Przyzwoite pedały zwykłe (nie SPD)?

Data: 2011-04-25 18:22:07
Autor: Inead
Przyzwoite pedały zwykłe (nie SPD)?

"__Maciek" <i80c586@cyberspace.org> wrote in message news:845br6lmp3vacsp04p2sqp4pmeb0vqf5lu4ax.com...
Witam

Niedawno przytrafiła mi się awaria pedału - złamała się ośka gdy
ruszałem (to były jakieś nonameowe, ale sprzed 16 lat więc jeszcze nie
aż taka tandeta, zresztą sporo wytrzymały, nie mam do nich pretensji
:-) ). Przykręciłem sobie SP-152 (firmy SR, z ok.1988) od starej
kolarki, ale są za małe jak na moje wielkie stopy i słabo trzymają się
butów, bo są już wytarte, co często, zwłaszcza przy ruszaniu, skutkuje
zjechaniem stopy z pedału i jebnięciem pachwiną o siodełko, co nie
jest przyjemne...

Popatrz na produkty firmy Wellgo. Używam od kilku lat jakiegoś modelu z aluminium i dają radę - nie mam żadnych zastrzeżen.

Przyzwoite pedały zwykłe (nie SPD)?