Psy...

Data: 2010-07-12 22:02:29
Autor: piecia aka dracorp
Psy...
Dnia Mon, 12 Jul 2010 22:05:20 +0200, BoDro napisał(a):

Niby normalka, ale z tragicznym końcem. Wczoraj jadąc przez miasto
podobnie musiałem dać odpór burkowi, któremu się nudziło. Miał pecha, bo
  trafiÅ‚em go blokiem. Nietrudno sobie wyobrazić, że taki "taniec" z
psem na jezdni może się tragicznie skończyć dla cyklisty, gdy w ferworze
walki wjedzie komuś pod koła...
Po ostatniej wycieczce z kumplem mieliśmy kilka spotkań z psami na wioskach. Ja zasadniczo starałem się kopać i krzyczeć na psy a ostatecznie jechać dalej. Kumpel się zatrzymywał bo ponoć to mniej je drażni. W sumie nie wiem kto miał rację ale po tym kupiłem gaz na psy. Szkoda, że puszka za duża i dziwnie będzie wyglądać jak przywieszę ją do kierownicy. Swoją drogą nie wiem czy nie lepiej kupić zamiast gazu jakiś żel pod ciśnieniem.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-13 00:10:10
Autor: Yogi\(n\)
Psy...
Użytkownik "piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomości news:i1g3dl$72t$1news.onet.pl...
[...]

 Z reguÅ‚y wytarcza strzykawka z wodÄ…, skutecznie je odstrasza. Poza tym, Å›wietnie poprawiajÄ… kadencjÄ™ ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2010-07-13 14:08:39
Autor: Titus Atomicus
Psy...
In article <4c3b92c3$0$2590$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Yogi\(n\)" <yogi_n@tlen.pl> wrote:

U¿ytkownik "piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:i1g3dl$72t$1news.onet.pl...
> Dnia Mon, 12 Jul 2010 22:05:20 +0200, BoDro napisa³(a):
>
> Po ostatniej wycieczce z kumplem mieli¶my kilka spotkañ z psami na
> wioskach. Ja zasadniczo stara³em siê kopaæ i krzyczeæ na psy a
> ostatecznie jechaæ dalej. Kumpel siê zatrzymywa³ bo ponoæ to mniej je
> dra¿ni. W sumie nie wiem kto mia³ racjê ale po tym kupi³em gaz na psy.
> Szkoda, ¿e puszka za du¿a i dziwnie bêdzie wygl±daæ jak przywieszê j± do
> kierownicy. Swoj± drog± nie wiem czy nie lepiej kupiæ zamiast gazu jaki¶
> ¿el pod ci¶nieniem.

 Z regu³y wytarcza strzykawka z wod±, skutecznie je odstrasza. Poza tym, ¶wietnie poprawiaj± kadencjê ;-)

U mnie znakomicie dziala Airzound. Polecam. Trzeba tylko dopuscic pieska/pieski na odpowiednio krotki dystans. Efekt murowany.
Tylko ze dwa razy - a trakcie mojej afrykanskiej wycieczki zdarzylo mi sie, ze gonila mnie wataha nieco zdziczalych psow.
Atakowac to w zasadzie nie atakowaly, ale jakos nie mialem czasu ani checi zeby stawac i sie z nimi zaprzyjazniac.
A biegly za mna w tempie 30km/h przez dobry kilometr i po pewnym czasie Airzound sie wyladowal (uzywalem w momencie, kiedy jakis piesek zblizal sie niebezpiecznie do mojej lydki).

A, i jeszcze jedno. W Polsce AFAIK nie ma obecnie wscieklizny.

TA

Data: 2010-07-13 16:59:58
Autor: Lusnia
Psy...

[...]

Od dwóch sezonów - w³a¶ciwie tylko w ww. sytuacjach - u¿ywam Airzounda. Skutek mizerny. Widocznie ma³opolsce Mi³oszowe "pieski przydro¿ne" s± bardziej agresywne. Tak wiêc docelowo wracam do odstraszania hukiem.

Jerzy
P.S. Temat nie jest mi obojêtny emocjonalnie, bo trzykrotnie zosta³em skutecznie pogryziony - w tym raz przez bezdomnego kundla, co zaowocowa³o wizyt± w przychodni "przeciww¶ciekliznowej", czego Wam nie ¿yczê.

Data: 2010-07-13 00:34:56
Autor: Krzysztof Olszak
Psy...
piecia aka dracorp pisze:
Swoj± drog± nie wiem czy nie lepiej kupiæ zamiast gazu jaki¶ ¿el pod ci¶nieniem.

Na pewno jest mniej przyjemny dla wilkowatego, a wiec skuteczniejszy.

Krzysztof

Data: 2010-07-13 18:01:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Psy...
piecia aka dracorp bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skre¶liæ):
Swoj± drog± nie wiem czy nie lepiej kupiæ zamiast gazu jaki¶ ¿el pod ci¶nieniem.

AirZounda.

--
Pozdrowienia,                            | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ciê j***³,

Data: 2010-07-14 05:58:06
Autor: piecia aka dracorp
Psy...
Dnia Tue, 13 Jul 2010 18:01:12 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

AirZounda.
AirZound zabiera miejsce na bidon. Kiedyś nad nim myślałem coby czasem na pieszych i kierowców używać ale z czasem wyszedłem z założenia, że używanie w stosunku do pieszych było by przegięciem. Zresztą sam święty też nie jestem. Co innego na niektórych kierowców ale jak już wcześniej wspominałem zabiera miejsce na bidon. --
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-14 09:59:49
Autor: Fabian
Psy...
napisał(a):

[...]

Jak bardzo chcesz to możesz do koszyka ładować, ale spokojnie można
przytroczyć gdzieś na rzep, pojemnik z powietrzem lekki jest i takie
mocowanie siÄ™ sprawdza. Jest w komplecie.

Fabian.

Data: 2010-07-14 08:15:06
Autor: piecia aka dracorp
Psy...
Dnia Wed, 14 Jul 2010 09:59:49 +0200, Fabian napisał(a):

Jak bardzo chcesz to możesz do koszyka ładować, ale spokojnie można
przytroczyć gdzieś na rzep, pojemnik z powietrzem lekki jest i takie
mocowanie siÄ™ sprawdza. Jest w komplecie.

Do jakiego koszyka? Bo chyba nie o koszyk na bidon ci chodzi?

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-14 10:34:51
Autor: Fabian
Psy...
W dniu 14.07.2010 10:15, piecia aka dracorp pisze:
[...]

Nie wiem o co pytasz, dlatego powtórzę.

Napisałeś:

W dniu 14.07.2010 07:58, piecia aka dracorp pisze:
AirZound zabiera miejsce na bidon. Kiedyś nad nim myślałem coby

Nie zabiera, przytraczasz pojemnika na powietrze do AirZounda na rzep
np. do ramy, tak:

http://www.thecycler.net/photos/airzound_4-w450h600.jpg

Rzep jest na opaski plastikowe przymocowany do ramy, a do rzepa czepia
się woreczek w który opakowany jest pojemnik na powietrze.

Fabian.

Data: 2010-07-14 09:29:37
Autor: piecia aka dracorp
Psy...
Dnia Wed, 14 Jul 2010 10:34:51 +0200, Fabian napisał(a):

[...]

U mnie to odpada z racji tego że górna rura nie jest okrągła. Ma przekrój w kształcie łzy. Ale przemyślę te rozwiązanie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-14 17:35:35
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Psy...
piecia aka dracorp bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skre¶liæ):
U mnie to odpada z racji tego ¿e górna rura nie jest okr±g³a. Ma przekrój w kszta³cie ³zy.

Brednie. U mnie górna rura te¿ nie jest okr±g³a, a AirZound siê trzyma³,
z³o¶liwy jest nie? ;-)

Data: 2010-07-14 22:41:22
Autor: piecia aka dracorp
Psy...
Dnia Wed, 14 Jul 2010 17:35:35 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

Brednie. U mnie górna rura też nie jest okrągła, a AirZound się trzymał,
złośliwy jest nie? ;-)
Kto? AirZound czy Ty? :) Idę spać bo ledwo na oczy patrzę.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-16 07:48:49
Autor: tms
Psy...
On 2010-07-14 10:34, Fabian wrote:

[...]

Mnie to miejsce nie bardzo pasowało ze względu na to że potrafiłem ocierać o zbiornik kolanami. W końcu umocowałem go do rury podsiodłowej tuż nad śrubami na koszyk na drugi bidon (niżej się nie dało ze względu na długość rurki AirZounda oraz rozmiar ramy - 22"). Jako że rozstaw nóg w tym miejscu jest wymuszany przez rozstaw pedałów nic nie zahaczam i jest to jedyne miejsce które jak na razie mi przypasowało.

TS

Data: 2010-07-14 17:34:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Psy...
piecia aka dracorp bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skre¶liæ):
AirZound zabiera miejsce na bidon.

Je¿eli nie umiesz go zamocowaæ to masz racjê.

Data: 2010-07-20 04:53:25
Autor: nb
Psy...
at Tue 13 of Jul 2010 00:02, piecia aka dracorp wrote:

[...]

W dawnych czasach pod ramą favoritki miałem przyczepioną pompkę.
Metalowa, z drewnianą rączką i skórzanym tłoczkiem :-) długości
około pół metra, a po wysunięciu tłoka niemal dwa razy tyle.
Samo wymachiwanie tym urządzeniem odstraszało zwierzaki,
nie pamiętam czy kiedykolwiek jakiś oberwał, chociaż ataki
były dosyć częste, niemal w każdej wsi.

--
nb

Psy...