 18:39:27 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>   Kempa nie zostala przywieziona w teczce. pojechala limuzyna!
No tak, to całkowicie zmienia sytuacje  :-P

 zenujace. grupowi pisowcy udaja, ze nic sie nie stalo.

Przywo?enie w teczkach wraca :-)