Pseudokatolickie byd³o.

Data: 2009-11-25 21:38:48
Autor: Roger Perejro
Pseudokatolickie byd³o.
Trzy lipy przy zbiegu ulic Okólnej i £agiewnickiej ros³y ponad 150 lat. Byæ mo¿e ros³yby dalej, gdyby nie zas³ania³y krzy¿a.
 Lipy by³y stare i potê¿ne. Mia³y 236, 225 i 220 centymetrów w obwodzie. Ros³y niedaleko klasztoru w £agiewnikach, w trzech naro¿nikach kwadratowego p³otka otaczaj±cego stoj±cy przy drodze stary drewniany krzy¿.

- Drzewa by³y w op³akanym stanie. Silniejszy wiatr utr±ca³ konary i ga³êzie, te spada³y na samochody i ludzi. Kiedy¶ wielki konar upad³ metr od samochodu mojego szwagra - opowiada Krzysztof Kiljan, jeden z mieszkañców osiedla.

- Jedna z lip niebezpiecznie przechyla³a siê w stronê ulicy, prawie k³ad³a na ziemi. W koñcu mog³o doj¶æ do tragedii - dodaje jego ¿ona.

Aleksandra Kaczorowska, rzeczniczka prasowa Zarz±du Dróg i Transportu: - Dostali¶my kilkana¶cie zg³oszeñ od mieszkañców £agiewnik w sprawie trzech lip, które mog³y byæ niebezpieczne. Niedaleko drzew stoi przystanek. Ludzie, którzy czekali na autobus, skar¿yli siê, ¿e ga³êzie niebezpiecznie zwisaj± nad wiat±. Zg³oszenia siê powtarza³y, dlatego drzewa postanowili¶my usun±æ.

Nie wszyscy mieszkañcy okolic klasztoru w £agiewnikach poczuli ulgê. Zdaniem El¿biety Olczyk-Kowalskiej, drzewa nie mog³y zagra¿aæ ludziom na przystanku, bo sta³y... kilkana¶cie metrów od niego. - Przeszkadza³y co najwy¿ej osobom modl±cym siê pod krzy¿em - przyznaje. - Jedno drzewo by³o pochylone w stronê jezdni, ale ¿eby p³o¿y³o siê po ziemi? Przesada. To by³y stare, potê¿ne lipy. Ich ga³êzie siêga³y wysoko, zas³ania³y krzy¿. Dlatego je ¶ciêto. Teraz krzy¿ jest doskonale widoczny.

Nie jest jedyn± mieszkank± £agiewnik, która z rzewno¶ci± wspomina potê¿ne drzewa. - Latem czeka³am na autobus pod tymi lipami - wspomina stoj±ca na przystanku Joanna Domaga³a. - Dawa³y przyjemny cieñ, zw³aszcza w czasie upa³ów. Krzy¿ cienia nie da.

Ka¿da z lip otaczaj±cych kapliczkê mia³a ponad 150 lat. W odró¿nieniu od chorych drzew, które s± wycinane, pnie tych lip nie s± puste. Wed³ug Dominika Kopcia z Wydzia³u Ochrony ¦rodowiska Uniwersytetu £ódzkiego, te drzewa by³y w sile wieku. - Lipa z powodzeniem do¿ywa 300 lat - mówi botanik. - Najstarsza w Polsce ma ponad 500. Trudno mówiæ, ¿eby tym drzewom zagra¿a³y jakie¶ choroby. Co najwy¿ej pochylenie w któr±¶ ze stron. Ale ¿eby wszystkie by³y pochylone?

W okolicy ga³êzie wielu drzew s± podcinane. Czy poza trzema lipami otaczaj±cymi krzy¿, które¶ z drzew wyciêto w pieñ? - ¯adne - mówi± pañstwo Kiljan.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7295795,Wycieli_stare_lipy__zeby_odslonic_przydrozny_krzyz.html

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyja¶niaj±ca samobójstwo pos³anki SLD przygotowa³a zarzuty dla genera³a Witolda M., by³ego szefa ABW za rz±dów PiS. To on rozkaza³ filmowaæ zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyñskiego. W ci±gu dwóch lat awansowa³ z porucznika na genera³a".

Data: 2009-11-25 21:46:01
Autor: u2
Pseudokatolickie byd³o.
Roger Perejro pisze:
Trzy lipy przy zbiegu ulic Okólnej i £agiewnickiej ros³y ponad 150 lat. Byæ mo¿e ros³yby dalej, gdyby nie zas³ania³y krzy¿a.

Prymitywna antykatolicka agitka z GW.

Data: 2009-11-25 21:54:20
Autor: Roger Perejro
Pseudokatolickie byd³o.

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³

Prymitywna antykatolicka agitka z GW.

No to napisz kilka zdañ uzasadnienia.

Przemek

Data: 2009-11-25 22:00:19
Autor: u2
Pseudokatolickie byd³o.
Roger Perejro pisze:

Prymitywna antykatolicka agitka z GW.

No to napisz kilka zdañ uzasadnienia.

Dla pseudo-ekologów z GW wa¿niejsze s± drzewa ni¿ ludzie, zw³aszcza
katolicy. Zauwa¿alna jest jednak wybiórczo¶æ redachtorów z GW. Kiedy
pseudo-ekolodzy niszczyli drzewa nad Rospud± pieli peany na ich cze¶æ :)

Data: 2009-11-25 22:05:15
Autor: Konstanty Wycirowski
Pseudokatolickie byd³o.

"Roger Perejro" <broñmy RP przed pisem@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hek5hs$ccm$1news.onet.pl...

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³

Prymitywna antykatolicka agitka z GW.

No to napisz kilka zdañ uzasadnienia.

Przemek

Ch³opie, czego ty wymagasz od mohera? Ty naprawdê jeszcze wierzysz, ¿e chocia¿by jeden z tych oszo³omów s³uchajacych Radia MaRyja potrafi samodzielnie my¶leæ? ¯e mo¿na z nimi dyskutowaæ? Przecie¿ na pewno widzia³e¶ te parê filmików, które s± na YouTube - przedstawiaj±cych poziom kultury i inteligencji "s³uchaczy". No to wyobra¼ sobie, ¿e to co tu pisze na grupie, to s± ci co im pior± mózgi. Chcesz jeszcze dyskutowaæ?

Data: 2009-11-25 22:10:09
Autor: Roger Perejro
Pseudokatolickie byd³o.

U¿ytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisa³

[...]

W³a¶nie napisa³ "uzasadnienie", he, he, he!

Przemek

Data: 2009-11-25 22:20:20
Autor: u2
Pseudokatolickie byd³o.

[...]

Fakt, nie¼le siebie opisa³e¶ Kostek. Ch³opcy z ferajny Jurka U. i Adasia
M. :)

Data: 2009-11-26 06:56:56
Autor: - he®sk -
Pseudokatolickie byd³o.
On Wed, 25 Nov 2009 22:05:15 +0100, "Konstanty Wycirowski"
<kucio@pucio.de> wrote:

> Ch³opie, czego ty wymagasz od mohera? Ty naprawdê jeszcze wierzysz, ¿e chocia¿by jeden z tych oszo³omów s³uchajacych Radia MaRyja potrafi samodzielnie my¶leæ? ¯e mo¿na z nimi dyskutowaæ? Przecie¿ na pewno widzia³e¶ te parê filmików, które s± na YouTube - przedstawiaj±cych poziom kultury i inteligencji "s³uchaczy". No to wyobra¼ sobie, ¿e to co tu pisze na grupie, to s± ci co im pior± mózgi. Chcesz jeszcze dyskutowaæ?

 te niemiecki parobek, za miotle i zamiatac "powierzchnie sklepowa!"

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2009-11-26 09:38:42
Autor: Konstanty Wycirowski
Pseudokatolickie byd³o.

"- heRsk -" >
te niemiecki parobek, za miotle i zamiatac "powierzchnie sklepowa!"

Pierdu, pierdu....

Data: 2009-11-26 18:17:32
Autor: - he®sk -
Pseudokatolickie byd³o.
On Thu, 26 Nov 2009 09:38:42 +0100, "Konstanty Wycirowski"
<kucio@pucio.de> wrote:

"- heRsk -" > > te niemiecki parobek, za miotle i zamiatac "powierzchnie sklepowa!"
> Pierdu, pierdu....

 praca daje wolnosc !

Data: 2009-11-26 06:56:56
Autor: - he®sk -
Pseudokatolickie byd³o.
On Wed, 25 Nov 2009 21:38:48 +0100, "Roger Perejro" <broñmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Trzy lipy przy zbiegu ulic Okólnej i ?agiewnickiej ros?y ponad 150 lat. By? mo?e ros?yby dalej, gdyby nie zas?ania?y krzy?a. [...]

 brawo, brawo! wlasnie pokazales ze jestes jednym z bydlat.

 rzygac sie chce kiedy uzywasz takiego slownictwa.
 jestes jaki wyrzucony za burte menel czy co ?   ta nienawisc cie trawi od wewnatrz. jeszcze troche  a zwariujesz albo dopadna cie manie przesladowcze.

Data: 2009-11-26 08:02:05
Autor: Roger Perejro
Pseudokatolickie byd³o.

U¿ytkownik "- heRsk -" <brukselskie?bigbrednie@interia.pl> napisa³

rzygac sie chce kiedy uzywasz takiego slownictwa.

No to pu¶c pawia, nie mêcz zwierzêcia.

jestes jaki wyrzucony za burte menel czy co ?

Wszystkich s±dzisz wg. siebie?

ta nienawisc cie trawi od wewnatrz. jeszcze troche

nienawi¶c do debila, który bezmy¶lnie niszczy co¶, co ¿y³o 150 lat, jest nienawi¶ci± dobrze ukierunkowan±.

a zwariujesz albo dopadna cie manie przesladowcze.

My¶lisz, ¿e siê upodonie do tych mato³ów, ktorzy zniszzczyli te drzewa?

Przemek

Data: 2009-11-26 16:57:38
Autor: u2
Pseudokatolickie byd³o.
Roger Perejro pisze:

a zwariujesz albo dopadna cie manie przesladowcze.

My¶lisz, ¿e siê upodonie do tych mato³ów, ktorzy zniszzczyli te drzewa?

Pseudo-ekolodzy zniszczyli du¿o wiêcej, a ty mi przypominasz takiego
pseudo-ekologa znad Rospudy :)

Data: 2009-11-26 18:17:32
Autor: - he®sk -
Pseudokatolickie byd³o.
On Thu, 26 Nov 2009 08:02:05 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> rzygac sie chce kiedy uzywasz takiego slownictwa.
No to pu¶c pawia, nie m?cz zwierz?cia.

 brak argumentow ?

> jestes jaki wyrzucony za burte menel czy co ?
Wszystkich s±dzisz wg. siebie?

 tak, wychdzie zes menel...

> ta nienawisc cie trawi od wewnatrz. jeszcze troche
nienawi¶c do debila, który bezmy¶lnie niszczy co¶, co ?y?o 150 lat, jest nienawi¶ci± dobrze ukierunkowan±.

a tak konkretnie ?

> a zwariujesz albo dopadna cie manie przesladowcze.
My¶lisz, ?e si? upodonie do tych mato?ów, ktorzy zniszzczyli te drzewa?

 "nie bylo nas byl las...". tzw "ekolodzy" to banda terrorystow.

--

 HeSk

Data: 2009-11-26 09:39:30
Autor: Konstanty Wycirowski
Pseudokatolickie byd³o.

"- heRsk -" >
rzygac sie chce kiedy uzywasz takiego slownictwa.
jestes jaki wyrzucony za burte menel czy co ?  ta nienawisc cie trawi od wewnatrz. jeszcze troche a zwariujesz albo dopadna cie manie przesladowcze.

Rzygaæ to siê chce, czytaj±c twoje brednie.

Pierdu, pierdu, rydzykowy pierdzie....

Data: 2009-11-26 18:17:32
Autor: - he®sk -
Pseudokatolickie byd³o.
On Thu, 26 Nov 2009 09:39:30 +0100, "Konstanty Wycirowski"
<kucio@pucio.de> wrote:

> [...]

Rzygaæ to siê chce, czytaj±c twoje brednie.

 zabolalo,co ? ;)

Pierdu, pierdu, rydzykowy pierdzie....

 mlodys (doswiadczniem) synu. antyklerykalizm mozg ci wypala.

Data: 2009-11-26 08:08:44
Autor: WW
Pseudokatolickie byd
Roger Perejro pisze:
Trzy lipy przy zbiegu ulic Okólnej i £agiewnickiej ros³y ponad 150 lat. Byæ mo¿e ros³yby dalej, gdyby nie zas³ania³y krzy¿a.

No wiesz, od czasu, jak ko¶ció³ katolicki musia³ wyp³aciæ odszkodowanie za wypadek na cmentarzu - ga³±¼ spad³a na dziewczynkê - drzewa maju u czarnych przesrane.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± siê za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich
s±siedzi powinni zacz±æ siê baæ. "

Data: 2009-11-26 08:16:02
Autor: Roger Perejro
Pseudokatolickie byd
U¿ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa³

No wiesz, od czasu, jak ko¶ció³ katolicki musia³ wyp³aciæ odszkodowanie za wypadek na cmentarzu - ga³±¼ spad³a na dziewczynkê - drzewa maju u czarnych przesrane.

Szczególnie te, które zagra¿aj± ludziom stoj±cym na przystanku oddalonym o kilkadziesi±t metrów dalej ;-))

Przemek

Data: 2009-11-26 16:58:29
Autor: u2
Pseudokatolickie byd
Roger Perejro pisze:

Szczególnie te, które zagra¿aj± ludziom stoj±cym na przystanku oddalonym o kilkadziesi±t metrów dalej ;-))

By³e¶, widzia³e¶ ? Wiesz jakie wzglêdy spowodowa³y wycinkê tych drzew ?

Data: 2009-11-26 21:16:10
Autor: Roger Perejro
Pseudokatolickie byd
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hem8nr$pru$3atlantis.news.neostrada.pl...
Roger Perejro pisze:

Szczególnie te, które zagra¿aj± ludziom stoj±cym na przystanku oddalonym o
kilkadziesi±t metrów dalej ;-))

By³e¶, widzia³e¶ ? Wiesz jakie wzglêdy spowodowa³y wycinkê tych drzew ?

Mo¿e przed zadawaniem pytañ przeczytasz artyku³.

Przemek

Data: 2009-11-26 17:46:07
Autor: raff
Pseudokatolickie byd
Roger Perejro pisze:
[...]

"kilkanascie" a nie "kilkadziesiat". I tak to wyglada dokladnosc z jaka cytuje wielbiciel Wyborczej i manipulanta Michnika.

R.

Data: 2009-11-26 21:21:13
Autor: Roger Perejro
Pseudokatolickie byd³o.
U¿ytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisa³

"kilkanascie" a nie "kilkadziesiat".

Jakie to ma znaczenie w kontek¶cie zagro¿enia ludzi stoj±cych na przystanku?

Przemek
 P.S.

Nie zmieniaj tytu³ów cudzych postów.

Data: 2009-11-26 21:46:02
Autor: raff
Pseudokatolickie byd³o.
Roger Perejro pisze:
U¿ytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisa³

"kilkanascie" a nie "kilkadziesiat".

Jakie to ma znaczenie w kontek¶cie zagro¿enia ludzi stoj±cych na przystanku?

Bo warzywny pewnie nie wzial pod uwage ze ta paniusia wypowiadajaca sie w artykule zostala juz raz zmanipulowana przez Gazete Wyborcza.

Kawecki manipuluje jeszcze raz. Skutek jest taki ze z drzewa rosnacego nad przystankiem paniusia "robi" kilkanascie metrow, a jackowi wychodzi juz kilkadziesiat ;)

Bidnemu naszemu propagandziscie.

R.

Data: 2009-11-26 21:53:52
Autor: Roger Perejro
Pseudokatolickie byd³o.

U¿ytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisa³

 Skutek jest taki ze z drzewa rosnacego
nad przystankiem...

Masz fotografie przyg³upie i znajd¼ przystanek w okolicy krzy¿a i bezmy¶lnie ¶ciêtych drzew.

Przemek

Data: 2009-11-27 10:52:38
Autor: Slawek SWP
Pseudokatolickie byd³o.
U¿ytkownik Roger Perejro napisa³:
[...]

....a ta Pani co to mia³a przyjemno¶æ czekaæ na autobus w cieniu wzmiankowanych drzew...? Laz³a taki kawa³ drogi w nadziei, ¿e odszkodowanie dostanie po zaliczeniu ³upniêcia w ciemiê...?

--
S³awek SWP
Ma³pê od cz³owieka odró¿nia siê po zachowaniach ludycznych z tym, ¿e trafiaj± siê przypadki niemal nieodró¿nialne...

Data: 2009-11-27 15:19:10
Autor: Roger Perejro
Pseudokatolickie byd³o.
U¿ytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisa³

...a ta Pani co to mia³a przyjemno¶æ czekaæ na autobus w cieniu wzmiankowanych drzew...? Laz³a taki kawa³ drogi w nadziei, ¿e odszkodowanie dostanie po zaliczeniu ³upniêcia w ciemiê...?

No có¿, ka¿dy s±dzi wg. siebie. Uwa¿aj, bo siê kiedy¶ przeliczysz.

Data: 2009-11-30 17:34:08
Autor: Slawek SWP
Pseudokatolickie byd³o.
[...]

Polotu brak, mia³o byæ dowcipnie, lekko i uszczypliwie a wysz³o jako¶ tak bez sensu... Czyta³e¶ omawiany artyku³? I ten fragment o Pani co w cieniu drzewa na autobus czeka³a...?

Data: 2009-11-27 12:29:56
Autor: =he®sk=
Pseudokatolickie byd³o.
On Thu, 26 Nov 2009 21:21:13 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

U?ytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisa?

> "kilkanascie" a nie "kilkadziesiat".
Jakie to ma znaczenie w kontek¶cie zagro?enia ludzi stoj±cych na przystanku?

 dodaj: czesto matek z malymi dziecmi.  spotegujesz efekt zagrozenia ze strony KK.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-26 09:54:17
Autor: Antenka
Pseudokatolickie byd³o.

[...]

Kawecki, szkoda, ¿e tobie nie spad³ ten konar na ³eb.

- Jedna z lip niebezpiecznie przechyla³a siê w stronê ulicy, prawie k³ad³a na ziemi. W koñcu mog³o doj¶æ do tragedii - dodaje jego ¿ona.<

Zamknij siê æwoku, bo gadasz jak pot³uczony. Gdyby lipy ³obali³y siê
na kogo¶, przygniataj±c go ¶miertelnie te¿ by¶ ry³o wydziera³! Zadanie
wykona³e¶ na "pi±ytkê"! Za te bluzgi masz u Szechtera premiê!

Antenka

Data: 2009-11-26 17:43:49
Autor: raff
Pseudokatolickie byd³o.
Roger Perejro pisze:
[...]

No widzisz, przyglupie, ale tych lip by tam nie bylo gdyby nie krzyz. Posadzono je wokol krzyza.

R.

Data: 2009-11-26 21:23:10
Autor: Roger Perejro
Pseudokatolickie byd³o.

U¿ytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisa³

No widzisz, przyglupie, ale tych lip by tam nie bylo gdyby nie krzyz. Posadzono je wokol krzyza.

No ico z tego debilny ³bie?

Przemek