Pstryczek elektryczek czyli żółte kamizelki w Warszawie

Data: 2018-12-11 13:28:00
Autor: Zenek Kapelinder
Pstryczek elektryczek czyli żółte kamizelki w Warszawie
Zadanie dla pizdziaka. Jesli w bulce jest pradu za trzy grosze a bulka kosztuje w hurcie u piekarza 30 groszy a w sklepie 50 groszy. To o ile zdrozeje bulka jesli prad zdrozeje o 50%. W zadaniu nie ma czynnika ludzkiego bo moga byc dwie piekarnie obok siebie i w obydwu staraja sie zeby klient nie poszedl do konkurencji. Poza tym co tak malo ma prad zdrozec. Wedlug POjebow to 100% jest w sam raz.

Data: 2018-12-12 10:59:51
Autor: Budzik
Pstryczek elektryczek czyli żółte kamizelki w Warszawie
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]
No nareszcie. Juz teskniłem za ta "ekonomia" weglowo prądową!

Teraz jeszcze tylko napisz, kto ma zamiar ukrasc te 4 mld na rekompensaty, skoro z cena pradu nie ma to nic wspolnego...
To tak na poczatek i tylko dla niektorych...

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2018-12-12 03:17:34
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 12 grudnia 2018 11:59:53 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

To tak na poczatek i tylko dla niektorych...

Tam od razu ukraść. Na rekompensaty mają pójść pieniądze z dochodów za emisję CO2, a miliardzik mają dorzucić firmy energetyczne. Czyli firmy energetyczne chcą więcej pieniędzy za prąd i a jak już będą mieli więcej pieniędzy to dorzucą się do dopłat. Proste jak drut.

--
Bruno

Data: 2018-12-12 07:31:35
Autor: Zenek Kapelinder
Pstryczek elektryczek czyli żółte kamizelki w Warszawie
Na pasku leci " nie bedzie podwyzki cen energii w przyszlym roku". Masz jeszcze cos do dodania?

Data: 2018-12-12 07:55:40
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 12 grudnia 2018 16:31:37 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Na pasku leci " nie bedzie podwyzki cen energii w przyszlym roku". Masz jeszcze cos do dodania?

No pacz pan, a w URE podobno leżą propozycje taryf dla gospodarstw domowych na przyszły rok, średnio +30%. Równocześnie MinEnerg macha jakimiś kwitami i bredzi coś o dopłatach. Jednocześnie samorządowcy płaczą, że ceny ofertowe na przyszły rok dostają o kilkadziesiąt procent wyższe, a i przemysł cienko piszczy: "Gdyby firma chciała kupić dziś energię potrzebną jej na cały 2019 r., to musiałaby liczyć się z wydatkami o ok. 50 proc. wyższymi niż przed rokiem."
https://businessinsider.com.pl/firmy/zarzadzanie/ceny-energii-elektrycznej-dla-firm-w-2019-roku/nxcm399

Chyba Mateuszek znów jakiś skrót myślowy zastosował.

--
Bruno

Data: 2018-12-12 08:41:21
Autor: Zenek Kapelinder
Pstryczek elektryczek czyli żółte kamizelki w Warszawie
Pozyjemy zobaczymy, chwilowo na idiotow wyszliscie. Wasi ideowi przywodcy teraz z sPOko nie musieli wychodzic na iditow bo nimi sa wczesniej niz zostali zlodziejami.

Data: 2018-12-12 09:07:29
Autor: Bruno Brunowski
Pstryczek elektryczek czyli żółte kamizelki w Warszawie
Zenuś, to że ty łyknąłeś słowa Mateuszka Kłamczuszka jak młody pelikan wcale nie oznacza, że reszta społeczeństwa to też idioci.

--
Bruno

Data: 2018-12-12 09:56:30
Autor: Zenek Kapelinder
Pstryczek elektryczek czyli żółte kamizelki w Warszawie
Pozyjemy zobaczymy czy jestes wiekszym idiota niz jestes. Niecaly miesiac zostal.

Data: 2018-12-12 12:34:15
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 12 grudnia 2018 18:56:32 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Pozyjemy zobaczymy czy jestes wiekszym idiota niz jestes. Niecaly miesiac zostal.

Zenuś, podwyżki cen prądu na przyszły rok już są faktem. Zdrożał dla wszystkich oprócz gospodarstw domowych. Tu taryfy ustala URE. Mateuszek znowu nałgał, tym razem niekampanijnie.

--
Bruno

Data: 2018-12-12 14:27:29
Autor: Zenek Kapelinder
Pstryczek elektryczek czyli żółte kamizelki w Warszawie
Pozyjemy zobaczymy.

Data: 2018-12-12 23:08:37
Autor: Bruno Brunowski
Pstryczek elektryczek czyli żółte kamizelki w Warszawie
W dniu środa, 12 grudnia 2018 23:27:31 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Pozyjemy zobaczymy.

Właśnie. Na renegocjacje i obniżenie cen za dostawy prądu dla przedsiębiorców i samorządów zostało dwa i pół tygodnia.

https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/ceny-pradu-w-2019-roku-minister-energii-krzysztof-tchorzewski-tlumaczy,891734.html

--
Bruno

Data: 2018-12-13 02:25:58
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 13 grudnia 2018 08:08:38 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Właśnie. Na renegocjacje i obniżenie cen za dostawy prądu dla przedsiębiorców i samorządów zostało dwa i pół tygodnia.

Chaos rośnie. "Jeszcze wczoraj minister energii zapowiadał, że spółki wycofają wnioski taryfowe do Urzędu Regulacji Energetyki, dzisiaj okazuje się, że wcale nie jest to takie pewne. - Rozwiązania końcowe zostaną przedstawione po decyzji prezesa URE - powiedział w czwartek w Sejmie Krzysztof Tchórzewski. (...) W czwartek rano minister w rozmowie z RMF FM stwierdził, że "spółki są niezależne". - Nie wiem, czy będą wycofywać (wnioski - red.) - oświadczył. Na uwagę, że w środę informował o wycofaniu wniosków z przekonaniem, odparł, że mówił to "na bazie wiedzy dnia wczorajszego - a dzisiaj rano zmieniło się sporo". Dopytywany, co konkretnie się zmieniło, stwierdził: To zobaczymy po południu."

https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/podwyzki-cen-pradu-w-2019-roku-minister-tchorzewski-zmienil-zdanie-ws-wnioskow-do-ure,891908.html

--
Bruno

Data: 2018-12-12 18:59:50
Autor: Budzik
Pstryczek elektryczek czyli żółte kamizelki w Warszawie
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Pozyjemy zobaczymy czy jestes wiekszym idiota niz jestes. Niecaly
miesiac zostal.
Ja sie opieram tylko na tym co mowia członkowie rzadu. Przeciez kwestia rekompensat to nie jest coś co wymyslił ksiadz na niedzielnym kazaniu...
Na czym ty sie opierasz?

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2018-12-12 11:06:18
Autor: Zenek Kapelinder
Pstryczek elektryczek czyli żółte kamizelki w Warszawie
Idz jezdzic samochodem zeby kolejne dziesiatki tysiecy kilometrow w trzy kwartaly zrobic.

Data: 2018-12-12 12:24:05
Autor: A. Filip
Pstryczek elektryczek czyli i PŁAĆ!]
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

A walnij nam dla porównania ekonomię wiatrakową (Don Chichota) z _kilku_
innych krajów UE i wyjaśnij dlaczego drakońska "polityka klimatyczną" UE
nie ma z tym nic wspólnego.

Możesz także walnąć wprost "zaledwie ile" podrożałby prąd gdyby śmiała i
dalekowzroczna polityka PO dostosowania się do klimatycznego fanatyzmu
UE była kontynuowana.

PiS *też* jest winny? Pewnie tak. Tylko że musieliby spierdolić wręcz
niewiarygodnie by "fanatycy z Brukseli" i "zaniedbywacze z PO" nie byli
winni bardziej.  No wiec udowadniajcie pożyteczny towarzyszu Brukseli.

--
A. Filip