Data: 2014-05-19 05:18:39 | |
Autor: stevep | |
Psot nie spot. | |
# Telewizyjnym spotom wyborczym warto się przyglądać, bo to jeden z wiodących, a przy tym bardzo kosztowny materiał marketingowy używany w kampaniach wyborczych. Decydując się zatem na wypuszczenie spotu, partie opierają się na badaniach, dostosowując tematykę i formę do targetu (grupy docelowej), do której zamierzają dotrzeć.
Czy w spotach wyborczych obecnej kampanii wydać, że partie wyciągnęły wnioski z wyników ostatniej kampanii wyborczej? Niestety, chyba tak. Jakie zatem wnioski wyciągnęły? Wygląda na to, że są one następujące: Pkt. 1. Polacy nie są szczególnie mądrym narodem. Pkt. 2. Przemówić do Polaków można: a) budząc ich zazdrość i niechęć do innych b) przemawiając do płytko rozumianej religijności i pop-patriotyzmu c) odwołując się do nastoletniego buntu i niedojrzałości d) bazując na niewyrafinowanym, rubasznym poczuciu humoru e) epatując seksem f) podrygując w rytmie disco-polo Pkt. 3. Polacy cenią sobie wyzwiska i wulgaryzmy. # Ze strony: http://skroc.pl/ea32b -- stevep -- -- - Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |
|
Data: 2014-05-19 01:19:16 | |
Autor: leming.show | |
Psot nie spot. | |
użytkownik stevep napisał:
Pkt. 1. Polacy nie są szczególnie mądrym narodem. Wystarczy wziac kalkulator do reki i podliczyc ile im zostaje po oplacenie haraczu. A o stanie gospodarki, kupic gazete i zobaczyc ile to cudownych ofert pracy czeka na nich w raju Denata Luska. Dwie proste czynnosci i porownanie ich do tego co bylo kiedys. Nie trzeba nad tym dlugo sie rozwodzic i medrkowac. |
|
Data: 2014-05-20 02:27:08 | |
Autor: stevep | |
Psot nie spot. | |
W dniu .05.2014 o 10:19 <leming.show@gmail.com> pisze:
użytkownik stevep napisał: Ale brednie. -- stevep -- -- - Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |
|