Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie

Data: 2018-12-11 08:19:36
Autor: Pajdak
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
PiS od pewnego czasu zapowiada podwy磬e o ponad 50% cen energii
elektrycznej. Podobno domagaja si tego wytw鏎cy tej瞠. Jak wiadomo polska
energetyka w璕lem stoi, a ten jest importowany z Rosji. Polski w璕iel jest
tak drogi, 瞠 do jego wydobycia dop豉camy (tak!kwak!) miliardy.

Podwy窺zaj帷 ceny energii eletrycznej Pis zapowiada, 瞠 "zrekompensuje"
podwy磬 szaraczkom nazywanych przez PiS "indywidualnymi gospodarstwami"
tak, 瞠 podwy磬a nie b璠zie odczuwalna!

Buuuuuuuuhhahahahahahhahahahahhahahahahhahahahaaaaa!

Zastan闚my sie. Wzrasta cena za kilowatogodzin. Co sie dzieje? Energetyka
sprzedaje o >50% dro窺zy pr康 np. piekarzowi. Co zrobi piekarz?

No PiS-owcy, podwy窺zy cen dro盥鄴wki czy nie podwy窺zy? Poniewa nie jest
matk Teres ani inn instytucj dobroczynn to oczywi軼ie podwy窺zy.

O ile? Prosz obstawia!

To samo zrobi wszystkie przedsiebiorstwa p豉c帷e Value Added Tax.

Jakie s koszty energii elektrycznej w wytworzeniu np. 1 tony stali?

Polecam opracowanie: https://tinyurl.com/yau2qnn9

Wzrost ceny towar闚 i us逝g, a tym samym VAT. Co to oznacza? To, 瞠 PiS
stosuj帷 cyrkow sztuczke pochwali si wzrostem 軼i庵alno軼i podatku od
"oszust闚 z PO". 安iat jest piekny na prezentacjach!

Na co lub na kogo przedsi瑿iorstawa przenios wzrost koszt闚 towar闚 i
us逝g?

No PiS-owcy: KTO za to wszystko zap豉ci? Zrobiony na szaro elektorat. Co to
oznacza? 疾 elektorat zorientuje si, 瞠 zosta zrobiony w bambuko i na這篡
"鄴速e kamizelki". B璠zie Pary w Warszawie!

Giew ludu gniewem Boga! Strze盧ie si ob逝dnicy!

--
Pajdak

Data: 2018-12-11 11:50:06
Autor: Ola
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 09:23:14 UTC+2 u篡tkownik Pajdak napisa:
[...]

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = Problem jest w rozwarstwieniu, czyli nieodpowiednim rozdziale zyskow, wysokie zyski powinny w wysokim procencie powracac na wydatki dla spoleczenstwa i jak dlugo tego rzady (wszystko jedno jakie) tego nie zrozumiej, tak d逝go b璠zie wzrasta niebezpiecze雟two rewolucji.

Drugi problem nie mniej wa積y, to wydatki nieprodukcyjne zar闚no w prywatnym jak w pa雟twowym resorcie. Rakowo rozrastaj帷a si administracja, finansowanie imprez astronomicznymi sumami brak maksimum zarobku, a minimum za niskie.

Problem jest w tak ustawionym systemie leczniczym, 瞠 tworzy wci捫 wzrastaj帷 ilo嗆 chorych. Przy tak ogromnym post瘼ie medycyny ci ludzie maj by zdrowi, nie chorzy.

Problem nie jest w tym kto rz康zi (lewica czy prawica), ale jak rz康zi.  Mog jeszcze d逝go, ale nie chc Was zanudzi.

Ola

PS. Przejd嬈ie z w璕la na gaz, dostaniecie go z Izraela, b璠zie pewniejszy i zdrowszy ni nafta z Rosji

Data: 2018-12-11 13:39:22
Autor: Zenek Kapelinder
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
A niby dlaczego mamy przechodzic z wlasnego wegla na izraelski gaz? Nam sie oplaca robic prad z wegla nawet jak bedzie trzy razy drozszy niz na gieldzie w Amsterdamie. Kupisz sobie kuchnie indukcyjna jak masz wszystkie garnki ktore do niej sie nie nadaja?

Data: 2018-12-11 22:53:39
Autor: u2
W dniu 11.12.2018 o20:50, l-Ola pisze:
[...]

lol lol lol lol lol lol lol :)))))))))))))))))))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-12-11 14:21:26
Autor: Zenek Kapelinder
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
Narazila sie rotszyldom roznym z tymi zarobkami.

Data: 2018-12-11 23:33:21
Autor: u2
W dniu 11.12.2018 o23:21, Zenek Kapelinder pisze:
Narazila sie rotszyldom roznym z tymi zarobkami.

po-mo瞠 tylko mo-d-litwa:)

https://www.youtube.com/watch?v=bsYV5UnLg6Q

Data: 2018-12-11 14:40:54
Autor: Zenek Kapelinder
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
Slabo sie rozmienia raczej modlichwa.

Data: 2018-12-11 23:43:40
Autor: u2
W dniu 11.12.2018 o23:40, Zenek Kapelinder pisze:
Slabo sie rozmienia raczej modlichwa.

nie ma Boga, nie:)

https://www.youtube.com/watch?v=3eqWS-B0KU8

Data: 2018-12-12 08:10:00
Autor: Wiesiaczek
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
W dniu 11.12.2018 o20:50, Ola pisze:
[...]

[...]

M闚isz jak na zebraniu aktywu PZPR :)
Popieram!

[...]

Ale sk康?!
Bardzo celne uwagi. Ubawi貫m si wspaniale z samego rana:)

Ola

PS. Przejd嬈ie z w璕la na gaz, dostaniecie go z Izraela, b璠zie pewniejszy i zdrowszy ni nafta z Rosji

A mo瞠 nie trwoni energii na zb璠ne duperele?
Nie pro軼iej zapakowa kawa貫k zwyczajnej w papier zamiast wymy郵ne wyt這czki z plastiku?
Popatrz na wsp馧czesne wyroby, cho熲y samochody.
Ile w nich zb璠nego plastiku, spojler闚, owiewek i innych cud闚.
S tanie, 豉twe w produkcji i efektowne (?) ale energoch這nne w produkcji i w utylizacji. No i, trzeba pami皻a, s produktami z ropy naftowej.

--
Wiesiaczek (dzi z DC)
"Ja pij tylko przy dw鏂h okazjach:

Data: 2018-12-11 13:28:00
Autor: Zenek Kapelinder
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
Zadanie dla pizdziaka. Jesli w bulce jest pradu za trzy grosze a bulka kosztuje w hurcie u piekarza 30 groszy a w sklepie 50 groszy. To o ile zdrozeje bulka jesli prad zdrozeje o 50%. W zadaniu nie ma czynnika ludzkiego bo moga byc dwie piekarnie obok siebie i w obydwu staraja sie zeby klient nie poszedl do konkurencji. Poza tym co tak malo ma prad zdrozec. Wedlug POjebow to 100% jest w sam raz.

Data: 2018-12-12 10:59:51
Autor: Budzik
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
U篡tkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]
No nareszcie. Juz teskni貫m za ta "ekonomia" weglowo pr康ow!

Teraz jeszcze tylko napisz, kto ma zamiar ukrasc te 4 mld na rekompensaty, skoro z cena pradu nie ma to nic wspolnego...
To tak na poczatek i tylko dla niektorych...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak瞠 "_")

Data: 2018-12-12 03:17:34
Autor: Bruno Brunowski
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
W dniu 鈔oda, 12 grudnia 2018 11:59:53 UTC+1 u篡tkownik Budzik napisa:
> [...]

To tak na poczatek i tylko dla niektorych...

Tam od razu ukra嗆. Na rekompensaty maj p鎩嗆 pieni康ze z dochod闚 za emisj CO2, a miliardzik maj dorzuci firmy energetyczne. Czyli firmy energetyczne chc wi璚ej pieni璠zy za pr康 i a jak ju b璠 mieli wi璚ej pieni璠zy to dorzuc si do dop豉t. Proste jak drut.

--
Bruno

Data: 2018-12-12 07:31:35
Autor: Zenek Kapelinder
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
Na pasku leci " nie bedzie podwyzki cen energii w przyszlym roku". Masz jeszcze cos do dodania?

Data: 2018-12-12 07:55:40
Autor: Bruno Brunowski
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
W dniu 鈔oda, 12 grudnia 2018 16:31:37 UTC+1 u篡tkownik Zenek Kapelinder napisa:
Na pasku leci " nie bedzie podwyzki cen energii w przyszlym roku". Masz jeszcze cos do dodania?

No pacz pan, a w URE podobno le膨 propozycje taryf dla gospodarstw domowych na przysz造 rok, 鈔ednio +30%. R闚nocze郾ie MinEnerg macha jakimi kwitami i bredzi co o dop豉tach. Jednocze郾ie samorz康owcy p豉cz, 瞠 ceny ofertowe na przysz造 rok dostaj o kilkadziesi徠 procent wy窺ze, a i przemys cienko piszczy: "Gdyby firma chcia豉 kupi dzi energi potrzebn jej na ca造 2019 r., to musia豉by liczy si z wydatkami o ok. 50 proc. wy窺zymi ni przed rokiem."
https://businessinsider.com.pl/firmy/zarzadzanie/ceny-energii-elektrycznej-dla-firm-w-2019-roku/nxcm399

Chyba Mateuszek zn闚 jaki skr鏒 my郵owy zastosowa.

--
Bruno

Data: 2018-12-12 08:41:21
Autor: Zenek Kapelinder
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
Pozyjemy zobaczymy, chwilowo na idiotow wyszliscie. Wasi ideowi przywodcy teraz z sPOko nie musieli wychodzic na iditow bo nimi sa wczesniej niz zostali zlodziejami.

Data: 2018-12-12 09:07:29
Autor: Bruno Brunowski
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
Zenu, to 瞠 ty 造kn掖e s這wa Mateuszka K豉mczuszka jak m這dy pelikan wcale nie oznacza, 瞠 reszta spo貫cze雟twa to te idioci.

--
Bruno

Data: 2018-12-12 09:56:30
Autor: Zenek Kapelinder
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
Pozyjemy zobaczymy czy jestes wiekszym idiota niz jestes. Niecaly miesiac zostal.

Data: 2018-12-12 12:34:15
Autor: Bruno Brunowski
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
W dniu 鈔oda, 12 grudnia 2018 18:56:32 UTC+1 u篡tkownik Zenek Kapelinder napisa:
Pozyjemy zobaczymy czy jestes wiekszym idiota niz jestes. Niecaly miesiac zostal.

Zenu, podwy磬i cen pr康u na przysz造 rok ju s faktem. Zdro瘸 dla wszystkich opr鏂z gospodarstw domowych. Tu taryfy ustala URE. Mateuszek znowu na貪a, tym razem niekampanijnie.

--
Bruno

Data: 2018-12-12 14:27:29
Autor: Zenek Kapelinder
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
Pozyjemy zobaczymy.

Data: 2018-12-12 23:08:37
Autor: Bruno Brunowski
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
W dniu 鈔oda, 12 grudnia 2018 23:27:31 UTC+1 u篡tkownik Zenek Kapelinder napisa:
Pozyjemy zobaczymy.

W豉郾ie. Na renegocjacje i obni瞠nie cen za dostawy pr康u dla przedsi瑿iorc闚 i samorz康闚 zosta這 dwa i p馧 tygodnia.

https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/ceny-pradu-w-2019-roku-minister-energii-krzysztof-tchorzewski-tlumaczy,891734.html

--
Bruno

Data: 2018-12-13 02:25:58
Autor: Bruno Brunowski
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
W dniu czwartek, 13 grudnia 2018 08:08:38 UTC+1 u篡tkownik Bruno Brunowski napisa:
> [...]
> Pozyjemy zobaczymy.

W豉郾ie. Na renegocjacje i obni瞠nie cen za dostawy pr康u dla przedsi瑿iorc闚 i samorz康闚 zosta這 dwa i p馧 tygodnia.

Chaos ro郾ie. "Jeszcze wczoraj minister energii zapowiada, 瞠 sp馧ki wycofaj wnioski taryfowe do Urz璠u Regulacji Energetyki, dzisiaj okazuje si, 瞠 wcale nie jest to takie pewne. - Rozwi您ania ko鎍owe zostan przedstawione po decyzji prezesa URE - powiedzia w czwartek w Sejmie Krzysztof Tch鏎zewski. (...) W czwartek rano minister w rozmowie z RMF FM stwierdzi, 瞠 "sp馧ki s niezale積e". - Nie wiem, czy b璠 wycofywa (wnioski - red.) - o鈍iadczy. Na uwag, 瞠 w 鈔od informowa o wycofaniu wniosk闚 z przekonaniem, odpar, 瞠 m闚i to "na bazie wiedzy dnia wczorajszego - a dzisiaj rano zmieni這 si sporo". Dopytywany, co konkretnie si zmieni這, stwierdzi: To zobaczymy po po逝dniu."

https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/podwyzki-cen-pradu-w-2019-roku-minister-tchorzewski-zmienil-zdanie-ws-wnioskow-do-ure,891908.html

--
Bruno

Data: 2018-12-12 18:59:50
Autor: Budzik
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
U篡tkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Pozyjemy zobaczymy czy jestes wiekszym idiota niz jestes. Niecaly
miesiac zostal.
Ja sie opieram tylko na tym co mowia cz這nkowie rzadu. Przeciez kwestia rekompensat to nie jest co co wymysli ksiadz na niedzielnym kazaniu...
Na czym ty sie opierasz?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak瞠 "_")
M篹czyzna musi trzy rzeczy w 篡ciu zrobi...
wyrwa drzewo, zburzy dom i da w pysk swojemu synowi...

Data: 2018-12-12 11:06:18
Autor: Zenek Kapelinder
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
Idz jezdzic samochodem zeby kolejne dziesiatki tysiecy kilometrow w trzy kwartaly zrobic.

Data: 2018-12-12 12:24:05
Autor: A. Filip
Pstryczek elektryczek czyli i PA!]
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

A walnij nam dla por闚nania ekonomi wiatrakow (Don Chichota) z _kilku_
innych kraj闚 UE i wyja郾ij dlaczego drako雟ka "polityka klimatyczn" UE
nie ma z tym nic wsp鏊nego.

Mo瞠sz tak瞠 waln望 wprost "zaledwie ile" podro瘸豚y pr康 gdyby 鄉ia豉 i
dalekowzroczna polityka PO dostosowania sido klimatycznego fanatyzmu
UE by豉 kontynuowana.

PiS *te* jest winny? Pewnie tak. Tylko 瞠 musieliby spierdoli wr璚z
niewiarygodnie by "fanatycy z Brukseli" i "zaniedbywacze z PO" nie byli
winni bardziej.  No wiec udowadniajcie po篡teczny towarzyszu Brukseli.

--
A. Filip

Data: 2018-12-11 14:24:26
Autor: Zenek Kapelinder
Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie
ty pizdziak zawsze jestes dobrze poinformowany. W jakiej kamizelce byl ten ze Strasburga?

Pstryczek elektryczek czyli 鄴速e kamizelki w Warszawie