Przyzwoite peda³y zwyk³e (nie SPD)?

Data: 2011-04-25 17:52:55
Autor: __Maciek
Przyzwoite peda³y zwyk³e (nie SPD)?
Witam

Niedawno przytrafi³a mi siê awaria peda³u - z³ama³a siê o¶ka gdy
rusza³em (to by³y jakie¶ nonameowe, ale sprzed 16 lat wiêc jeszcze nie
a¿ taka tandeta, zreszt± sporo wytrzyma³y, nie mam do nich pretensji
:-) ). Przykrêci³em sobie SP-152 (firmy SR, z ok.1988) od starej
kolarki, ale s± za ma³e jak na moje wielkie stopy i s³abo trzymaj± siê
butów, bo s± ju¿ wytarte, co czêsto, zw³aszcza przy ruszaniu, skutkuje
zjechaniem stopy z peda³u i jebniêciem pachwin± o siode³ko, co nie
jest przyjemne...

Szukam wiêc jakich¶ przywoitej jako¶ci peda³ów zwyk³ych w cenie do ok.
50z³ (ew. wiêcej, ale rozs±dnie). Widzê ¿e Shimano peda³ów zwyk³ych
nie robi. Robi± jedynie pó³ na pó³ z SPD, a takich nie chcê. Co zatem
by¶cie polecili? Ze wzglêdu na moj± masê i spory moment rozruchowy :-)
musz± byæ solidne.

Data: 2011-04-25 18:22:07
Autor: Inead

"__Maciek" <i80c586@cyberspace.org> wrote in message news:845br6lmp3vacsp04p2sqp4pmeb0vqf5lu4ax.com...
[...]

Popatrz na produkty firmy Wellgo. U¿ywam od kilku lat jakiego¶ modelu z aluminium i daj± radê - nie mam ¿adnych zastrze¿en.

Przyzwoite peda³y zwyk³e (nie SPD)?