Przyznaję się, jestem

Data: 2009-03-13 12:23:53
Autor: aprecjator
Przyznaję się, jestem
potomkiem niemców z prus wschodnich i jestem za Polską dla Polaków, a wy ? --

Data: 2009-03-13 09:50:02
Autor: Mariusz Merta
a ja ufo jestem...z peru zreszta...to ja pomoglem im zbudowac makczu pikczu zeby (kon)donek mial co ogladac ;-)
moze byc ?
Mariusz Merta

Data: 2009-03-13 13:35:55
Autor: jadrys
Przyznaję się, jestem
  aprecjator pisze:
potomkiem niemców z prus wschodnich i jestem za Polską dla Polaków, a wy ?

A my za tym że dobry Niemiec to ... sam wiesz jaki.

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-03-13 14:14:35
Autor: Piotr
Przyznaję się, jestem
Dnia Fri, 13 Mar 2009 12:23:53 +0000 (UTC), aprecjator napisał(a):

potomkiem niemców z prus wschodnich i jestem za Polską dla Polaków, a wy ?

My też.
pz
Piotr

Data: 2009-03-13 19:24:12
Autor: ColgatesBilly
Przyznaję się, jestem

" aprecjator" <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:gpdj8p$73k$1inews.gazeta.pl...
potomkiem niemców z prus wschodnich i jestem za Polską dla Polaków, a wy ?

Czyli, jak kazdy faszysta: Polska dla Polakow!

Normalka!
( = Tell me something I don`t know ;)

Kol

Data: 2009-03-14 18:55:26
Autor: aprecjator
Przyznaję się, jestem
ColgatesBilly <Sir_kolgejts@op.pl> napisał(a):

> [...]
> potomkiem niemców z prus wschodnich i jestem za Polską dla Polaków, a wy ?

Czyli, jak kazdy faszysta: Polska dla Polakow!

kolega indian już wszystkich POwybijał ?
bo ja w wypadku napaści szmatławców, czy to z niemiec, rosji, ukrainy,
czech i izraela stanę w pierwszym szeregu z kbk AK 47 w dłoni !
a strzały oddaję celne, w łeb !

Data: 2009-03-15 10:33:45
Autor: ColgatesBilly
Przyznaję się, jestem

" aprecjator" <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:gpguiu$cic$1inews.gazeta.pl...
> [...]

bo ja w wypadku napaści szmatławców, czy to z niemiec, rosji, ukrainy,
czech i izraela stanę w pierwszym szeregu z kbk AK 47 w dłoni !

Teraz Wally Kowalsky wyznaczyl nowy trynd...
Dajemy sie zaciukac, zeby wrog mial klopoty lub przesrane..
( skoro prawo nie dziala)

A my... prosto do Nieba!

P-Kol

Data: 2009-03-13 22:35:44
Autor: Polok_prawdziwy
Przyznaję się, jestem
 aprecjator wrote:

A jo siem psyznajem, ze Marynie bardzo censto jendzorem łokrutnie dobze
robiem...

Data: 2009-03-17 00:11:51
Autor: sofu
Przyznaję się, jestem

Użytkownik " aprecjator" <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:gpdj8p$73k$1inews.gazeta.pl...
potomkiem niemców z prus wschodnich i jestem za Polską dla Polaków, a wy ?

--

I słusznie! Bo jakby przyszli Niemcy to bys musiał im wciaz udowadniac, ze
nie jestes wielbładem.

sofu

Przyznaję się, jestem