Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę

Data: 2015-04-01 16:26:16
Autor: MarekZ
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
.... czyli pamiętny dawny Alior Sync.

Od 1 czerwca 2015 r. zmieniają się warunki korzystania z karty do konta. Miesięczna opłata za kartę do konta nie będzie pobierana, jeśli dokonają nią Państwo transakcji bezgotówkowych na kwotę co najmniej 200 zł miesięcznie. W przeciwnym razie, opłata będzie wynosiła 6 zł miesięcznie. Pozostałe przywileje, jakie oferuje T-Mobile konto, nie ulegają zmianie, tj.:
•    0 zĹ‚ za prowadzenie konta
•    0 zĹ‚ za wypĹ‚aty ze wszystkich bankomatĂłw w Polsce i na Ĺ›wiecie
•    0 zĹ‚ za krajowe przelewy internetowe
•    0 zĹ‚ za 10 przelewĂłw natychmiastowych co miesiÄ…c

Ponieważ na pewno wielu Grupowiczów trzyma tam konta, trzeba pamiętać o zamknięciu lub zastrzeżeniu karty. Obu operacji można dokonać przez internet bez kontaktu z żywym człowiekiem.

Data: 2015-04-01 08:42:27
Autor: Ebald Baldhead
W dniu ¶roda, 1 kwietnia 2015 16:26:16 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
... czyli pamiętny dawny Alior Sync.

trzeba pamiętać o > zamknięciu lub zastrzeżeniu karty.
 Która opcja z powyższych nie spowoduje wznowienia karty?

Data: 2015-04-01 18:29:14
Autor: kern
W dniu 01.04.2015 o 17:42, Ebald Baldhead pisze:
[...]

Nie wyrabiam 200 zł transakcji bezgotówkowych.
Poleci kto¶ tańszy bank...

Data: 2015-04-02 05:42:43
Autor: jureq
Dnia Wed, 01 Apr 2015 18:29:14 +0200, kern napisał(a):

Nie wyrabiam 200 zł transakcji bezgotówkowych.
Poleci ktoś tańszy bank...

W Inteligo nadal 100 bezgotĂłwkowo lub 4

Data: 2015-04-02 08:42:27
Autor: kern
W dniu 02.04.2015 o 07:42, jureq pisze:
Dnia Wed, 01 Apr 2015 18:29:14 +0200, kern napisał(a):

Nie wyrabiam 200 zł transakcji bezgotówkowych.
Poleci ktoś tańszy bank...

W Inteligo nadal 100 bezgotĂłwkowo lub 4

Więc jest pomysł na zmianę...

Data: 2015-04-04 01:45:12
Autor: Waldek
W dniu 2015-04-02 o 07:42, jureq pisze:
Dnia Wed, 01 Apr 2015 18:29:14 +0200, kern napisał(a):

Nie wyrabiam 200 zł transakcji bezgotówkowych.
Poleci kto¶ tańszy bank...

W Inteligo nadal 100 bezgotówkowo lub 4

  ... i debet 2kzł za złocisza
IKO - to co sie BLIK-o, chyba do konca kwietnia za free

Miejmy nadzieje ze tego nie spieprz±,
bo o ile MATKA może liczyć na zatwardziałych emerytów
córka IMO nie ma już takiego luksusu ;)

Konto mam praktycznie od pocz±tku istnienia i ze zdrapk±
wiec poniek±d przez sentyment szkoda byłoby go usmiercac

No ale je¶li zmusz± - ukatrupię jak i rybki mB±kowe

Pozdro

Data: 2015-04-02 16:48:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę

"kern" mfh6dh$kf7$1@node2.news.atman.pl

Nie wyrabiam 200 zł transakcji bezgotówkowych.

Niedawno wydałem na leki 161,22 pln.

 () leki
 () okulary
 () stomatolog

A wszystko to w państwie opiekuńczym, gdzie troska o pacjenta
nie daje spokojnie zasn±ć władcom... [albo i władcˇ, bo nierzadko
władcy zawdzięczaj± sw± pozycję drobiowym prezentom]

  -- Tu każdy pragnie twego dobra!
  -- Zatem muszę strzec tego dobra przed tymi, którzy go poż±daj±...

Poleci kto¶ tańszy bank...

Która¶ Visa w BZWBKKBSg. Ponadto mam w Citi oll (kredytówkę, debetówkę,
oszczędne i ROzRzutne) za miesięczny obrót ROzRzutny (może być ratalny)
wysoki na nie mniej niż 2kpln.

Data: 2015-04-03 11:44:52
Autor: kern
W dniu 02.04.2015 o 16:48, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

Mnie czekaj± okulary. Min. 200 pln. Płacę twardo gotówk±.

[...]

Przy moim stylu życia  wpłacam ok. 100 zł na kartę i wydaję
na drobiazgi...

Zdecydowałem się na Smart Bank. Nie obsługuj± jednak
wpłatomatów. Zrozumiałem, że można w Euronecie wpłacac
na dowolne konto za 0,4 % prowizji. Je¶li nie ma haczyka,
to problem wpłat na konto mam rozwi±zany.

Pozdrawiam.

Data: 2015-04-03 12:15:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę

"kern" mflnen$12m$1@node2.news.atman.pl

Niedawno wydałem na leki 161,22 pln.

() leki
() okulary
() stomatolog

Mnie czekaj± okulary. Min. 200 pln. Płacę twardo gotówk±.

To jakie¶ tanie. :)

[...]

Możesz wpłacić bez prowizji [ani profonii] i przelać.

Data: 2015-04-04 07:28:51
Autor: kern
W dniu 03.04.2015 o 12:15, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

Gdy z bogatym się gada :-)

[...]

A jak ?? Nie mam 2 konta do przelewania.

Data: 2015-04-04 20:23:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę

"kern" mfnsqj$1eg$1@node1.news.atman.pl

Mnie czekaj± okulary. Min. 200 pln. Płacę twardo gotówk±.

To jakie¶ tanie. :)

Gdy z bogatym się gada :-)

Nie ustalam cen okularów. S± coraz tańsze, ale dla mnie nadal
nie za 200 pln. Ci, którzy wybrali progresywne, potrafi±
zapłacić kilka kpln. Ja nie chcę progresywnych.
[wolę agresywne, czyli niegresywne?... może terakotowe?...]

Tym razem może wezmę Jeleni± Gór±, a może Hoyę, ale raczej ;) mineralne. :)
Podci±gnę sferę do warto¶ci wskazywanej przez przyrz±dy. :) (pół dioptrii w górę)
Praw± -- lewe oko niedowidzi. :) Cylindrów nie ruszę.
Opakuję te minerały w duże, plastykowe oprawki -- tłumi±ce uderzenia. :)

Mam już do¶ć tłuczenia mineralnych szkieł (2 razy potłukłem w XXI
wieku) opakowanych metalowymi ramkami i mam już do¶ć organicznych
szkieł -- podatnych na mechaniczne deformacje...

Nie chcę ciemnień, nie chcę fotochromów, ale chcę dobre antyrefleksy...
[po co mi te/to refleksyjne życie? wolę konsumpcję]

[...]

W EB możesz wpłacić na swoje za free, po czym przelać na Smartne -- też za free.
A może mylę się/Cię? Może w EB za wpłatę na własne w EB też trzeba płacić?

-=-

Za komuny co 2 lata miałem okulary za free.
Eurokołchoz forsę ci±gnie w podatkach i składkach, po czym oddaje j± ,,swojakom''.

Data: 2015-04-01 21:32:56
Autor: MarekZ
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
Użytkownik "Ebald Baldhead"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:2410ef1d-4d47-425e-8a5f-71aa17adae70@googlegroups.com...

Która opcja z powyższych nie spowoduje wznowienia karty?

Obie powinny to spowodować, ja dla eksperymentu jedna kartę zastrzegłem, a drug± zamkn±łem.

Data: 2015-04-01 17:31:02
Autor: Damian G
Dnia Wed, 01 Apr 2015 16:26:16 +0200, MarekZ napisał(a):

... czyli pamiętny dawny Alior Sync.

Od 1 czerwca 2015 r. zmieniajÄ… siÄ™ warunki korzystania z karty do konta.

Od 1 czerwca 2015:
* Przelew europejski realizowany w Bankowości Internetowej: 5zł (dotychczas 0zł) (rachunek złotowy i walutowy)

Karta debetowa MasterCard do konta walutowego:
* za wydanie/wznowienie opłata 10zł (dotychczas 0zł). * nadal bez opłat miesięcznych. * wypłaty w bankomatach (wszystkich), w tym zagranicą: 0 zł (dotychczas było 5zł).

Czyli lepsza niż karta Kantoru Alior do częstych wypłat z bankomatów za granicą.

--
Damian

Data: 2015-04-01 18:43:01
Autor: Zyga
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
Opłata miesięczna za kartę jest tylko przy karcie złotówkowej.
Walutowe karty są darmowe, mają za to opłatę 10zł za wydanie/wznowienie karty.

Ja zrobiÄ™ tak:
ZlikwidujÄ™ kartÄ™ PLN.
W maju zamĂłwiÄ™ nowe karty USD i EUR.

pzdr

Data: 2015-04-01 21:32:16
Autor: MarekZ
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
UĹĽytkownik "Zyga"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:mfh76o$iln$1@adenine.netfront.net...

Ja zrobiÄ™ tak:
ZlikwidujÄ™ kartÄ™ PLN.
W maju zamĂłwiÄ™ nowe karty USD i EUR.

Faktycznie, nadadzą się do spięcia z paypalem zamiast dotychczasowych wubekowych.

Data: 2015-04-01 23:22:06
Autor: Zyga
W dniu 2015-04-01 o 21:32, MarekZ pisze:
[...]

Do tego wg nowego TOIP mają darmowe wypłaty z bankomatów za granicą.

pzdr
Zyga

Data: 2015-04-20 00:54:57
Autor: anka01
W dniu ¶roda, 1 kwietnia 2015 21:32:17 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
> Ja zrobię tak:
> Zlikwiduję kartę PLN.
> W maju zamówię nowe karty USD i EUR.

Faktycznie, nadadz± się do spięcia z paypalem zamiast dotychczasowych wubekowych.

Czy to oznacza, że potraficie z PayPalem spi±ć kartę walutow± (i jest przez PayPala obci±żana w odpowiedniej walucie)? Jak to robicie? Nie widzę nigdzie opcji wyboru waluty dla karty...

Data: 2015-04-21 19:09:08
Autor: zlotowinfo
[...]
wybór waluty obci±żania karty wymaga kontaktu telefonicznego

Data: 2015-04-21 19:29:53
Autor: AS
[...]

Nie zgodziłbym się z tob±. Po złożeniu zamówienia można zmienić parametry zapłaty przez paypal - wybrać formę płatno¶ci (zmienić kartę je¶li mamy podpiętych kilka kart) oraz opcje przeliczania (PLN albo walutę sprzedawcy). Czyli kupuj±c co¶ w dolarach wybieramy kartę w USD i zmieniamy obci±żenie na walutę sprzedawcy. Sprawdzone wielokrotnie na ebayu z kart± kantoru alior.
Na szybko pierwszy z brzegu tutorial znaleziony w sieci:
http://telchina.pl/paypal-platnosc-w-dolarach-bez-przewalutowania-t1165.html

Data: 2015-04-21 22:33:35
Autor: zlotowinfo
[...]

nie testowałem,
możliwe że konsultant zrobił to dokladnie to o czym pisze

Data: 2015-04-22 01:27:05
Autor: Chris94
Dnia Wed, 1 Apr 2015 21:32:16 +0200, MarekZ napisał(a):

Użytkownik "Zyga"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mfh76o$iln$1@adenine.netfront.net...

Ja zrobię tak:
Zlikwiduję kartę PLN.
W maju zamówię nowe karty USD i EUR.

Faktycznie, nadadz± się do spięcia z paypalem zamiast dotychczasowych wubekowych.

A czy jest jaka¶ możliwo¶ć wpłaty/wypłaty waluty (jako gotówki) z konta
w T-M?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-04-22 17:04:28
Autor: mx
On 22/04/2015 01:27, Chris94 wrote:

A czy jest jaka¶ możliwo¶ć wpłaty/wypłaty waluty (jako gotówki) z konta
w T-M?

Przez Aliora, wszystko bezpłatne.

Data: 2015-04-23 00:07:52
Autor: Chris94
Dnia Wed, 22 Apr 2015 17:04:28 +0200, mx napisał(a):

A czy jest jaka¶ możliwo¶ć wpłaty/wypłaty waluty (jako gotówki) z konta
w T-M?

Przez Aliora, wszystko bezpłatne.

Tzn. można w Aliorze dokonać wypłaty z konta w T-M, czy trzeba zakładać
konto w Aliorze i robić przelew?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-04-23 17:45:26
Autor: mx
On 23/04/2015 00:07, Chris94 wrote:

[...]

Tylko przelew, ale w obie strony wszystko bezpłatnie. Alior jest trochę porypany bo cało¶ci nie przelejesz, na koszt przelewu musi zostać (za przelew w EUR można z PLN płacić). Ale tej opłaty nigdy nie kasuj± jak przelew do Synca. Nawet nie blokuj±, ale na koncie musi być.

Data: 2015-11-04 12:59:04
Autor: woj.maje
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
W T-Mobile UB chyba jednak zauważyli odpływ klientów, bo przywracaj± moneyback 5%. Skromniejszy niż kiedy¶, bo do 25 zł/mies., ale zawsze to co¶ :)
http://bankobranie.blogspot.com/2015/11/zwrot-5-procent-patnosci-karta-do-konta-w-tmobile-uslugi-bankowe.html

Data: 2015-11-04 22:38:30
Autor: WAM
On Wed, 4 Nov 2015 12:59:04 -0800 (PST), woj.maje@gmail.com wrote:

[...]

"Niniejsza oferta przebija więc zwroty, jakie daje Lubię to! Konto
Banku BPH, które swego czasu można było założyć ze zwrotem
3-procentowym. Wydaje się, że 2 punkty procentowe różnicy to niewiele,
ale przecież lepiej mieć np. 20 zł zwrotu z T-Mobile Usługi Bankowe,
aniżeli 12 zł od Banku BPH."

Artykuł tendencyjny. T-Mobile limituje do 25 zł / miesi±c a BPH
limituje do 50 zł / miesi±c a przecież lepiej mieć 50 zł zwrotu z BPH
niż 25 zł z T-Mobile.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2015-11-05 01:22:07
Autor: bankobranie
W dniu ¶roda, 4 listopada 2015 22:39:18 UTC+1 użytkownik WAM napisał:

T-Mobile limituje do 25 zł / miesi±c a BPH
limituje do 50 zł / miesi±c a przecież lepiej mieć 50 zł zwrotu z BPH
niż 25 zł z T-Mobile.

WAM

Witam!
Zgadza się, w TMUB jest limit 25 zł (o czym piszę), a w BPH 50 zł (o czym zapewne użytkownicy tego konta wiedz±; a oferta nie jest już dostępna dla nowych klientów).
Ale żeby w BPH dostać 50 zł musisz wydać ok. 1667 zł. Je¶li tyle wydajesz rozwi±zaniem optymalnym może być wydanie 500 zł z TMUB i 1166 zł z BPH. Wtedy zyskasz odpowiednio 25 oraz 35,01 zł i już masz 60,01 zł zamiast dotychczasowych 50 zł :)

Pozdrawiam
Mr. Złotówa
http://bankobranie.blogspot.com/

Data: 2015-11-05 10:55:55
Autor: WAM
On Thu, 5 Nov 2015 01:22:07 -0800 (PST), bankobranie@gmail.com wrote:

[...]

Jasne, można też wydać 1667 w BPH i 500 w TMUB i dostac 75. Mozna tez
dolaczyc kolejne banki do zestawienia i zarobic jeszcze wiecej. Jednak
rozpatrujac "sprawiedliwie" te dwie oferty warto aby w artykule
znalazla sie cala prawda (czyli to co dopisałem) a nie tylko pol
prawda. Wydanie 1667 zl karta miesiecznie to chyba nie jest jakis
ekstermalny przypadek o ktorym nie warto mowic.

WAM

Data: 2015-11-05 06:54:52
Autor: Dominik & Co
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
Dnia 04.11.2015 woj.maje@gmail.com <woj.maje@gmail.com> napisał/a:
W T-Mobile UB chyba jednak zauważyli odpływ klientów, bo przywracają moneyback 5%. Skromniejszy niż kiedyś, bo do 25 zł/mies., ale zawsze to coś :)
http://bankobranie.blogspot.com/2015/11/zwrot-5-procent-patnosci-karta-do-konta-w-tmobile-uslugi-bankowe.html

Hmm, w regulaminie mowa o "wpływie spoza TMUB", czyli Alior Ojciec
powinien się liczyć. Feler to zgoda na molestowanie.

Dzięki za info- trzeba będzie rozważyć. 2x25 zł miesięcznie przy
konieczności wydawania 2x500 zł to nieźle.

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-11-05 09:33:09
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:n1eufs$seb$1node1.news.atman.pl...

Feler to zgoda na molestowanie.

Jeśli droga elektroniczna to tylko maile to nie widzę problemu. Do tej pory żaden mail z T-mobile nie chciał mi się otworzyć. Outlook pisze coś w stylu, że format nie teges i otworzyć się nie da i święty spokój.
P.G.

Data: 2015-11-05 10:10:46
Autor: Dominik & Co
Dnia 05.11.2015 Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> napisał/a:

Feler to zgoda na molestowanie.

Jeśli droga elektroniczna to tylko maile to nie widzę problemu. Do tej pory

Maile to pikuś. Gorszy spam sms i molestowanie telefoniczne. Można niby blacklist zapodać, ale skąd wiedzieć, czy wydzwaniają z nową,
wspaniałą ofertą czy z rzeczywistym problemem?

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-04-20 00:53:37
Autor: anka01
W dniu ¶roda, 1 kwietnia 2015 18:43:05 UTC+2 użytkownik Zyga napisał:
Opłata miesięczna za kartę jest tylko przy karcie złotówkowej.
Walutowe karty s± darmowe, maj± za to opłatę 10zł za wydanie/wznowienie karty.

Ja zrobię tak:
Zlikwiduję kartę PLN.
W maju zamówię nowe karty USD i EUR.

Zakładam, że masz obecnie karty USD i EUR -- je¶li tak: w jaki sposób zamówisz nowe karty *w maju*? Chcę zrobić to samo.

Data: 2015-04-20 22:00:57
Autor: mx
On 20/04/2015 09:53, anka01@gmail.com wrote:

[...]

Nie ma, zamówi w maju. Teraz ma PLN w Syncu i USD + EUR w Bz Wbk.

Data: 2015-04-01 22:08:27
Autor: Chris94
Dnia Wed, 1 Apr 2015 16:26:16 +0200, MarekZ napisał(a):

... czyli pamiętny dawny Alior Sync.

Od 1 czerwca 2015 r. zmieniaj± się warunki korzystania z karty do konta. Miesięczna opłata za kartę do konta nie będzie pobierana, je¶li dokonaj± ni± Państwo transakcji bezgotówkowych na kwotę co najmniej 200 zł miesięcznie. W przeciwnym razie, opłata będzie wynosiła 6 zł miesięcznie.

Chytry dwa razy traci. Strzel± sobie w stopę tak samo, jak to zrobili
wprowadzaj±c opłatę 4 groszy za sprawdzenie stanu konta telefonu
komórkowego. W efekcie tego kroku utracili olbrzymi± ilo¶ć klientów,
praktycznie wypadli z tzw. "Wielkiej trójki", a teraz żeby nie
zbankrutować, musz± zlikwidować 1/3 firmowych salonów i zwolnić ich
personel - http://www.telepolis.pl/wiadomosci/t-mobile-mniej-salonow-i-redukcja-zatrudnienia,2,3,32980.html

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-04-02 00:40:02
Autor: MarekZ
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
Użytkownik "Chris94"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:551c5044$0$15675$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Oby to prawda była.

Ja jestem ciekawy ile BZWBK straciło po wprowadzeniu opłat za konta walutowe. Na mnie sporo, bo względnie często płaciłem ich kartami w trzech walutach na paypalu.

Cudowanie raz do roku aby unikn±ć opłaty rocznej za karty byłem w stanie zaakceptować. Obowi±zkowego utrzymywania ¶redniego salda na rachunku minimum 20 już nie.

Mam obecnie KK w BZWBK dożywotnio za darmo (z dokładno¶ci± do tego na ile można ufać Temu Banku). Niech tylko co¶ się zmieni, od razu ¶mietnik.

Data: 2015-04-02 10:22:46
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
W dniu 2015-04-01 o 16:26, MarekZ pisze:

Ponieważ na pewno wielu Grupowiczów trzyma tam konta, trzeba pamiętać o
zamknięciu lub zastrzeżeniu karty. Obu operacji można dokonać przez
internet bez kontaktu z żywym człowiekiem.

Pytanie bez podtekstu:
po co komu konto na ktĂłrym nie robi siÄ™ obrotu kartÄ… min.200 pln?

Heniek

Data: 2015-04-02 02:58:57
Autor: bi123
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 10:22:45 UTC+2 użytkownik Henryk Plumski Plumowski napisał:
Pytanie bez podtekstu:
po co komu konto na którym nie robi się obrotu kart± min.200 pln?
To, że kto¶ ma jeszcze ile¶ tam kont mnie nie przekonuje...

-- Heniek

Poza głównym kontem (ROR) z kart± mam dodatkowo kilka kont bez karty.
Często otwieranych kiedy¶ promocyjnie na atrakcyjnych warunkach.
Przydaj± się do zakładania lokat z poziomu systemu transakcyjnego
(niekiedy lepiej oprocentowanych niż z zewn±trz), a co ważniejsze
każde ma powi±zany rachunek oszczędno¶ciowy, z którego można
bezpłatnie pobrać raz w miesi±cu. Nie muszę kilku/kilkunastu tysięcy
podręcznych ¶rodków przetrzymywać na 0 % ROR lecz kolejno pobieram z RO.
Jak do tej pory konta bez karty s± bezpłatne, je¶li wprowadz± opłatę
to będzie zachęta do ich zamykania.

Data: 2015-04-02 12:58:08
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
W dniu 2015-04-02 o 11:58, bi123@o2.pl pisze:

[...]

O, to jest logiczne.
Przynajmniej potem nikt nie płacze, że za kartę trzeba płacić.

--
Heniek

Data: 2015-04-14 15:05:43
Autor: sTav
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
Użytkownik <bi123@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:a500b11f-0ce9-423c-a96e-f4f9bf274d7dgooglegroups.com...
Jak do tej pory konta bez karty s± bezpłatne, je¶li wprowadz± opłatę
to będzie zachęta do ich zamykania.

Pocztowy24 pobiera 5zł/mies za brak karty.

--
sTav
http://marmro.noip.pl

Data: 2015-04-02 10:51:01
Autor: MarekZ
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
UĹĽytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:mfiu8k$r5o$1@node1.news.atman.pl...

Pytanie bez podtekstu:
po co komu konto na ktĂłrym nie robi siÄ™ obrotu kartÄ… min.200 pln?

Czasami jakaś pojedyncza cecha danego konta powoduje, że warto je mieć. Czasami są to popromocyjne relikty.

Poza tym podział obrotów oraz możliwość wykonywania przelewów wewnętrznych w ramach każdego banku.

Data: 2015-04-02 11:00:36
Autor: J.D.
W dniu 2015-04-02 o 10:22, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

Pytanie bez podtekstu:
po co komu konto na ktĂłrym nie robi siÄ™ obrotu kartÄ… min.200 pln?

Nie każdy lubi/chce płacić kartą.

pozdrawiam

Data: 2015-04-02 11:22:52
Autor: Dominik & Co
Dnia 02.04.2015 Henryk "Plumski" Plumowski <kih@poczta.fm> napisał/a:

po co komu konto na ktĂłrym nie robi siÄ™ obrotu kartÄ… min.200 pln?

Wystarczy, że ktoś lubi płacić gotówką (ewentualnie KK), a karty potrzebuje do wypłat z bankomatu...

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-04-02 13:31:04
Autor: kern
W dniu 02.04.2015 o 13:22, Dominik & Co pisze:
[...]

Ja w zasadzie potrzebujÄ™ konta do przelewĂłw. Karta to
czasami uĹĽyteczny dodatek.

Data: 2015-04-02 13:52:28
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
W dniu 2015-04-02 o 13:22, Dominik & Co pisze:
[...]

Czyli zyskuje na darmowym kredycie jaki funduje mu bank.
Tym bardziej nie rozumiem teraz tych płaczków za 6 zł...

--
Heniek

Data: 2015-04-02 12:18:44
Autor: Dominik & Co
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
Dnia 02.04.2015 Henryk "Plumski" Plumowski <kih@poczta.fm> napisał/a:

Czyli zyskuje na darmowym kredycie jaki funduje mu bank.

Przy KK powiedzmy, przy gotĂłwce- jak diabli.

BWT, to banksterzy ciągną zyski z tego, że obracają moją kasą (na ROR). Powinni mi płacić.

Tym bardziej nie rozumiem teraz tych płaczków za 6 zł...

Kto płacze? A kto grosza nie szanuje, talara niewart.

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-04-02 15:53:26
Autor: J.F.
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
UĹĽytkownik "Dominik & Co"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
Dnia 02.04.2015 Henryk "Plumski" Plumowski <kih@poczta.fm> napisał/a:
Czyli zyskuje na darmowym kredycie jaki funduje mu bank.
Przy KK powiedzmy, przy gotĂłwce- jak diabli.

BWT, to banksterzy ciÄ…gnÄ… zyski z tego, ĹĽe obracajÄ… mojÄ…
kasą (na ROR). Powinni mi płacić.

Powinni. Ale to musisz sie postarac i znalezc oprocentowane konto ror.
Ostatnio to chyba mission impossible,

J.

Data: 2015-04-02 16:03:58
Autor: J.F.
[...]

No wiesz, jest sobie konto, poki jesc nie wola, to moze sobie byc.
Kosztow dla banku w zasadzie nie przynosi, to skad te oplaty ?

Zaczyna byc uciazliwe pilnowanie tych obrotow.

Wystarczy, że ktoś lubi płacić gotówką (ewentualnie KK),
a karty potrzebuje do wypłat z bankomatu...

Czyli zyskuje na darmowym kredycie jaki funduje mu bank.

Jak placi KK w sklepach. Ale paradoksalnie za KK oplaty male. Z czego oni zyja ?
Przy debetowce kredytu nie ma, wiec za co oplaty ?
Ba, aby debetowka dzialala, cos na koncie musi lezec.
Odsetki bankowi przynosi, a bank ich nie wyplaca.

Tym bardziej nie rozumiem teraz tych płaczków za 6 zł...

Zaczyna byc uciazliwe pilnowanie tych obrotow.
I jak widzisz - czesto juz oplata bez zwolnienia.

Wychodzi na to, ze to oplata za bankomaty ...

J.

Data: 2015-04-02 16:18:47
Autor: Wojciech Bancer
On 2015-04-02, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Wychodzi na to, ze to oplata za bankomaty ...

Nie. Za niskie stopy procentowe. Jako¶ sobie to musz± odbić. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-04-02 11:54:27
Autor: kern
W dniu 02.04.2015 o 10:22, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
[...]

Życie jest bogate. Ja płacę kartą za doładowanie telefonu,
piwo i czasami pizze. 200 zł nie wyrabiam nigdy.

Data: 2015-04-02 12:56:34
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
W dniu 2015-04-02 o 11:54, kern pisze:
[...]

I masz tylko jedno konto?

--
Heniek

Data: 2015-04-02 13:15:01
Autor: kern
W dniu 02.04.2015 o 12:56, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
[...]

Tak. Żyję może trochę nietypowo, ale tak mi wygodnie.
W T-Mobile płaciłbym 6 zł. więc przenoszę się do Smartu.
Tyle , że tam muszę temat wpłatomatów rozpracować...

pozdrawiam
PS. Znam ludzi, ktĂłrzy w ogĂłle karty nie maja...

Data: 2015-04-03 02:29:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę

"kern" mfj3kk$2fi$1@node1.news.atman.pl

Życie jest bogate. Ja płacę kart± za doładowanie telefonu,
piwo i czasami pizze. 200 zł nie wyrabiam nigdy.

Piwa nie piję, pizzy nie jadam, na telefony (już nie umiem
policzyć, ile mam numerów) wydawałbym 200 pln chyba przez 15 lat. :)

-=-

SyneCek czasami ;) potrafił lać natychmiastowo za free.

Data: 2015-04-02 15:05:26
Autor: Imka
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
Dnia Thu, 02 Apr 2015 10:22:46 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski
napisał(a):

Pytanie bez podtekstu:
po co komu konto na ktĂłrym nie robi siÄ™ obrotu kartÄ… min.200 pln?

Heniu, służę przykładem z najbliższego otoczenia: emerytka, lat 76,
mieszka w duĹĽej aglomeracji, bankĂłw, bankomatĂłw i sklepĂłw z terminalami
dostatek.

Ma konto w Aliorze (twierdzi że bezpłatne konto i karta).

Karty używa wyłącznie do wypłat z bankomatów.
Zapytałam dlaczego nie płaci kartą - większość zakupów jakie robi to
mniej niż 50 zł, czyli aż się prosi o bezstykowość. Odpowiedź: "Boję
siÄ™".

Zaproponowałam towarzyszenie do sklepu i płatność niejako "pod nadzorem"
- nie i juĹĽ.

Są pewne bariery, których przełamać nie można...

--
Imka

Data: 2015-04-08 13:34:01
Autor: krzysztofsf
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 15:05:58 UTC+2 użytkownik Imka napisał:

Zaproponowałam towarzyszenie do sklepu i płatno¶ć niejako "pod nadzorem"
- nie i już.

S± pewne bariery, których przełamać nie można...

Da sie.. Moja mama w wieku 85 lat sie nauczyla. Co prawda na poczatku podawala sprzedawczyni  KK z pinem na karteczce, zeby ta zaplacila, ale pozniej si nauczyla tego pinu i sama juz wklepuje.

Data: 2015-04-02 16:25:32
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <kih@poczta.fm> napisał w wiadomości news:mfiu8k$r5o$1node1.news.atman.pl...
[...]

Już nie pamiętam kiedy użyłem karty debetowej do czegoś innego jak do bankomatu.
ObrĂłt robiÄ™ kartÄ… kredytowÄ….
P.G.

Data: 2015-04-02 17:12:55
Autor: J.F.
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
UĹĽytkownik "Piotr GaĹ‚ka"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Ale robisz. To ze KK to tylko kwestia oplat, zasobow itp.
Rownie dobrze mozesz placic debetowa.

J.

Data: 2015-04-02 18:02:24
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:551d5c8c$0$15664$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wcale nie rĂłwnie dobrze.
Aby płacić debetową trzeba by ciągle pilnować stanu na ROR, a tak przelewam na jakieś oszczędnościowe i na miesiąc zapominam.
P.G.

Data: 2015-04-02 20:41:24
Autor: J.F.
[...]

Przelewasz o pare tys mniej i zapominasz, kwestia srodkow :-)

Przy KK tez sa limity, a pisales o bankomacie - i znow trzeba wiedziec ile tam na koncie jest :-)

J.

Data: 2015-04-02 23:58:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę

"J.F." 551d8d69$0$8382$65785112@news.neostrada.pl

Przelewasz o pare tys mniej i zapominasz, kwestia srodkow :-)

Jasne -- s± tu sami milionerzy, dla których parę kpln to
drobiazg. :) ZejdĽ z obłoków na ziemię, je¶li mogę prosić. :)

Data: 2015-04-03 11:27:32
Autor: J.F.
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał
[...]

Wszyscy narzekaja ze odsetki na lokatach niskie, i jakies glupie limity, 20 tys max np, a ty mowisz ze nie maja :-)

A jak ktos placi KK i sobie chwali krotki kredyt, to zakladam ze nie wydaje wiecej niz zarabia, a wrecz mniej, bo sa inne wydatki platne przelewem.
Wiec ta miesieczna pensja nie wydaje sie problemem.

J.

Data: 2015-04-03 12:18:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę

"J.F." 551e5d05$0$2190$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Przyznaję Ci rację i uznaję swój bł±d.

Data: 2015-04-03 20:34:59
Autor: xbartx
W dniu 02.04.2015 o 20:41, J.F. pisze:

Przelewasz o pare tys mniej i zapominasz, kwestia srodkow :-)

Przy KK tez sa limity, a pisales o bankomacie - i znow trzeba wiedziec
ile tam na koncie jest :-)

Zapominasz albo nie wiesz o jeszcze jednej ważnej zalecie KK nad debetówką. W przypadku jakiegoś fraudu na debetówce znika Twoja kasa z kąta i reklamacja do banku a bank się nie spieszy, bo to Twoja kasa nie jego ;) W przypadku kk to bank stracił kasę i daje to teoretycznie lekką przewagę dla klienta, nie zawsze ale daje.
Używając debetówki tylko do sporadycznych wypłat z bankomatów możesz tam trzymać niedużą kwotę i w przypadku fraudu nie będzie aż tak boleć.

Xenocide

Data: 2015-04-04 12:21:26
Autor: J.F.
Dnia Fri, 03 Apr 2015 20:34:59 +0200, xbartx napisał(a):
W dniu 02.04.2015 o 20:41, J.F. pisze:
Przelewasz o pare tys mniej i zapominasz, kwestia srodkow :-)

Zapominasz albo nie wiesz o jeszcze jednej ważnej zalecie KK nad debetówk±. W przypadku jakiego¶ fraudu na debetówce znika Twoja kasa z k±ta i reklamacja do banku a bank się nie spieszy, bo to Twoja kasa nie jego ;) W przypadku kk to bank stracił kasę i daje to teoretycznie lekk± przewagę dla klienta, nie zawsze ale daje.

No wlasnie - bank szybko sciaga klientowi z konta :-)
Chyba ze klient nie ma konta w tym banku :-)

J.

Data: 2015-04-04 19:03:23
Autor: xbartx
W dniu 04.04.2015 o 12:21, J.F. pisze:

No wlasnie - bank szybko sciaga klientowi z konta :-)
Chyba ze klient nie ma konta w tym banku :-)

To akurat nie ma aż takiego znaczenia, bo przecież zgadzasz się na BTE. Jednak w dobrym banku (jeżeli chodzi o kk) jak np. Citi zareklamowana transakcja na kk jest blokowana i czeka na wyja¶nienie.

Xenocide

Data: 2015-04-02 23:56:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę

"J.F." 551d5c8c$0$15664$65785112@news.neostrada.pl

Ale robisz. To ze KK to tylko kwestia oplat, zasobow itp.
Rownie dobrze mozesz placic debetowa.

Równie dobrze? -- podaruj mi tedy ze 20 kpln. :)
(na kredytówkach mam ł±cznie ponad 60 kpln)
Coraz mocniej oddalasz się od rzeczywisto¶ci, JF...

Płacenie debetówk± ma sens tylko wówczas, gdy w zamian
s± wisienki lub orzeszki, a i to tylko wówczas, gdy nie
można tego obrócić kredytówk±. :)

Data: 2015-04-03 11:54:46
Autor: J.F.
[...]

Kredytu czy limitu ?
Zuzywasz ten limit w calosci, czy wystarczy 2 tys  ?

Płacenie debetówk± ma sens tylko wówczas, gdy w zamian
s± wisienki lub orzeszki, a i to tylko wówczas, gdy nie
można tego obrócić kredytówk±. :)

zwolnienie z 5 zl oplaty to za maly orzeszek ? :-)

J.

Data: 2015-04-03 12:35:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę

"J.F." 551e6367$0$24907$65785112@news.neostrada.pl

Równie dobrze? -- podaruj mi tedy ze 20 kpln. :)
(na kredytówkach mam ł±cznie ponad 60 kpln)

Kredytu czy limitu ?

Kredytu.

Zuzywasz ten limit w calosci, czy wystarczy 2 tys  ?

Dla mnie by starczyło 200 pln. ;) (150 pln miesięcznie
na mleko [imo wkrótce mleko potanieje w Polsce])

Ogólnie potrzebuję ze 20 kpln luzaków na
dwa miesi±ce -- KK maj± okres ponad 50 dni.
Oczywi¶cie tyle (20 kpln) nie wydaję.

Polowanie na białe kołnierzyki sprawia, iż nie chcę pisać
o moich wydatkach. Wkrótce zostanę zbrodniarzem, gdy spłacę
ze swego konta kredytówkę mojej matki. :)

Na rychłe zwycięstwo KORWiNa nie mogę liczyć. Już raczej z Rosji
wypatruję pomocy. Putin buduje kolej z Londynu do Nowego Jorku,
i chyba autostradę tak±... Przez całe moje dzieciństwo tłoczono
mi do głowy, że komunizm idzie ze Wschodu -- wierzyłem. Teraz
widzę, że Eurokołchoz jest gorszym więzieniem niż Bolszewia.
Z Rosji i z Grecji -- może wreszcie Grecy powiedz±, że wol±
Greków niż Hitlerowców. ;)

Płacenie debetówk± ma sens tylko wówczas, gdy w zamian
s± wisienki lub orzeszki, a i to tylko wówczas, gdy nie
można tego obrócić kredytówk±. :)

zwolnienie z 5 zl oplaty to za maly orzeszek ? :-)

Za mały.

-=-

Widzę, że masz za dużo pieniędzy. :) Ja -- nie mam. :)

Data: 2015-04-03 17:39:17
Autor: J.F.
[...]

No to nie rozumiem  - wydajesz co miesiac 10k ze ci taki limit potrzebny,
potrzebujesz jednorazowo i na krotko 20k, czy juz uzbierales 20k dlugu i ciagle rosnie ? :-)

J.

Data: 2015-04-04 20:26:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę

"J.F." 551eb427$0$15672$65785112@news.neostrada.pl

No to nie rozumiem  - wydajesz co miesiac 10k ze ci taki
limit potrzebny, potrzebujesz jednorazowo i na krotko 20k,
czy juz uzbierales 20k dlugu i ciagle rosnie ? :-)

Jeste¶ dociekliwy jak kontroler NIKu. ;)

Data: 2015-04-03 13:02:14
Autor: W
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
J.F. wystukał, co następuje:

Płacenie debetówk± ma sens tylko wówczas, gdy w zamian
s± wisienki lub orzeszki, a i to tylko wówczas, gdy nie można tego
obrócić kredytówk±. :)

zwolnienie z 5 zl oplaty to za maly orzeszek ? :-)

darmowa KK + punkty za transakcje vs waurnkowo darmowa debit + nic -- cieżki wybór ;-)

Do tej pory posiłkowałem się debetówk± z sync to wypłacania pieniędzy, teraz... będę kombinował przez rodzinę. Stety niesteyt KK się przydaje jak trzeba korzystać z takich głupotek jak hotele (kiedy¶ kto¶ perorował, że mu pracodawca płaci i precież nie trzeba KK - tak, witamy, pozdrawiamy, machamy r±czk±) gdzie na widok debit robi± duże oczy i często trzeba tłumaczyć.

Jeżeli w banku miałbym KK+debit z poł±czonym limitem (tj 'wyrób 200 debit', 'wyrób 300 KK', ale możesz w sumie któr±¶ z kart zrobić w sumie 500) to by mi to strasznie pasowało. Niestety banki w swoim konio-klapkowym my¶leniu zupełnie nie mog± czego¶ takiego ogarn±ć... a pamiętanie, któr± kart± się już ile wyrobiło w danym miesi±cu jest... po prostu głupie o_x

Data: 2015-04-03 17:32:39
Autor: J.F.
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę
Użytkownik "W"  napisał w wiadomo¶ci grup
J.F. wystukał, co następuje:
[...]

No wlasnie, KK ma zalety, ale ma tez wady, jak sie chce tanio, to trzeba obie :-)

[...]

Zaraz zaraz - mowisz o jakis bardzo zagranicznych, czy o rezerwacjach ?

Zaplacenie naleznosci debetowka nie stanowi w kraju problemu, w Europie tez raczej nie.
Zarezerwowac hotel bez karty tez sie daje.

[...]

No jak nie - mbank.
Chyba ze przeoczylem jakas istotna zmiane :-)

J.

Data: 2015-04-03 17:37:43
Autor: W
[...]

Nie brałem KK ze względu na ww. zalety. Swego czasu potrzebowałem KK, nawin±ł się citek z promo za założenie i... zostało ;)

[...]

check-in, usa/azja głownie.

Zaplacenie naleznosci debetowka nie stanowi w kraju problemu, w Europie tez raczej nie.
Zarezerwowac hotel bez karty tez sie daje.

*się daje*. wiele rzeczy *się daje*. ba! można pewnie nawet z gotówk± w zębach ;)

[...]

na mb±ka mam ała z róznych powodów. może czas się przeprosić będzie :-)

Data: 2015-04-06 17:12:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę

"W" XnsA47198E9A240Bwuathome@at.home

[...]

Sk±d wiedz±, która KK, a która DK?

[...]

Ty głupiejesz a bank wie, która karta jest jaka?

--
ponawóz wto ¶ro czw pi± sob nie pon wtnawoz ¶ro czw pi± sobWielkanoC
[PL]368 327 322 312 300 297 291 286 282 357 330 320 310 302 296 290 xxx

Pseudobank T Mobile opłata za debetówkę