Pseudokatolickie byd³o.

Data: 2009-11-26 06:56:56
Autor: - he®sk -
Pseudokatolickie byd³o.
On Wed, 25 Nov 2009 21:38:48 +0100, "Roger Perejro" <broñmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Trzy lipy przy zbiegu ulic Okólnej i ?agiewnickiej ros?y ponad 150 lat. By? mo?e ros?yby dalej, gdyby nie zas?ania?y krzy?a. [...]

 brawo, brawo! wlasnie pokazales ze jestes jednym z bydlat.

 rzygac sie chce kiedy uzywasz takiego slownictwa.
 jestes jaki wyrzucony za burte menel czy co ?   ta nienawisc cie trawi od wewnatrz. jeszcze troche  a zwariujesz albo dopadna cie manie przesladowcze.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2009-11-26 08:02:05
Autor: Roger Perejro
Pseudokatolickie byd³o.

U¿ytkownik "- heRsk -" <brukselskie?bigbrednie@interia.pl> napisa³

rzygac sie chce kiedy uzywasz takiego slownictwa.

No to pu¶c pawia, nie mêcz zwierzêcia.

jestes jaki wyrzucony za burte menel czy co ?

Wszystkich s±dzisz wg. siebie?

ta nienawisc cie trawi od wewnatrz. jeszcze troche

nienawi¶c do debila, który bezmy¶lnie niszczy co¶, co ¿y³o 150 lat, jest nienawi¶ci± dobrze ukierunkowan±.

a zwariujesz albo dopadna cie manie przesladowcze.

My¶lisz, ¿e siê upodonie do tych mato³ów, ktorzy zniszzczyli te drzewa?

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyja¶niaj±ca samobójstwo pos³anki SLD przygotowa³a zarzuty dla genera³a Witolda M., by³ego szefa ABW za rz±dów PiS. To on rozkaza³ filmowaæ zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyñskiego. W ci±gu dwóch lat awansowa³ z porucznika na genera³a".

Data: 2009-11-26 16:57:38
Autor: u2
Pseudokatolickie byd³o.
Roger Perejro pisze:

a zwariujesz albo dopadna cie manie przesladowcze.

My¶lisz, ¿e siê upodonie do tych mato³ów, ktorzy zniszzczyli te drzewa?

Pseudo-ekolodzy zniszczyli du¿o wiêcej, a ty mi przypominasz takiego
pseudo-ekologa znad Rospudy :)

Data: 2009-11-26 18:17:32
Autor: - he®sk -
Pseudokatolickie byd³o.
On Thu, 26 Nov 2009 08:02:05 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> rzygac sie chce kiedy uzywasz takiego slownictwa.
No to pu¶c pawia, nie m?cz zwierz?cia.

 brak argumentow ?

> jestes jaki wyrzucony za burte menel czy co ?
Wszystkich s±dzisz wg. siebie?

 tak, wychdzie zes menel...

> ta nienawisc cie trawi od wewnatrz. jeszcze troche
nienawi¶c do debila, który bezmy¶lnie niszczy co¶, co ?y?o 150 lat, jest nienawi¶ci± dobrze ukierunkowan±.

a tak konkretnie ?

> a zwariujesz albo dopadna cie manie przesladowcze.
My¶lisz, ?e si? upodonie do tych mato?ów, ktorzy zniszzczyli te drzewa?

 "nie bylo nas byl las...". tzw "ekolodzy" to banda terrorystow.

--

 HeSk

Data: 2009-11-26 09:39:30
Autor: Konstanty Wycirowski
Pseudokatolickie byd³o.

"- heRsk -" >
rzygac sie chce kiedy uzywasz takiego slownictwa.
jestes jaki wyrzucony za burte menel czy co ?  ta nienawisc cie trawi od wewnatrz. jeszcze troche a zwariujesz albo dopadna cie manie przesladowcze.

Rzygaæ to siê chce, czytaj±c twoje brednie.

Pierdu, pierdu, rydzykowy pierdzie....

Data: 2009-11-26 18:17:32
Autor: - he®sk -
Pseudokatolickie byd³o.
On Thu, 26 Nov 2009 09:39:30 +0100, "Konstanty Wycirowski"
<kucio@pucio.de> wrote:

> [...]

Rzygaæ to siê chce, czytaj±c twoje brednie.

 zabolalo,co ? ;)

Pierdu, pierdu, rydzykowy pierdzie....

 mlodys (doswiadczniem) synu. antyklerykalizm mozg ci wypala.