Przywrocic otrzymaywanie SMSów - b.prosze o pomoc

Data: 2020-02-12 11:39:29
Autor: Grzexs
Przywrocic otrzymaywanie SMSów - b.prosze o pomoc
Nie otrzymuję wiadomości weryfikacyjnych sms z banków.
Proszę, pomóżcie - w którym miejscu poprawić to w telefonie.
Byłam niedawno w ustawieniach androida, chwila zabawy, i - głupi człowiek - coś zepsułam.
Nie mogę teraz zalogować się do banku na konto bez sms'a.

Sprawdziłam:
- na kolejnym koncie, inny bank - to samo, sms nie dochodzi do mnie.
- sms z innego numeru telefonu (ten sam operator co mój jeśli to istotne) dochodzi do mnie, bez problemu

Co i gdzie mogę zrobić, by było ponownie poprawnie?
Telefon: LG V30.

Dodatek do innych rad - sprawdź poprawność wpisania numeru w banku. Może masz np. +48xxxxxxxxx, a bank wymaga 48xxxxxxxx (niektóre tak mają), może masz odstępy w numerze, może kreski, a może nie masz, a powinny być?

--
Grzexs

Przywrocic otrzymaywanie SMSów - b.prosze o pomoc