Przyznac sie kto został z S ?

Data: 2009-07-30 17:44:38
Autor: Dars
Przyznac sie kto został z S ?
No prosze na pewno ktos się znajdzie.....
wiem ze jestes wkurzony ale przyznaj sie :)
będzie Ci lepiej :)

pzdr
DArs

Data: 2009-07-30 17:49:24
Autor: iktorn
Przyznac sie kto został z S ?
Dars pisze:
No prosze na pewno ktos się znajdzie.....
wiem ze jestes wkurzony ale przyznaj sie :)
będzie Ci lepiej :)

pzdr
DArs

Ja... cały zarobek z Euromarku szlag trafi na S-kach

Teraz se popłaczę ;((((((((((

Data: 2009-07-30 17:53:06
Autor: Dars
Przyznac sie kto został z S ?
Ja... cały zarobek z Euromarku szlag trafi na S-kach

Teraz se popłaczę ;((((((((((

Głowa do góry pamietaj co Cie nie zabije to Cie wzmocni.
A "S" Cie chyba nie zabiło wiec nie jest źle......

pzdr
Dars

Data: 2009-07-30 21:46:49
Autor: iktorn
Przyznac sie kto został z S ?
Dars pisze:
Ja... cały zarobek z Euromarku szlag trafi na S-kach

Teraz se popłaczę ;((((((((((

Głowa do góry pamietaj co Cie nie zabije to Cie wzmocni.
A "S" Cie chyba nie zabiło wiec nie jest źle......

No troszku wpier@#$ dało bo trochę S-ek wziąłem wczoraj na zamknięciu
i nadal je mam... no ale mam za swoje, trza było ciąć straty póki była okazja, kolejne stracone pieniądze w zamian za +5exp :-)

Jest jeszcze nadzieja na mały wodospadzik na koniec w jułesej.. ;-)

Data: 2009-07-30 17:58:00
Autor: Delfino Delphis
Przyznac sie kto został z S ?
iktorn wrote:

Ja... cały zarobek z Euromarku szlag trafi na S-kach

Teraz se popłaczę ;((((((((((

Mimo, że tak trafiasz otwarcie futra to tracisz? Może wykorzystaj ten
potencjał i zajmuj pozycje na fixingu, a na otwarciu zamykaj? :)

Data: 2009-07-30 22:04:35
Autor: iktorn
Przyznac sie kto został z S ?
Delfino Delphis pisze:
iktorn wrote:

[...]

Eee daleko mi do innych w tej skądinąd fajnej zabawie.
Tak czy inaczej trafianie otwarcia a zarządzanie portfelem i trzymanie się określonej strategii to dwie inne sprawy... to drugie jeszcze póki co czasem kiepsko mi wychodzi.

Data: 2009-07-30 17:49:39
Autor: Delfino Delphis
Przyznac sie kto został z S ?
Dars wrote:

No prosze na pewno ktos się znajdzie.....
wiem ze jestes wkurzony ale przyznaj sie :)
będzie Ci lepiej :)

Ja miałem stopa idącego wzdłuż linii oporu więc zamknąłem ok 1835. Ale chyba
nikt rozsądny dłużej niż do 1950 nie trzymał?

Data: 2009-07-30 18:27:30
Autor: Fidelio
Przyznac sie kto został z S ?
Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4sf4o$54m$1news.onet.pl...
No prosze na pewno ktos się znajdzie.....
wiem ze jestes wkurzony ale przyznaj sie :)
będzie Ci lepiej :)

pzdr
DArs

Nie mam "S" ale wczoraj wyszedłem z akcji... K...wa, ale się dałem wyleszczyć!!!!!!

Data: 2009-07-30 19:12:10
Autor: radekp@konto.pl
Przyznac sie kto zo stał z S ?
Thu, 30 Jul 2009 18:27:30 +0200, w <h4shll$bdd$1@news.onet.pl>, "Fidelio"
<tmackowiak@onet.eu> napisał(-a):

Nie mam "S" ale wczoraj wyszedłem z akcji... K...wa, ale się dałem wyleszczyć!!!!!!

To idziemy razem opijać to :).

Data: 2009-07-30 20:15:50
Autor: Fidelio
Przyznac sie kto został z S ?
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:t2l3755j8pvnsvi5atj48ll8vgmge1cman4ax.com...
[...]

Rozumiem, że Ty nie popełniłeś tego błędu więc stawiasz ;-)?

Data: 2009-07-31 19:47:44
Autor: radekp@konto.pl
Przyznac sie kto zo stał z S ?
Thu, 30 Jul 2009 20:15:50 +0200, w <h4so0p$sk3$1@news.onet.pl>, "Fidelio"
<tmackowiak@onet.eu> napisał(-a):

Rozumiem, że Ty nie popełniłeś tego błędu więc stawiasz ;-)?

Popełniłem, na szczęście tylko w jakichś 25% :)

Data: 2009-07-30 18:40:29
Autor: Fidelio
Przyznac sie kto został z S ?
[...]

Przy tej pogodzie zrezygnowałem ze śledzenia sesji i wybrałem plażę, ktoś mi wyjaśni co się stało, że mamy taki odpał?

Data: 2009-07-30 18:47:39
Autor: Delfino Delphis
Przyznac sie kto został z S ?
Fidelio wrote:

Przy tej pogodzie zrezygnowałem ze śledzenia sesji i wybrałem plażę, ktoś
mi wyjaśni co się stało, że mamy taki odpał?

Ależ proszę bardzo. Dane o liczbie bezrobotnych w USA są tylko trochę gorsze
od przewidywań.

Tak jak obserwuję WIG20 od paru miesięcy to nasuwa mi się jeden wniosek. Nie
ma kompletnie żadnego znaczenia czy ogłoszone wyniki są dobre czy złe.
Ważny jest sam fakt ogłoszenia. A to czy rynek pójdzie w górę czy w dół
zależy od bliżej niezdefiniowanego ogólnego nastroju.

Data: 2009-07-30 20:20:08
Autor: Fidelio
Przyznac sie kto został z S ?
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4sira$dt5$1news.onet.pl...
Fidelio wrote:

[...]

Jesteś pewien, że trochę? Taki odpał to chyba musiała być różnica w dziesiątkach tysięcy jeśli chodzi o bezrobotnych?

Data: 2009-07-30 19:56:02
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Przyznac sie kto został z S ?
Czy to nie ty napisales ponad tydzien temu pytanie:
"kto jutro kupuje bo napewno nie ja?"

A gdzie byl wtedy W20 kazdy wie, wiec po co na sile medrkujesz?

Łšczę pozdrowienia,
Robert Krassowski,
Alkortrade. Doradztwo Inwestycyjne

http://www.alkortrade.biz

Data: 2009-07-30 20:24:47
Autor: Fidelio
Przyznac sie kto został z S ?
Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4sf4o$54m$1news.onet.pl...
No prosze na pewno ktos się znajdzie.....
wiem ze jestes wkurzony ale przyznaj sie :)
będzie Ci lepiej :)

A i jeszcze jedna kwestia, dlaczego to giełdowe szaleństwo zostało zasadzie zignorowane na rynku walutowym, mam tu na myśli parę EUR/USD, która utknęła w okolicach 1,40, jakieś koncepcje?

Data: 2009-07-30 21:04:20
Autor: Joachim
Przyznac sie kto został z S ?
Dars pisze:
No prosze na pewno ktos się znajdzie.....
wiem ze jestes wkurzony ale przyznaj sie :)
będzie Ci lepiej :)

Dars, mówiłeś że bierzesz S, ja wziąłem L i opłaciło się.

Nie do końca teraz rozumiem twojego maila. Bierzesz teraz L??

Jesteś moim antywskaźnikiem, więc z uwagą czytam twoje posty.

J.

Data: 2009-07-30 21:15:37
Autor: marfi
Przyznac sie kto został z S ?
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:h4sqrk$4bl$1news.onet.pl...
....>
Jesteś moim antywskaźnikiem, więc z uwagą czytam twoje posty.

  Zazdroszczę Ci :)
  Odkąd zniknął Jan Werbiński nie płacę prowizji biurom maklerskim bo nie wiem co robić :)))

--
marfi

Data: 2009-07-31 19:49:26
Autor: radekp@konto.pl
Przyznac sie kto zo stał z S ?
Thu, 30 Jul 2009 21:15:37 +0200, w <h4ss3i$1re$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał(-a):

  Odkąd zniknął Jan Werbiński nie płacę prowizji biurom maklerskim bo nie wiem co robić :)))

A ja od tego samego czasu zacząłem się mylić ;/. I jeszcze Kuczyński zniknął z
telepatora... zupełnie nie wiadomo co robić :).

Data: 2009-07-30 21:36:02
Autor: Dars
Przyznac sie kto został z S ?
Dars, mówiłeś że bierzesz S, ja wziąłem L i opłaciło się.

Nie do końca teraz rozumiem twojego maila. Bierzesz teraz L??

Jesteś moim antywskaźnikiem, więc z uwagą czytam twoje posty.

J.

Słabo mnie czytacie :)
Od dawno kupuje akcje ... a raczej skupuje ........
a jak pisze w danym dniu że dzisiaj nie kupuje to nie znaczy ze nic nie mam akcji
ale nie kupuje po takich cenach bo według mnie są drogie........
I dobrze że nie rozumiesz :)
Od początku nie rozumiałes ale Twój rachunek to zrozumie......
Teraz Ty pisz co masz zobaczyny jaki jestes kozak i czy masz jaja.........
mysle ze nie..........

pzdr
Dars

Data: 2009-07-30 22:14:35
Autor: Joachim
Przyznac sie kto został z S ?
Dars pisze:
[...]

Gram na futurysach :)

Jesteś gejem, że interesują Cię moje jaja?

"CZy ktoś jutro kupuje akcje....? bo ja nie" - pisałeś to w dołku. Nie pamiętasz?

Więc kupujesz na górce?

A ja sobie myślę, że na ok 3 dni warto wziąć S.

J.

Data: 2009-07-30 22:18:53
Autor: Dars
Przyznac sie kto został z S ?

Więc kupujesz na górce?

A ja sobie myślę, że na ok 3 dni warto wziąć S.

J.

Tak kupuje na górce i sprzedaje na dole :)
zadowolony i tak od 98 roku.........

pzdr
Dars

Data: 2009-07-30 22:22:22
Autor: Joachim
Przyznac sie kto został z S ?

A ja sobie myślę, że na ok 3 dni warto wziąć S.

Ale nie brać S-ki jutro, tylko na początku następnego tygodnia.

Data: 2009-08-02 20:39:59
Autor: Joachim
Przyznac sie kto został z S ?
Joachim pisze:

A ja sobie myślę, że na ok 3 dni warto wziąć S.

Ale nie brać S-ki jutro, tylko na początku następnego tygodnia.

Chyba jednak szorty trzeba sobie odpuścić do odwołania. Bo gorąco!

J.

Data: 2009-08-02 21:21:14
Autor: Dars
Przyznac sie kto został z S ?

Chyba jednak szorty trzeba sobie odpuścić do odwołania. Bo gorąco!

J.

Dlaczego w tym tygodniu mogą troche zarobic

pzdr
DArs

Data: 2009-08-02 22:01:28
Autor: Joachim
Przyznac sie kto został z S ?
Dars pisze:
Chyba jednak szorty trzeba sobie odpuścić do odwołania. Bo gorąco!

J.

Dlaczego w tym tygodniu mogą troche zarobic

Generalnie bawię się w quantytatywnym handlowaniem (statystyczny arbitraż) i mi jest obojętne, czy spadnie, czy wzrośnie. Przynajmniej staram się tak ustalać model, aby było to obojętne (beta zerowa). Trzeba jednak lubić matematykę, no ale to sama słodycz.

A niezabezpieczone pozycje L/S zajmuję, kiedy jestem bardzo pewien co się stać może (no, przynajmniej trochę pewien). Teraz niczego pewien nie jestem, bo ze wskaźników makro wynika UP, a z techniki wynika DOWN lub UP. Trochę za dużo tego UP ostatnio było i pora na korektę. Jednak cenię bardziej fundamenty niż technikę i pod prąd fundamentom grać nie wypada.

Pewnie będzie jakaś korekta wcześniej, czy później, ale nie bardzo wiadomo jak głęboka i tu jest zbyt duże ryzyko. Więc raczej będę brał longi po ew. korekcie. Ale patrząc na historyczny wykres ostatniej recesji można się spodziewać, że głębszej korekty w ogóle w najbliższym czasie nie będzie. Więc z jak to zwykle z techniką bywa, można sobie udowodnić wszystko co się chce.

Więc na razie będę się bawił w arbitraż, a jak będzie korekta w dół, to po jej wypaleniu wezmę sobie Longa.

I to jest moja strategia na najbliższe miesiące! :)

Przyznac sie kto został z S ?