Pseudogwarancje depozytów ot i pierwsza jaskółka

Data: 2015-04-17 03:09:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pseudogwarancje depozytów ot i pierwsza jaskółka

"MarekZ" mgod3i$jr2$1@srv13.cyf-kr.edu.pl

"Depozyty bankowe nie będą już gwarantowane przez państwo w przypadku upadku banku, wynika z najnowszych przepisów, które wejdą w życie w lipcu."

Jak na razie podobno to tylko w Austrii. :)

Co proponujesz w zamian?

Dobrobyt DTuska szybko wyczerpuje się...
Zaczęło się od 100% w BFG na 100keuro;
odszkodowań pogorzelcom i powodzianom;
szklanki mleka dla każdego ucznia;
prostym prawem antykorupcyjnym...

Kończy się skandalami; podnoszeniem podatków
i składek; podwyższaniem wieku emerytalnego;
mordowaniem chorych; wyższymi mandatami na drogach;
wsadzaniem do więzienia ,,za batonik''...

() Z 13 bm. na 14 bm. uświadomiłem sobie, że prawo do masowego
   karania dosięga mnie swymi mackami... Chyba jestem w o tyle
mikrolepszej ;) sytuacji od innych Polaków, że mam wiedzę i garaż...

Za parkowanie samochodu pod blokiem, na osiedlowej uliczce można
zapłacić 3kpln -- zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce. :) Tak
parkują masy ludzi w Polsce -- być może nieświadome grożącego im
niebezpieczeństwa... Akurat mnie ułaskawiono. :) Zaczęło się od
propozycji 100pln i 1 punkt, ale ostatecznie stanęło tylko na
pouczeniu... Teraz (korzystając z tego swego nadmiaru wiedzy
(być może iluzorycznego), chcę usankcjonować moje prawo do
parkowania tam, gdzie wg mas -- nie wolno... (mas, które zapewne
nie mając świadomości tego, że to one właśnie parkują niepoprawnie,
wyłoniły kogoś, kto zadenuncjował mnie)

() Komornik może zabrać samochód (zapewne i mieszkanie wynajęte
   niesumiennemu dłużnikowi) komuś, kto nie ma żadnych długów...

   Może też przez pomyłkę zająć cudze konto...

() Ja w chwilę po odzyskaniu swoich pieniędzy dostałem informację
   o zajęciu komorniczym konta, które wg mnie miało dać mi zwrot
długu ,,na pewno''...

() Franek oszalał niemal w połowie stycznia, a dolar szaleje od
   lipca ubroku...  Euro zapewne zdołowane będzie swym dodrukiem
i stanowiskiem Grecji, która będąc prawosławną, jest i rusofilską...

-=-

Z jednej strony dodrukują, z przeciwnej zaś po prostu unieważnią
zapisy dłużne wobec klientów banków?... :)

Prosiłem Boga o ukaranie Polski; DTusk szaleje poza Polską -- toż
ten manewr z przejęciem szmalu został wcześniej przeprowadzony
w Polsce. :) Z OFE forsa trafiła do ZUS. :) Dług jawny (wobec OFE)
został zamieniony na dług ukryty (wobec ZUS) w świetle prawa. :)

Teraz dług wobec depozytariuszy zostanie anulowany a niejako w jego
miejsce zostanie dodrukowany pieniądz, którym europejski bank
centralny zasili kasy państw członkowskich?...

Cypryjczycy powiedzą o swoim szczęściu -- toż ocalili przynajmniej po 100 keuro...

Zazieleni się cała Unia Europejska? :)

-=-

Wizja przyszłości...

 () JKaczyński zrewiduje swe poglądy okołoTupolewowe i razem
    z prezydentem FR złoży wieniec na miejscu katastrofy. :)
 () RP i FR będą współpracowały w ramach UEA, co uczyni RP
    (i Bałty) wrotami do raju dla państw należących tylko do UE. :)
 () FR użyje broni jądrowej w demograficznej wojnie prowadzonej
    (wespół w zespół z RP) przeciwko Chińczykom i Hindusom...
    [mogę posłużyć za żołnierza...]

Data: 2015-04-17 18:01:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pseudogwarancje depozytów ot i pierwsza jaskółka

"Eneuel Leszek Ciszewski" mgpmgb$658$1@node1.news.atman.pl

Dobrobyt DTuska szybko wyczerpuje się...
Zaczęło się od 100% w BFG na 100keuro;
odszkodowań pogorzelcom i powodzianom;
szklanki mleka dla każdego ucznia;
prostym prawem antykorupcyjnym...

+ prostego prawa antykorupcyjnego...

[...]

Głupio wyszło. :) Nie JK złoży prezydenta razem z wieńcem,
ale obaj panowie (prezydent FR i JKaczyński) złożą wspólnie
(wspólnymi siłami) wieniec.

() RP i FR będą współpracowały w ramach UEA, co uczyni RP
   (i Bałty) wrotami do raju dla państw należących tylko do UE. :)

Bo RP (razem z Litwą, Bałtami i być może jeszcze
kilkoma innymi państwami) pozostanie w UE. Na razie
kandydatem do takiej dwuunijności jest Grecja. :)

() FR użyje broni jądrowej w demograficznej wojnie prowadzonej
   (wespół w zespół z RP) przeciwko Chińczykom i Hindusom...
   [mogę posłużyć za żołnierza...]

Można in vitro, ale eskalacja problemu może doprowadzić do makabrycznej klęski
białasów. :) Ponadto in vitro nie spełnia standardów ;) Kościelnych. ;) Poza
tym -- nadal będzie to broń jądrowa; zmienią się jedynie środki [i zewnętrza
także?] przenoszenia tej broni masowego rażenia...

-=-

Póki co -- 300 pln od GetinB nie wiem, za co...

   https://promocje.getinonline.pl/konto-aktywna-karta/7281-aktywna_karta/form.php?gnbaffId=sm&tdpeh=w8b*VLjE*8O7VmaPzSP.xwcF_muWETXD7B89Y8C8LlW5SJIpaQZf1h&affId=2411576