Przyznaję się!

Data: 2011-08-17 20:16:15
Autor: Leprechaun
Przyznaję się!

Użytkownik "." <dominikbardo@nonprofit.org> napisał w wiadomości news:akombtima1sv.sasxeuv4oef0.dlg40tude.net...
Tym, którzy jeszcze nie wpadli na tak prosty pomysł ujawniam metody
robienia z grupowiczów przysłowiowych idiotów. Tak to ja piszę jednocześnie
jako Hans Kloss i Raff, pisuję również jako Muto2100 i u2. Czasem udaję
Jaksę albo Inc czy Neko. Po prostu drodzy grupowicze robię z was bałwanów
do kwadratu! Pozdrawiam idiotów z PiS!

Dominik

P.S. Dominik to moje prawdziwe imię. Teraz możecie pocałować mnie w rzyć!
;-)

Ja jestem u2. ;)))

BomBel

Data: 2011-08-18 02:45:38

[...]

[...]