Przyznać się - kto je śniadanie w samochodzie za kierownicą? :-)

Data: 2017-03-31 17:59:13
Autor: Yogi\(n\)
Przyznać się - kto je śniadanie w samochodzie za kierownicą? :-)

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:58dd6671$0$15193$65785112news.neostrada.pl...
Ponad połowa polskich kierowców prowadzi rozmowy telefoniczne w swoich samochodach, co czwarty Polak pije tam kawę, a prawie 20 proc. je śniadanie i słucha audiobooków - to wyniki ogólnopolskiego badania opinii publicznej, przeprowadzonego na zlecenie firmy motoryzacyjnej Kongsberg Automotive Pruszków. Eksperci wskazują, że Polacy coraz więcej czynności wykonują właśnie za kierownicą.

Z gorącymi daniami jest problem. to znaczy - frytki czy kebsa można opierdzielić, ale jajecznica, bigos czy ruskie ze smietaną to ciężko raczej.

--
Yogi(n)

Data: 2017-04-03 01:57:04
Autor: Bolko
Przyznać się - kto je śniadanie w samochodzie za kierownicą? :-)

Z gorącymi daniami jest problem. to znaczy - frytki czy kebsa można opierdzielić, ale jajecznica, bigos czy ruskie ze smietaną to ciężko raczej.

możesz wierzyć albo nie ale byłem w Chicago to widziałem babkę
która wpieprzała owsiankę w samochodzie i to z miseczki !!!!
a o babce która robiła na drutach to już nie wspomne.

Przyznać się - kto je śniadanie w samochodzie za kierownicą? :-)