Ps3 + psp

Data: 2010-02-14 15:04:08
Autor: Axel
Ps3 + psp
Witam, jestem właścicielem konsoli ps3 i psp. Jaki czas temu kupiłem z PSN gre Final Fantasy VII i chciałem przerzucić ją na psp, wszystko poszło dobrze. Później przyjechał do mnie kuzyn i wpadłem na pomysł że skoro można ileś tam razy ściągnąć daną grę na inny sprzęt to mu ją zainstaluje. No i potem pojawił się problem, bo na pierwszym psp pojawiał się komunikat że nie jestem właścicielem danej gry itp itd. Teraz mam kilka pytań, jaki jest limit ściągnęć pełnych wersji z psn ? Czy działa to tak że na jednej konsoli (ps3) mogę grę ściągać dowolną ilość razy ? Czy jak ściągnę grę FF VII i użuję opcji kopiuj - to mogę ją skopiować na kilka konsol psp ? Czy na każdej z tych konsol muszę mieć ustawione moje konto psn ?

Ps3 + psp