Przyznaję, że nie jestem w tej sprawie obiekty wny...

Data: 2009-09-30 04:29:27
Autor: J-23
Przyznaję, że nie jestem w tej sprawie obiekty wny...
On 30 Wrz, 12:02, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Nawet gdyby Polański rozpruł brzuch tej lalce i zjadł jej wnętrzności,
to i tak bym go dziś bronił z równą stanowczością... Są tylko dwie
grupy społeczne, które w moim uznaniu stoją powyżej innych
śmiertelników: naukowcy i artyści... Pierwszych darzę nieskończonym
szacunkiem, a drugich nieskończoną miłością... Ci ludzie mają u mnie
ulgi... Mieli ulgi w każdym okresie dziejów ludzkości...

Znaczny wpływ na moje stanowisko w sprawie Polańskiego ma też jego
pochodzenie i doświadczenia z czasów dzieciństwa... Horror
antysemityzmu ukształtował jego mentalność w niezwykły sposób.... Nawet
z makabry może powstać coś pięknego jeśli przesączy się ją przez filtr
nieskażonej duszy...

Lubię Żydów i jestem im w stanie wybaczyć dosłownie wszystko...

To jedna sprawa - druga to konsekwentnie zwalczana przeze mnie
hipokryzja... Już Nazarejczyk wspomniał coś o winie i rzucaniu
kamieniem... Fantazje seksualne to rzecz tak szalenie płynna i
subiektywna, że nie sposób ocenić, które są bardziej, a które mniej
moralne...

Moim zdaniem najwiecej sprawa Polanskiego obchodzi onanistow, ktorzy o
zaliczeniu jakies mlodej skory moga jedynie pomarzyc.
Jak do zaspokajania napiec seksualnuch uzywa sie glownie jpeg., to
latwo o moralizowanie.

J-23 itede

Data: 2009-09-30 13:42:09
Autor: Prawusek

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message
[...]

Coś ci się pierdoli - fantazje owszem ale dla dorosłych, a nie starego
zdegenerowanego sqrwiela na spitej i naładowanej prochami nastce. Taki
zestaw zadziałał jak ówczesna pigułka gwałtu. Za parę dolców miałby wytrawną
zawodnicę dobrą na większość jego fantazji, ale sqrwiele parchu muszą
parszyć i myślą że są ponad prawem.
    Takich to strzał między oczy.

Data: 2009-09-30 05:26:26
Autor: J-23
On 30 Wrz, 13:42, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

zawodnicę dobrą na większość jego fantazji, ale sqrwiele parchu muszą

Etam!

Wrobila go konkurencja.
Najpierw naslali Masona, temu nie udalo sie zabic Romana, bo akurat go
nie bylo.
To i znajac jego slabosc do nimfetek, podsuneli mu mloda d*pke.

J-23 itede

Przyznaję, że nie jestem w tej sprawie obiekty wny...