Pseudonim artystyczny

Data: 2012-10-28 14:50:25
Autor: Robert Tomasik
Pseudonim artystyczny
Użytkownik "Deflegmator" <walhallSP@Mwp.pl> napisał w wiadomości news:k6j8vd$ubl$1node1.news.atman.pl...
Witam
Czy w Polsce prawo w jakikolwiek sposób reguluje kwestię używania
pseudonimu artystycznego? Czy można go używać w oficjalnych
dokumentach typu umowa o pracę zamiast nazwiska? Szczególnie
intersuje mnie jak traktowane sÄ… pseudonimy majÄ…ce formÄ™ normalnego
imienia i nazwiska - czy nie jest tak, że umieszczając taki pseudonim
np. w CV mogę spotkać się z zarzutem podawania fałszywych danych,
czy wręcz podszywania się pod cudzą (choćby wyimaginowaną)
tożsamość? Czy podpis złożony nie własnym nazwiskiem lecz
pseudonimem jest prawnie ważny?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

W dokumentach muszą być używane oryginalne dane, a ewntualnie może być wzmianka o pseudonimie. Normuje to Prawo Autorskie.

Pseudonim artystyczny