Przyznać się - kto je śniadanie w samochodzie za kierownicą? :-)

Data: 2017-03-30 22:38:56
Autor: T.
Przyznać się - kto je śniadanie w samochodzie za kierownicą? :-)
W dniu 2017-03-30 o 22:11, T. pisze:
Ponad połowa polskich kierowców prowadzi rozmowy telefoniczne w swoich
samochodach, co czwarty Polak pije tam kawę, a prawie 20 proc. je
śniadanie i słucha audiobooków - to wyniki ogólnopolskiego badania
opinii publicznej, przeprowadzonego na zlecenie firmy motoryzacyjnej
Kongsberg Automotive Pruszków. Eksperci wskazują, że Polacy coraz więcej
czynności wykonują właśnie za kierownicą.

A babki się malują... :-)

Reszta: http://tinyurl.com/lwol4oh

T.

Ps. Dziś widziałem gościa - prowadził furgonetkę. Prawą ręką trzymał telefon (przy lewym uchu), a w lewej miał kanapkę. Prowadził kolanami chyba...
T.

Data: 2017-03-30 23:53:14
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-03-30 o 22:38, T. pisze:

[...]

Prowadził lewą ręką. Nie myl ręki z dłonią.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2017-03-31 01:02:21
Autor: Akarm
[...]

A ja widziałem kierowcę autobusu trzymającego w prawej ręce telefon a w wystawionej za okno lewej ręce papierosa. Wiózł pełno ludzi, w Warszawie to było.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-03-31 10:01:05
Autor: T.
W dniu 2017-03-31 o 01:02, Akarm pisze:
[...]

Jeszcze za komuny miałem wątpliwą przyjemność jazdy tramwajem, który prowadziła pani czytająca w czasie jazdy książkę. Miała ją opartą na rurce (to był stary model tramwaju) przy desce rozdzielczej i tak się kulała zerkając co chwila do książki... :-)
T.

Przyznać się - kto je śniadanie w samochodzie za kierownicą? :-)