Przywracamy Karę Śmierci

Data: 2016-06-17 10:40:08
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
Data: 2016-06-17 10:40:56
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
Data: 2016-06-17 10:58:44
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 17.06.2016 o 10:40, pinokio pisze:
W dniu 17.06.2016 o 10:40, pinokio pisze:
https://www.facebook.com/PrzywracamyKareSmierci
http://wmeritum.pl/ziobro-gdyby-to-ode-mnie-zalezalo-przywrocilbym-kare-smierci/136878

http://polskaracja.com/kajetan-atakuje-wiezieniu-partia-korwin-apeluje-ministra-ziobry/

Kajetan P., który przebywa w areszcie na warszawskim Mokotowie podczas obchodu lekarskiego zaatakował pracującą w więzieniu psycholog. Mężczyzna zranił także strażnika więziennego.

Data: 2016-06-17 11:47:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu piątek, 17 czerwca 2016 10:58:38 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]

Kajetan P., który przebywa w areszcie na warszawskim Mokotowie podczas obchodu lekarskiego zaatakował pracującą w więzieniu psycholog. Mężczyzna zranił także strażnika więziennego.

Zauważyłem niezły zbieg okoliczności...
Nazwisko pod komentarzem "pasuje" do tematu:
"mówi Konrad Berkowicz, wiceprezes partii KORWiN."
dla niekumatych: https://en.wikipedia.org/wiki/Son_of_Sam

Data: 2016-06-18 07:20:35
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 17.06.2016 o 20:47, Jakub A. Krzewicki pisze:
Zauważyłem niezły zbieg okoliczności...

Współczujesz bandziorom a dlaczego nie ofiarom?

Data: 2016-06-17 22:57:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 07:20:27 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
W dniu 17.06.2016 o 20:47, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Zauważyłem niezły zbieg okoliczności...

Współczujesz bandziorom a dlaczego nie ofiarom?

A gdzie ja napisałem, że współczuję bandziorom? Ich karma.

Moje podejście do kary śmierci jest takie, że w razie pomyłki nie da się
skazanego zwolnić. W przypadku dożywocia czasami się da (kiedy np. prawdziwy
przestępca na łożu śmierci przyzna się do winy).

Państwo zawsze powinno mieć świadomość omylności swoich sądów. Ze względu
na tę świadomość zlikwidowano karę śmierci, a jej przywrócenie to cofnięcie się
w refleksji - otwiera drogę do państwowego ustroju autorytarnego.

Nie ma to nic wspólnego ze współczuciem dla bandziorów, ale z niechęcią do
odradzania się bandytyzmów państwowych.

Data: 2016-06-18 08:02:47
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 07:57, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

W czasie wojny też nie wolno strzelać do wroga?
I czego tak się boisz tej pomyłki? Jako reinkarnacjonista powinieneś wiedzieć że niewinny odrodzi się. A dożywocia nikt niewinnemu nie zwróci.

Data: 2016-06-17 23:21:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 08:02:39 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]

I czego tak się boisz tej pomyłki? Jako reinkarnacjonista powinieneś wiedzieć że niewinny odrodzi się. A dożywocia nikt niewinnemu nie zwróci.

Teoretycznie - ale zapomniałeś, że nie chodzi tu o śmierć, ale o to, że niewinny
ma do załatwienia jakieś historie tu i teraz. Możesz to nazwać misją, powołaniem, samorealizacją, doskonaleniem etc. - w każdym razie, jeżeli
zapracował na cenne ludzkie ciało, to nie może go marnować. Jeżeli tego
niezrobi, to się i owszem odrodzi, ale w świecie głodnych duchów, a nie w królestwie ludzi. W więzieniu jeszcze może mieć szansę załapać się na programy "Zen in prison", "Bon in prison" etc.

W istocie tym,czego się obawiam jako reinkarnacjonista jest przyszła reinkarnacja - zwłaszcza jeżeli w ciemnych wiekach albo w niższych światach,
to nie należy do przyjemnych. Znaczna większość odradzających się jest
po czas nieokreślony "left behind" chyba, że jakiś bodhisattwa przyniesie im
Dharmę, co się czasem zdarza, choć nie często. I dlatego kluczowe jest, żeby
odrodzić się we właściwym ciele i właściwej epoce. Na długość życia ciała
mam dziś mały wpływ, ale na to, czy trwa dziś światła epoka i jak długo jeszcze - kolosalny. Kara śmierci idzie w ślad za cofnięciem się w rozwoju
refleksji etyczno-społecznej - w krajach, w których panuje dobrobyt jest
przeważnie zniesiona.

Data: 2016-06-18 08:25:13
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 08:21, Jakub A. Krzewicki pisze:
Teoretycznie - ale zapomniałeś, że nie chodzi tu o śmierć, ale o to, że niewinny
ma do załatwienia jakieś historie tu i teraz. Możesz to nazwać misją,

A niewinny który zostanie ZAMORDOWANY z tego powodu, że nie ma kary śmierci i jest większa przestępczość???
Dlaczego śmierć zgodna z prawem z ręki państwa tak cię przeraża, a śmierć z ręki bandziora nie??

po czas nieokreślony "left behind" chyba, że jakiś bodhisattwa przyniesie im
Dharmę, co się czasem zdarza, choć nie często. I dlatego kluczowe jest, żeby

ciach buddyjskie bzdury

Data: 2016-06-17 23:43:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 08:25:06 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]

Dlaczego śmierć zgodna z prawem z ręki państwa tak cię przeraża, a śmierć z ręki bandziora nie??

Dlatego, że niewinny nie zasługuje na śmierć zgodną z prawem z ręki państwa,
a mimo to takie pomyłki się zdarzają. Śmierć z ręki wroga i tak się może
zdarzyć nawet jeśli istnieje kara śmierci. A śmierć z ręki bandyty to śmierć
właśnie z ręki wroga, na posterunku.

Co więcej, większym i bardziej cwanym łotrom może dać ta kara zachętę do
wrabiania w dokonane przez nich morderstwa niewinnych osób trzecich, zwłaszcza
takich, co im podpadną. Nie tylko, żeby ich zabić, ale pohańbić. Ponieważ
jestem przekonany o inherentnej korupcji wewnętrznej każdego nawet najlepszego
ustroju państwowego, jestem przekonany, że takie historie będą się działy,
bo dobrze wiadomo, że się działy.

Data: 2016-06-18 08:46:43
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 08:43, Jakub A. Krzewicki pisze:
zdarzyć nawet jeśli istnieje kara śmierci. A śmierć z ręki bandyty to śmierć
właśnie z ręki wroga, na posterunku.

Mnie to nie pociesza

Data: 2016-06-18 08:51:05
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 08:43, Jakub A. Krzewicki pisze:
Dlatego, że niewinny nie zasługuje na śmierć zgodną z prawem z ręki państwa,
a mimo to takie pomyłki się zdarzają. Śmierć z ręki wroga i tak się może

Państwo które nie wykonuje wyroków śmierci jest chore.
Wyobraźmy sobie że mamy wojnę, wróg do nas strzela, a my nie strzelamy do wroga. Jeśli w czasie wojny zabija się wrogów to o ile bardziej należy zabijać wrogów w wojnie która nieustannie trwa. Tamci może są żołnierzami z branki, niezbyt winnymi, tylko wykonującymi rozkazy. A bandyci są jak najbardziej winni.
Nie wykonywanie kary śmierci powoduje rozkład cywilizacji.

Data: 2016-06-18 08:31:54
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
[...]

Jeszcze do niedawna we wszystkich cywilizowanych krajach które dążyły do dobrobytu była kara śmierci. Do tej pory w USA jest. I nie było niczym dziwnym że koniokradów się wieszało.
Dopiero teraz "dobroczyńcy ludzkości" z masonerii przeprowadzają eksperyment zniesienia kary śmierci najpierw na krajach najbardziej rozwiniętych.

Data: 2016-06-17 23:50:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 08:31:46 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]

Dopiero teraz "dobroczyńcy ludzkości" z masonerii przeprowadzają eksperyment zniesienia kary śmierci najpierw na krajach najbardziej rozwiniętych.

Może mają rację?
Tam, gdzie zniesiono karę śmierci liczba morderstw czy usiłowań morderstw
i podobnych zbrodni nie wzrosła.

Może liczba drobnych występków tak, bo ludzie mniej uważają na to, że mogą
zostać wrobieni w grubszy, gardłowy przekręt, na co mają większe szanse jak
popełniają drobne występki. Ale to w zasadzie żaden argument.

Data: 2016-06-18 08:53:08
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 08:50, Jakub A. Krzewicki pisze:
Może mają rację?

Tacy jak wy, jak i masoneria jesteście przeciwko cywilizacji i ludzkości.

Tam, gdzie zniesiono karę śmierci liczba morderstw czy usiłowań morderstw
i podobnych zbrodni nie wzrosła.

Noe wzrosła?? Choćby w Polsce.
Poza tym bez kary śmierci nie ma zaspokojenia Sprawiedliwości.

Data: 2016-06-18 00:10:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 08:53:00 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
W dniu 18.06.2016 o 08:50, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Może mają rację?

Tacy jak wy, jak i masoneria jesteście przeciwko cywilizacji i ludzkości.

Zaznacz, że jest to opinia, żeby nie pomyliło się to z wydarzeniem, a nawet
z faktem.

Noe wzrosła?? Choćby w Polsce.

Są inne przyczyny - transformacja ustrojowa, odebranie sporej liczbie ludzi
ich życiowego dorobku.

To powoduje (już w Babilonie powodowało) większą ilość zabójstw i podobnych
przestępstw (pobić ze skutkiem śmiertelnym bądź ze skutkiem okaleczenia) zwłaszcza przez osoby uboższe - nie tylko na bogatszych, ale na każdym, na jakim taka osoba chce wyładować życiową frustrację. Tam, gdzie jest dotkliwa
bieda, tam pojawiają się rezuni.

Data: 2016-06-18 09:13:35
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 09:10, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Oj biedni rezuni...
Więc trzeba walczyć karą śmierci, skoro jest transformacja i jest przestępczość to jest wojna.
A jak na Dzikim Zachodzie wyleczono przestępczość? Po prostu publicznie wieszano, nie tylko morderców ale np. koniokradów.

Data: 2016-06-18 00:20:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 09:13:28 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]

A jak na Dzikim Zachodzie wyleczono przestępczość? Po prostu publicznie wieszano, nie tylko morderców ale np. koniokradów.

Tylko, że obecne dyrektywy Unii Europejskiej, w przeciwieństwie do ówczesnych dyrektyw Unii Amerykańskiej - nie przewidują praw specjalnych dla Dzikiego
Wschodu, a PolExit nie wchodzi w rachubę.

Data: 2016-06-18 09:22:39
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 09:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
Tylko, że obecne dyrektywy Unii Europejskiej, w przeciwieństwie do ówczesnych
dyrektyw Unii Amerykańskiej - nie przewidują praw specjalnych dla Dzikiego
Wschodu, a PolExit nie wchodzi w rachubę.

Jak to nie? Wprowadzamy karę śmierci, czy nas z tego powodu wyrzucą z Unii?

Data: 2016-06-18 00:26:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 09:22:31 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> Wschodu, a PolExit nie wchodzi w rachubę.

Jak to nie? Wprowadzamy karę śmierci, czy nas z tego powodu wyrzucą z Unii?

Nie wiem, czy wyrzucą, ale na pewno zamkną kurek z ojrasami, a nie godzi się,
by cały naród biedował dla pustej i wydumanej "sprawiedliwości".

Data: 2016-06-18 09:31:52
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 09:26, Jakub A. Krzewicki pisze:
Nie wiem, czy wyrzucą, ale na pewno zamkną kurek z ojrasami, a nie godzi się,
by cały naród biedował dla pustej i wydumanej "sprawiedliwości".

Masoni chcieli by manipulować kijem i marchewką aby wymusić dogmat niekaralności bandytów. Jeśli chodzi o ten kurek, to Polska też wpłaca i może lepiej wyjść z takiej masońskiej Unii

Data: 2016-06-18 00:42:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 09:31:44 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]

Masoni chcieli by manipulować kijem i marchewką aby wymusić dogmat niekaralności bandytów. Jeśli chodzi o ten kurek, to Polska też wpłaca i może lepiej wyjść z takiej masońskiej Unii

No qwa ale coś się tak do masonów uczepił? To nie są żadni masoni tylko Grand
Orient de France. Masonami byli Pułaski, Kościuszko, Wybicki, Dąbrowski, Książę
Pepi, Łukasiński, Mickiewicz, Miciński, Tokarzewski, premier Olszewski i wielu
innych, a to co nazywasz masonami to jest współczesna swołocz, dziesiąta woda
po kisielu, która powoli acz metodycznie rozwalała i dziś niemal całkowicie
rozwaliła od środka masonerię.

Data: 2016-06-18 09:45:05
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 09:42, Jakub A. Krzewicki pisze:
innych, a to co nazywasz masonami to jest współczesna swołocz, dziesiąta woda

Przyznajesz więc że to swołocz, i ta swołocz ma program zniesienia kary śmierci.

Data: 2016-06-18 01:26:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 09:44:58 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
W dniu 18.06.2016 o 09:42, Jakub A. Krzewicki pisze:
> innych, a to co nazywasz masonami to jest współczesna swołocz, dziesiąta woda

Przyznajesz więc że to swołocz, i ta swołocz ma program zniesienia kary śmierci.

Tylko, że masoni mieli docelowo taki program daleko wcześniej, zanim się ich
pewna niebagatelna część skryminalizowała poprzez napływ materiału
patologicznego, plutokracji etc. Być może zbyt utopijny program w rękach
nawet uczciwych ludzi przyciągnął jako ich następców osobników
oportunistycznych, lubiących łowić w mętnej wodzie, ale nie mi oceniać błędy
tzw. ojców założycieli.

W każdym razie widać kontrast pomiędzy historycznym wolnomularstwem
a współczesnym i coś z tej perspektywy musiało się stać. Ja stawiam na
schizmę Wielkiego Wschodu we Francji i skutki wojny secesyjnej w Stanach jako
początek korumpowania się słusznych zresztą idei oświeceniowych.
O ile terror Rewolucji Francuskiej był błędem nadgorliwości, a Wiosna Ludów
kartą chwalebną, o tyle w latach 70-tych XIX w. coś zaczynało się psuć.
To tak jak obecnie, skutki Jesieni Ludów w Europie zaczynają erodować - myślę,
że można mówić o pewnych cyklach odbudowy i korupcji.

Data: 2016-06-18 11:02:57
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

A czy nie uważasz, że każdy organizm czy to biologiczny, społeczny czy też ekonomiczny może trwać wiecznie jeżeli nie będzie oparty na zdrowej filozofii. Filozofii Absolutu opartej na Prawdzie. Jeżeli organizacja nie jest oparta na zdrowych fundamentach (czyli na Prawdzie) to Fałsz i kłamstwo spowodują jej psucie się, degrengoladę i upadek.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Data: 2016-06-18 03:01:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 11:03:03 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:

[...]

Niekoniecznie musi być oparta na celowym kłamstwie. Jest jeszcze Vijnana, czyli
błędnie zinterpretowana wiedza. Czasem drobne pomyłki mogą sporo kosztować jak
w przypadku sapera, który myli się tylko raz. W dziedzinie wiedzy o społeczeństwie nie są one tak widoczne i dlatego panuje spora dowolność
interpretacji, a która jest niewłaściwa, to wychodzi "w praniu".

Data: 2016-06-18 15:10:36
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
napisał:

[...]

Jeżeli czytałeś to co od dawna powtarzam, to powinieneś wiedzieć, że
nikomu nie zarzucam celowego i świadomego oszustwa i kłamstwa lecz działanie nieświadome, w którym poczynaniami kieruje nieświadomość, pierwotny brak wiedzy o tym jak w jaki sposób rodzice powinni edukować swoje dzieci i jakie są najważniejsze elementy tej edukacji.

[...]

Dlatego rozumny człowiek by rozwiązywać problemy społeczne powinien zgłębiać historię swojego społecznego rozwoju, czyli historię, antropologię, religioznawstwo, psychologię (a raczej psychoanalizę), itp.

Data: 2016-06-18 12:51:28
Autor: u2
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 2016-06-18 o 11:02, LeoTar pisze:
A czy nie uważasz, że każdy organizm czy to biologiczny, społeczny czy
też ekonomiczny może trwać wiecznie jeżeli nie będzie oparty na zdrowej
filozofii.

to jest fizycznie niemożliwe, a kara śmierci czasami jest bardziej humanitarna niż n.p. dożywocie:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-06-18 03:56:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 12:51:28 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> filozofii.

to jest fizycznie niemożliwe, a kara śmierci czasami jest bardziej humanitarna niż n.p. dożywocie:)

Z naciskiem na "czasami" - co oznacza rzadziej niż częściej.

Data: 2016-06-18 13:01:28
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 12:56, Jakub A. Krzewicki pisze:
to jest fizycznie niemożliwe, a kara śmierci czasami jest bardziej
humanitarna niż n.p. dożywocie:)

Z naciskiem na "czasami" - co oznacza rzadziej niż częściej.

Mamy prześcigać się w humanitaryzmie dla bandziorów?

Data: 2016-06-18 04:04:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 13:01:20 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Z naciskiem na "czasami" - co oznacza rzadziej niż częściej.

Mamy prześcigać się w humanitaryzmie dla bandziorów?

Właśnie obok otworzyłem wątek o naprawdę paleo-paleo-konserwatywnej
tradycyjnej karze... pieniężnej za zabójstwo - główszczyźnie (weregild).

Data: 2016-06-18 13:06:03
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 13:04, Jakub A. Krzewicki pisze:
Właśnie obok otworzyłem wątek o naprawdę paleo-paleo-konserwatywnej
tradycyjnej karze... pieniężnej za zabójstwo - główszczyźnie (weregild).

To na ile wyceniasz swoje życie?

Data: 2016-06-18 04:08:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 13:05:55 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> Właśnie obok otworzyłem wątek o naprawdę paleo-paleo-konserwatywnej
> tradycyjnej karze... pieniężnej za zabójstwo - główszczyźnie (weregild).

A tak na ufundowanie wioski buddyjskiej z klasztorem i szkołą przyklasztorną
do końca średniej ;)

Data: 2016-06-18 13:10:43
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 13:08, Jakub A. Krzewicki pisze:
To na ile wyceniasz swoje życie?

A tak na ufundowanie wioski buddyjskiej z klasztorem i szkołą przyklasztorną
do końca średniej ;)

Czyli milioner może cię spokojnie zabić. Dla mnie niepojęte jest dlaczego przeciwnicy kary śmierci wyceniają życie bandziora na więcej warte od życia ich ofiary, powinno być na odwrót.

Data: 2016-06-18 19:46:02
Autor: andal
Przywracamy Karę Śmierci
On Sat, 18 Jun 2016 13:10:43 +0200, pinokio wrote:

[...]

kazde zycie jest zyciem danym od Boga

przywlaszczasz sobie wiecej wladzy  ?

Data: 2016-06-18 13:21:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 21:46:08 UTC+2 użytkownik andal napisał:

> dlaczego przeciwnicy kary śmierci wyceniają życie bandziora na więcej
> warte od życia ich ofiary, powinno być na odwrót.

kazde zycie jest zyciem danym od Boga

przywlaszczasz sobie wiecej wladzy  ?

O ile wierzysz raczej w stała kreację niż współzależne powstawanie.
Bo ja się uczyłem o obiegu zamkniętym czyli części nowego życia pochodzą od energii umysłowych/duchowych ojca, matki i ewentualnie kogoś/czegoś
co z zasady nie wcześniej niż 7 tygodni przed poczęciem wyzionęło ducha.
Życie i tzw. dusza ludzka zaczyna się w trakcie poczęcia z unifikacji
tych trzech elementów, każdy skupiający po 5 nagromadzeń.

No tak jest to opisywane na Wschodzie - na logikę, a nie jak na Zachodzie
cały czas sterowanie ręczne z Nieba - nawet w bardzo intymnej i kłopotliwej sytuacji, w jakiej człowiek jest poczynany. To się nawet
nie zgadza z Biblią, gdzie jak byk stoi: "A siódmego dnia odpoczął",
podczas gdy buddyjski zapis nawet do tego wersetu pasuje, że życie po
stworzeniu kieruje się już na ogół własnymi prawami, a cuda należą do
rzadkości.

Data: 2016-06-18 21:21:43
Autor: andal
Przywracamy Karę Śmierci
On Sat, 18 Jun 2016 13:21:55 -0700, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]

podczas gdy buddyjski zapis nawet do tego wersetu pasuje, że życie po
stworzeniu kieruje się już na ogół własnymi prawami, a cuda należą do

skad wzial sie budda ?

a moze byl pierwszym czlowiekiem ?

Data: 2016-06-18 13:25:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 14:11:52 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2016-06-18 o 12:56, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Z naciskiem na "czasami" - co oznacza rzadziej niż częściej.

kara śmierci to ostateczność, ale skutecznie działa na podświadomość potencjalnych bandytów:)

Raczej nie tych, przeciwko którym jest głownie wymierzana - ci i tak myślą
"bij-zabij", ale i owszem na drobnych cwaniaczków i hultajów obawiających
się ryzyka wrobienia albo tego, że wspólnikowi przy kręceniu lodów odbije.

Data: 2016-06-18 14:13:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 23:09:30 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2016-06-18 o 22:25, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Raczej nie tych, przeciwko którym jest głownie wymierzana

oczywiście na tych potencjalnych, a nie skazanych:)

Hę? A kto to jest ten potencjalny bandyta?
Sfrustrowany górnik, który podkopałby się pod bank, ale boi się, że
nieodpowiedzialny fumfel kropnie strażnika?

Data: 2016-06-18 23:42:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu niedziela, 19 czerwca 2016 00:24:41 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2016-06-18 o 23:13, Jakub A. Krzewicki pisze:

> A kto to jest ten potencjalny bandyta?

n.p. ty

Widzę, że masz Hobbesowską wizję świata.
Ja zostałem wykształcony na intelektualistę i próbuję nim być z lepszym
czy gorszym, czyli nie mam w normalnych warunkach interesu być bandytą, no chyba że jakieś ISIS napadnie na Bolandę i będzie ją okupować, to
wtedy może pójdę do lasu organizować tam "niezłomnych".

Bandziorem zostaje najczęściej ktoś, kto już jest przyparty do muru
i nie ma innej drogi w życiu niż zaciągnąć się do bandy rozbójniczej
bądź taką utworzyć. Im więcej tragedii spowodowanych przez państwo,
korporacje, plutokrację, Watykan etc. tym więcej tzw. "social bandits".
Szczególnym, zazwyczaj łagodniejszym (chociaż nie zawsze) przypadkiem bandyty jest polityk.

Data: 2016-06-19 08:39:40
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu niedziela, 19 czerwca 2016 11:35:51 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2016-06-19 o 08:42, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Ja zostałem wykształcony na intelektualistę

taaa, tak jak kajetan py:)

Tylko że Kajtuś morduje, a ja znacznie bardziej subtelnie (można powiedzieć
nawet astralnie) podchodzę do realizacji swoich celów.

Data: 2016-06-19 18:39:42
Autor: u2
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 2016-06-19 o 17:39, Jakub A. Krzewicki pisze:

 taaa, tak jak kajetan py:)
Tylko że Kajtuś morduje

czyli ty potencjalny:)

Data: 2016-06-19 09:55:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu niedziela, 19 czerwca 2016 18:39:41 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Tylko że Kajtuś morduje

czyli ty potencjalny:)

No mówię - u Ciebie panuje hobbesowska wizja świata, gdzie każdy ma kły i pazury.

A ja się nie chcę nap[arzać w klatce przed milionami gapiów tylko mieć spokojny
domik z żoną, dzieciakami, psem, kotem, myszą i uprawiać swój wolteriański
ogródek.

Data: 2016-06-19 11:35:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu niedziela, 19 czerwca 2016 19:34:00 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2016-06-19 o 18:55, Jakub A. Krzewicki pisze:
> hobbesowska wizja świata, gdzie każdy ma kły i pazury.

ależ masz paznokcie i zęby, sądzisz, że z czego wyewoluowały ?:)

No tak, Lewiatan patrząc nawet na czyjś spokojny domik z żoną,
dzieciakami, psem, kotem, myszą sprawdza, czy aby nie na kurzych łapkach ;)

Data: 2016-06-19 08:59:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu niedziela, 19 czerwca 2016 17:37:49 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:
W dniu 19.06.2016 o 08:42, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Widzę, że masz Hobbesowską wizję świata.
> Ja zostałem wykształcony na intelektualistę i próbuję nim być z lepszym
> czy gorszym,

To jakiś nowy zawód?
Nosz kurwa, nie nadążam! :)

To jest ktoś, kto działa w dziedzinie idei i pojęć umysłowych.
Będąc polonistą z wysoką średnią, próbując następnie studiować na fizyce (z różnymi rezultatami, chociaż zabrakło - nie bystrości, ale wytrzymałości -
by skończyć), dysponując dyplomem Advanced z Angola i dobrymi wynikami testów
psychologicznych na inteligencję, ucząc się ustawicznie i kolekcjonując całą
bibliotekę książek elektronicznych, mając wydane dwie publikacje z ISBN-em - a ponadto silne tradycje tzw. guru kontrkultury w rodzinie - uzyskałem zapewne
nie najgorsze przygotowanie, żeby aspirować do tej roli. Jestem świadomy, że
nie ma "myślaka" doskonałego i jak wszyscy inni zauważam u siebie oczywiście
także pewne braki, które staram się na miarę swoich możliwości cały czas
nadrabiać. Jeżeli chcę aspirować w tym kierunku, muszę uczyć się całe życie.
Ze względu na kontrkulturowy charakter poglądów, z jakimi występuję muszę
działać w pojedynkę jako outsider/kontestator - już dawno nie pomaga mi żadna
licząca się uczelnia ani instytut naukowy, jednak nawet pomimo to nie szczędzę środków, żeby coś konkretnego osiągnąć.

Data: 2016-06-19 17:37:47
Autor: Wiesiaczek
Przywracamy Karę Śmierci
[...]

Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2016-06-18 10:35:08
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

A czy wśród masonerii były kobiety? Czy możesz takowe wskazać?

Data: 2016-06-18 01:42:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 10:35:14 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:
Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> rozwaliła od środka masonerię.

A czy wśród masonerii były kobiety? Czy możesz takowe wskazać?

Była to wybitnie męska organizacja, przez pewien czas nawet wyłącznie. Loże kobiece to późny wymysł, raczej próba ratowania czegoś co już więdło.
Pojawiły się w zasadzie w odgałęzieniach schizmatyckiego le Grand Orient,
nigdzie indziej. W Polsce to było le Droit Humain, otoczenie ks. gen. Michała
Karaszewicza-Tokarzewskiego, wybitnego patrioty polskiego, ale też ponoć
wyróżniającego się playboya (jak na tantryków i teozofów zresztą przystało).

Data: 2016-06-18 10:48:23
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

A czy zastanawiałeś się kiedykolwiek Jakubie DLACZEGO to właśnie mężczyzni tworzyli tajne organizacje i nie chcieli dopuścić kobiet do udziału w nich? Czyżby dawała o sobie znać przepowiadana przez Biblię nienawiść między Kobietą i Mężczyzną?

Data: 2016-06-18 01:59:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 10:48:29 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:

[...]

Dlatego, że kobieta ma problemy z utrzymaniem sekretu. Choćby nie chciała, to i tak wszystkim wypaple.

Data: 2016-06-18 03:06:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 11:10:57 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:
Jakub A. Krzewicki pisze:

> Dlatego, że kobieta ma problemy z utrzymaniem sekretu. Choćby nie chciała,
> to i tak wszystkim wypaple.

A sekrety są zródłem... władzy, nieprawdaż? ;-)

A może kobiety nie były dopuszczane do organizacji masońskiej ponieważ mężczyzni nie ufali im...? Bo przecież gdyby mężczyzni ufali kobietom to nie musieliby tworzyć sekretnych organizacji, dzięki którym wyzwoleńcza idea była transportowana i przekazywana w przyszłość do chwili by w pewnym momencie ujawniony został mechanizm zniewalania i zniknęła potrzeba ukrywania się...

Czy istniałaby potrzeba sprawowania władzy przez mężczyzn gdyby kobiety nie sprawowały w jakiś tajemniczy sposób władzy nad mężczyznami?

No ale większość organizacji tajnych i półjawnych ma na celu sprawowanie
władzy przez mężczyzn nad innymi mężczyznami. Rzadko która jest antykobieca,
kobiety w tym układzie zostają po prostu odsunięte na bok jako zagadnienie
mniej ważne.

Data: 2016-06-18 15:18:35
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Czy zastanawiałeś się dlaczego jeden facet chce sprawować władzę nad innym facetem? I dlaczego zamiast podporządkować sobie kobietę by sprawować nad nią władzę stara się ją sobie kupić? Może podświadomie czuje, że nie jest w stanie rywalizować z nią o władzę? A właściwie to dlaczego miałby nad nią sprawować władzę, albo ona nad nim?

Data: 2016-06-18 03:09:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]

kobiety w tym układzie zostają po prostu odsunięte na bok jako zagadnienie
mniej ważne. PS. jeszcze jedno zapomniałem napisać.

Moim zdaniem masoneria od czasu rewolucji kulturalno-obyczajowej lat 60-tych
XX w. jest już kompletnym duchowym trupem. Tzn. formą zabytkową, niemal całkowicie pustą i przestarzałą, do której wypełnia i przykleja się do niej
m.in. rdza, kurz i która jest wykorzystywana do działań sprzecznych z jej
założeniami przez elementy wsteczne, imperialistyczne - plutokrację, Watykan,
syjonizm i inną swołocz. Chętnie co prawda bym się poddał wszystkim formalnym
szykanom inicjacji, ale tylko w tym przypadku, gdyby mi pozwolono założyć
własną Wielką Lożę, którą bym napełnił jakąś treścią duchowej odnowy.
Mało prawdopodobne zresztą, a to z powodu, iż z własnej woli jest tych
uczciwych masonów coraz mniej, pozostają tylko strażnicy tradycji, coraz bardziej upodabniający się do zapchlonych antykwariuszy.

Data: 2016-06-18 15:34:43
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
napisał:

[...]

Czy nie stało się to aby za sprawą ruchów feministycznych, które wydarły z rąk mężczyzn resztki złudnej męskiej władzy nad światem materialnym nie dając mężczyznom w zamian nic? W zamian przedsiębiorcze i "wyzwolone " kobitki zażądały od mężczyzn tylko jeszcze większej sprawności seksualnej by mogły być chędożone na coraz to doskonalsze sposoby i z coraz to dłuższym ich, niezaspokojonych kobiet szczytowaniem czego pokłosiem jest viagra i wszystkie jej pochodne. Kobiety opanowały nie tylko sferę seksualną ze względu na specyfikę psycho-fizjologii ich seksu ale również sferę ekonomiczną, gdyż dość skutecznie domagają się równości płacy za taką samą pracę. A poza tym są całkowicie samowystarczalne co widać na przykładzie danych ujawnionych w obliczu ostatnich  żądań warszawskich pielęgniarek. Nie ma już żadnej enklawy życia społecznego,  w której mógłby dominować mężczyzna natomiast we wszystkich zaczynają dominować kobiety. Ale te nadal nie są usatysfakcjonowane bo oczekują miłości, której same dawać nie potrafią. Obie płci naciskają na się wzajem, każda w oczekiwaniu na to, że ta druga coś wymyśli ale żadna nie chce się zgodzić na ustępstwa gdy podsuwa się gotowe rozwiązanie. No może niektóre/rzy są w stanie zaakceptować przedkładane rozwiązanie ale na resztę to tylko bombę atomową trza by zrzucić. ;-)

Data: 2016-06-18 03:23:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 12:19:13 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
W dniu 18.06.2016 o 10:59, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Dlatego, że kobieta ma problemy z utrzymaniem sekretu. Choćby nie chciała,
> to i tak wszystkim wypaple.

Otóż to, dlatego kobiety nie nadają się na księży, nie mogą spowiadać.

Też prawda.
A co z religiami, gdzie nie istnieje spowiedź uszna kapłanom, a tylko spowiedź jawna i powszechna?

Data: 2016-06-18 12:25:04
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 12:23, Jakub A. Krzewicki pisze:
Też prawda.
A co z religiami, gdzie nie istnieje spowiedź uszna kapłanom, a tylko
spowiedź jawna i powszechna?

Jeśli chodzi o protestantyzm to parodia religii, gdzie biskupką może zostać lesbijka.

Data: 2016-06-18 14:06:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 12:24:56 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> spowiedź jawna i powszechna?

Jeśli chodzi o protestantyzm to parodia religii, gdzie biskupką może zostać lesbijka.

Hehe, sola gratia, sola fide i taki rezultat...

Data: 2016-06-18 14:08:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
> [...]
> spowiedź jawna i powszechna?

Jeśli chodzi o protestantyzm to parodia religii, gdzie biskupką może zostać lesbijka.

Hehe, sola gratia, sola fide i taki rezultat... ja tam wręcz odwrotnie - zupełnym pelagianinem jestem. Shit in and shit out, cause and effect i nie ma
"zmiłuj".

Data: 2016-06-18 09:24:15
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 09:22, pinokio pisze:
[...]

Prawo które sprzeciwia się Karze Śmierci, stoi po stronie bandytów i jest przeciwko zwykłym ludziom.

Data: 2016-06-18 00:27:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 09:24:07 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Jak to nie? Wprowadzamy karę śmierci, czy nas z tego powodu wyrzucą z Unii?

Prawo które sprzeciwia się Karze Śmierci, stoi po stronie bandytów i jest przeciwko zwykłym ludziom.

Cały czas gołosłowny dogmat.

Data: 2016-06-18 07:51:52
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
pinokio pisze:
W dniu 17.06.2016 o 20:47, Jakub A. Krzewicki pisze:

Zauważyłem niezły zbieg okoliczności...

Współczujesz bandziorom a dlaczego nie ofiarom?

Czy nigdy nie przyszło Ci do głowy, że to ofiara swoim zachowaniem prowokuje bandziora do ataku. Na przykład gdy chce go poniżyć, podporządkować sobie psychicznie, co jest aktem... agresji w stosunku do tego, którego Ty nazywasz bandziorem i uważasz za przestępcę.

Jeżeli pani psycholog próbowała podporządkować sobie psychicznie Kajetana P. to był to akt wrogi wobec niego a więc to nie on był agresorem lecz ona a jego reakcja była tylko reakcją obronną na agresywne zachowanie z jej strony. I to nawet wówczas gdy ona nie zdawała by sobie  z tego sprawy, co jest mało prawdopodobne gdyż psychologowie uważają, że mają patent na wiedzę i wolno jest im zmuszać ludzi do zachowań, które oni, psychologowie uważają za słuszne.

A strażnikowi oberwało się tylko dlatego, że nieświadomie stanowił ochronę i wsparcie dla agresywnego zachowania kobitki-psycholożki w stosunku do Kajetana P.

Data: 2016-06-18 07:56:35
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 07:51, LeoTar pisze:
Jeżeli pani psycholog próbowała podporządkować sobie psychicznie
Kajetana P. to był to akt wrogi wobec niego a więc to nie on był

biedny Kajetan P..
weź może zacznij jakieś leki przyjmować.

Data: 2016-06-18 08:05:50
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
pinokio pisze:
[...]

A może nieuczciwa pani psycholog przekonana o wyższości kobiety nad mężczyzną i zdecydowana za wszelką cenę go sobie podporządkować?

Data: 2016-06-18 08:12:10
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 08:05, LeoTar pisze:
A może nieuczciwa pani psycholog przekonana o wyższości kobiety nad
mężczyzną i zdecydowana za wszelką cenę go sobie podporządkować?

Po jednej stronie mamy "podporządkowanie" a po drugiej morderstwo. Znaj proporcyją mocium panie.

Data: 2016-06-18 08:16:33
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
pinokio pisze:
[...]

Przemoc psychiczna jest gorsza od fizycznej, w tym od zadania śmierci, gdyż tortury psychiczne są niczym kropla, która drąży skałę. Tortury psychiczne prowadzą do powolnej śmierci a więc działalność pani psycholog jest co najmniej równoważna działalności Kajetana P. To jest znęcanie się nad uzależnionym od niej człowiekiem.

Data: 2016-06-18 08:19:05
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
LeoTar pisze:
pinokio pisze:
[...]

I to w glorii i aureoli, pod ochroną bezdusznego i bezmyślnego prawa, które nie potrafi odróżnić Prawdy od Fałszu, zakłamania i oszustwa.

Data: 2016-06-18 08:21:40
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 08:16, LeoTar pisze:
[...]

W ten sposób można wytłumaczyć KAŻDEGO zbrodniarza. Ta pani torturowała mnie psychicznie bo niosła torebkę, ja tylko walnąłem ją łomem, jestem biednym, poszkodowanym mężczyzną.
Leo - idź się lecz, serio, współczesne leki potrafią zdziałać cuda.

Data: 2016-06-18 08:31:20
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
pinokio pisze:
[...]

Oferta (prowokacja) bez spełnienia (zakazany owoc) to też tortura za którą - gdybym był nieświadomy dlaczego tak się dzieje - mógłbym i powinienem był zabić. Bo za poniżenie blizniego płaci się własnym życiem.

Leo - idź się lecz, serio, współczesne leki potrafią zdziałać cuda.

Ja już się wyleczyłem. I to sam, bez pomocy materialistycznych lekarzy. Materialne prochy nie są w stanie zmienić stanu mojej świadomości.

Data: 2016-06-18 08:34:40
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 08:31, LeoTar pisze:
[...]

Czyli mentalnie jesteś po prostu takim łomiarzem.

Ja już się wyleczyłem. I to sam, bez pomocy materialistycznych lekarzy.
Materialne prochy nie są w stanie zmienić stanu mojej świadomości.

Nie wyleczyłeś się, jesteś chory bardziej niż przedtem, skoro popierasz łomiarzy. A leki potrafią zdziałać cuda.

Data: 2016-06-18 09:06:05
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
pinokio pisze:
[...]

Kiedyś, wiele lat temu, niewiele brakowało bym się łomiarzem stał. A tylko pierwsze przebłyski świadomości uchroniły mnie przed zadaniem śmierci Teresie M. mojej eks-małżonce.

[...]

Tylko w odniesieniu do takich nieświadomych jak Ty. Przyznaj się, łykasz prochy...? ;-)

Data: 2016-06-18 09:09:38
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 09:06, LeoTar pisze:
Tylko w odniesieniu do takich nieświadomych jak Ty. Przyznaj się, łykasz
prochy...? ;-)

Wolę być "nieświadomym" niż takim "uświadomionym". Łykam prochy, dzięki prochom stałem się normalny. Przedtem byłem politycznym dziwakiem, np. popierałem Korwina.

Data: 2016-06-18 09:20:17
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
pinokio pisze:
[...]

Pozwoliłeś na to, że narzucono Ci sposób "wyzwolenia się" od piekła podświadomości za pomocą ogłupiających i rozluzniających prochów zamiast pracy nad Twoją świadomością. Stałeś się bezwolnym ogniwem zniewalającego umysłowo systemu - zamiast wyzwolenia dałeś się kupić farmakologicznym obietnicom, które niszczą osobę fizycznie a nie są w stanie oddziaływać na świadomość osoby.

Data: 2016-06-18 09:28:23
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 09:20, LeoTar pisze:
[...]
Nie, dzięki lekom stałem się normalny. A ty "pracując nad świadomością" popierasz łomiarzy i Kajetana P.

Data: 2016-06-18 09:34:01
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
pinokio pisze:
[...]

Czy zauważasz sprzeczność w swoim wywodzie? Z jednej strony jesteś wrogiem zadawania śmierci przez łomiarza a z drugiej z drugiej strony chcesz zadawać śmierć w imię ślepego ustanowionego prawa, które nie jest w stanie odróżnić Prawdy od Fałszu gdyż nie zostało oparte na wiedzy Absolutu. Wiedzy, której można sięgnąć tylko wówczas gdy Człowiek stanie się równym swemu Stwórcy i przestanie kierować się złudnymi emocjami.

Data: 2016-06-18 09:38:05
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 09:34, LeoTar pisze:
Czy zauważasz sprzeczność w swoim wywodzie? Z jednej strony jesteś
wrogiem zadawania śmierci przez łomiarza a z drugiej z drugiej strony
chcesz zadawać śmierć w imię ślepego ustanowionego prawa, które nie jest

Równie dobrze mógłbyś argumentować: jesteś przeciwko zabieraniu własności przez złodziei a z drugiej strony chcąc dawać im grzywnę za kradzież, chcesz ich tej własności pozbawić! w imię ślepego ustanowionego prawa!

Data: 2016-06-18 09:56:13
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
pinokio pisze:
[...]

Nie uciekaj od tematu, to nie o mnie była mowa lecz o sprzeczności w którą Ty popadłeś żądając kary śmierci dla mordercy bez zastanowienia się nad tym DLACZEGO dokonał zbrodni. Ja taką próbę kompleksowego wyjaśnienia podjąłem a Ty nie znalazłszy żadnego kontrargumentu uciekasz od problemu próbując zmienić temat.

Data: 2016-06-18 11:39:10
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 09:56, LeoTar pisze:
którą Ty popadłeś żądając kary śmierci dla mordercy bez zastanowienia
się nad tym DLACZEGO dokonał zbrodni. Ja taką próbę kompleksowego

Bandytę trzeba karać a nie go niańczyć!

Data: 2016-06-18 15:43:10
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
pinokio pisze:
W dniu 18.06.2016 o 09:56, LeoTar pisze:

którą Ty popadłeś żądając kary śmierci dla mordercy bez zastanowienia
się nad tym DLACZEGO dokonał zbrodni. Ja taką próbę kompleksowego

Bandytę trzeba karać a nie go niańczyć!

A może wcześniej go wyspowiadać, wycisnąć z niego wszystko co ma do powiedzenia na temat zbrodni...? Ale nie nachalnie i z gotowym wyrokiem, lecz po ludzku, chcąc zrozumieć drugiego człowieka. Zaufanie w zamian za zaufanie i szacunek - czy nie myślałeś, że to są znacznie owocniejsze sposoby do tego by wyjaśnić mechanizm zbrodni? Ja poznałem mechanizm rodzinnej przemocy dzięki temu że zaufałem dzieciom i je uszanowałem tak jak oczekiwałbym by one postąpiły ze mną. I córka tak dokładnie zareagowała zdradzając mi to czego ja nie dostrzegałem w postępowaniu żony, która mnie wykorzystywała i tego samego uczyła córkę. A córka, nie będąc jeszcze do końca zdeprawowaną przez matkę, wskazała mi na problem, którego rozwiązanie doprowadziło mnie do wniosków, które tutaj prezentuję.

Data: 2016-06-19 03:45:38
Autor: stevep
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu .06.2016 o 09:09 pinokio <pinokio@nie.adres.pl> pisze:

[...]

O maści na szczury to słyszałem, ale o prochach na Korwina, chociaż jedna  ze znanych, acz mocno podstarzałych aktorek reklamuje maść z proteinami  ślimaka na wygładzenie zmarszczek.

--
stevep

Data: 2016-06-18 09:50:35
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 09:06, LeoTar pisze:
Kiedyś, wiele lat temu, niewiele brakowało bym się łomiarzem stał. A
tylko pierwsze przebłyski świadomości uchroniły mnie przed zadaniem
śmierci Teresie M. mojej eks-małżonce.

Gdybyś stał się łomiarzem, to by wypadało przynajmniej mieć tyle jaj, abyś wziął za to karne konsekwencje a nie głosić prawo łomiarzy do bezkarnych morderstw.

Data: 2016-06-18 09:59:47
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
pinokio pisze:
[...]

Widzisz, okazałem się tak przebiegły, że wolałem wyjaśnić mechanizm prowadzący do zbrodni zamiast ją samemu popełnić. Ale doprowadziło mnie to zakwestionowania całej filozofii prawa dotychczas ustanowionego, prawa, które samo o sobie mówi że kieruje nim ślepa Temida. I dlaczego właśnie Temida...? ;-)

Data: 2016-06-18 08:44:19
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
[...]

To wiemy już skąd się biorą islamiści. Trzeba kobietę wpakować w całości do wora, bo jak zobaczę jej twarz, to będę musiał lecieć ją gwałcić. A nie chce mi się , bo gorąco, więc jak nie polecę jej gwałcić to jestem wtedy psychicznie torturowany przez nią.

Data: 2016-06-18 09:14:19
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
pinokio pisze:
[...]

Nawet nie wiesz jak bardzo trafiasz w sedno problemu, który został szczególnie uwypuklony wśród wyznawców islamu dzięki temu, że wywodzą się z pustynnych nomadów, których domem był namiot. Dzięki temu, że wszyscy żyli w jednej izbie dzieci obserwowały zachowania dorosłych, w tym seks dorosłych, ale nie dane im (dzieciom) było skosztować tego do rodziców w akcie inicjacji seksualnej, o której piszę. Tak byli blisko a zarazem jakże daleko od rozwiązania problemu równości między dziećmi a ich rodzicami.

Data: 2016-06-18 09:20:38
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 09:14, LeoTar pisze:
tym seks dorosłych, ale nie dane im (dzieciom) było skosztować tego do
rodziców w akcie inicjacji seksualnej, o której piszę. Tak byli blisko a

Znowu swoje idee fix. Życie jest bogatsze niż jedna wybrana rzecz.

Data: 2016-06-18 09:28:34
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
pinokio pisze:
[...]

Ta, czyli potencjalna pro-kreacja jest sprawą (rzeczą) najważniejszą gdyż błędy popełniane w tej dziedzinie odbijają się na trwałości gatunku, jego zdolności do powielania się i przetrwania. To jest najważniejsza sfera naszego bytowania na tej ziemi.

Data: 2016-06-18 09:35:22
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 09:28, LeoTar pisze:
[...]

E tam, życie jest nieskończenie bogatsze niż prokreacja. Nawet u zwierząt, które bawią się, starają się o pożywienie, a wciąż o prokreacji nie myślą, zwłaszcza zwierzęta wysterylizowane - brak tej sfery życia niezbyt im przeszkadza.
A ludzie przecież mają swoje zajęcia, pracę. Hobby, ideały o które walczą.

Data: 2016-06-18 09:38:11
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
pinokio pisze:
[...]

Pomieszały Ci się zabawa z Życiem i trwaniem. Kastraci nie są zdolni do prokreacji więc cóż innego pozostało im jak tylko stać sie hedonistami i używać życia. Jesteś kastratem?

Data: 2016-06-18 09:41:22
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 18.06.2016 o 09:38, LeoTar pisze:
Pomieszały Ci się zabawa z Życiem i trwaniem. Kastraci nie są zdolni do
prokreacji więc cóż innego pozostało im jak tylko stać sie hedonistami i
używać życia. Jesteś kastratem?
Nie tylko zabawa, ale praca, a nawet ideały.
Jan Paweł II nie rozmnożył się, czy był hedonistą?
A Chrystus?

Data: 2016-06-18 10:04:36
Autor: LeoTar
Przywracamy Karę Śmierci
pinokio pisze:
[...]

Jan Paweł II był kiedyś dla mnie człowiekiem, którego w jakimś sensie podziwiałem i którego do pewnego momentu uważałem za autorytet. Ale już go za takowego nie uważam.

A co do Chrystusa to uważam go za oszusta wychowanego wyłącznie przez matkę, która nie uprawiała seksu ze swoim mężem gdyż nie chciała się już więcej... prostytuować. Był takim samym oszustem jak i stygmatycy, którzy mienią się jego najdoskonalszymi wyznawcami.

Data: 2016-06-17 20:39:44
Autor: Marek Czaplicki
Przywracamy Karę Śmierci
pinokio pisze na pl.soc.polityka w piątek, 17 czerwca 2016 10:40 :

W dniu 17.06.2016 o 10:40, pinokio pisze:
https://www.facebook.com/PrzywracamyKareSmierci
http://wmeritum.pl/ziobro-gdyby-to-ode-mnie-zalezalo-przywrocilbym-kare-smierci/136878

Ach gdybym był młotkowym, w fabryce młotkiem szalał...

Data: 2016-06-18 09:07:07
Autor: pinokio
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu 17.06.2016 o 10:40, pinokio pisze:
https://www.facebook.com/PrzywracamyKareSmierci

Ciekawe, czy gdyby Polska przywróciła karę śmierci, to by nas wyrzucili z Unii Europejskiej?

Data: 2016-06-19 03:39:36
Autor: stevep
Przywracamy Karę Śmierci
W dniu .06.2016 o 09:07 pinokio <pinokio@nie.adres.pl> pisze:

W dniu 17.06.2016 o 10:40, pinokio pisze:
https://www.facebook.com/PrzywracamyKareSmierci

Ciekawe, czy gdyby Polska przywróciła karę śmierci, to by nas wyrzucili  z Unii Europejskiej?

PiS nie omieszka spróbować.

--
stevep

Przywracamy Karę Śmierci