Psy...

Data: 2010-07-13 00:50:27
Autor: zcxz
Psy...
On 12-07-2010 22:05, BoDro wrote:
Niby normalka, ale z tragicznym końcem. Wczoraj jadąc przez miasto
podobnie musiałem dać odpór burkowi, któremu się nudziło. Miał pecha, bo
trafiłem go blokiem. Nietrudno sobie wyobrazić, że taki "taniec" z psem
na jezdni może się tragicznie skończyć dla cyklisty, gdy w ferworze
walki wjedzie komuś pod koła...
jako dziecko miales chomika, kanarka, rybki?

--
zcxz

Data: 2010-07-13 14:21:44
Autor: Coaster
Psy...
On 7/13/10 12:50 AM, zcxz wrote:
[...]

Pewnie skonczyly marnie...
:-(

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-07-13 14:41:59
Autor: W
Psy...
W dniu 2010-07-13 14:21, Coaster pisze:
On 7/13/10 12:50 AM, zcxz wrote:
[...]

Czy aktywna obrona przed agresywnym facetem w dresie, który przeklinając próbuje uderzyć cie kijem bejsbolowym, świadczy o tym, ze tak samo potraktujesz swoje spokojne dziecko?

Poza tym wszyscy marnie kończymy, chomiki, psy czy ludzie. Taka kolej rzeczy :)

Data: 2010-07-13 16:30:54
Autor: Coaster
Psy...
On 7/13/10 2:41 PM, W wrote:
[...]
Czy aktywna obrona przed agresywnym facetem w dresie, który przeklinając
próbuje uderzyć cie kijem bejsbolowym, świadczy o tym, ze tak samo
potraktujesz swoje spokojne dziecko?

Aha, rozumiem - przedstawiasz sprawe z punktu widzienia bogu ducha winnego psa -> agresywny facet w dresie z bejzbolem to rowerzysta uzbrojony w spd. Odpowiem -> zwierzeta bardzo dbaja o swoje male.

Poza tym wszyscy marnie kończymy, chomiki, psy czy ludzie. Taka kolej
rzeczy :)

Nie uogolniaj. Diabel tkwi w szczegolach.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-07-13 14:51:28
Autor: BoDro
Psy...
Coaster pisze:

jako dziecko miales chomika, kanarka, rybki?

Pewnie skonczyly marnie...

no niestety: chomika zaganiałem na śmierć w kołowrotku - a chciałem tylko sprawdzić jego puls maksymalny; kanarka zeżarł mój Mruczek, bo zostawiłem uchylone drzwiczki w klatce - nie wierzyłem, ze kot potrafi przecisnąć się przez wąską szparę; rybki nie wytrzymały testu który miał pokazać, że potrafią one "wstrzymać oddech" na lądzie przez kilka minut... Z psem dałem sobie spokój - było dla mnie jasne, ze jak go spuszczę ze smyczy, to albo skończy pod kołami samochodu, albo jakiś wredny cyklista przyłoży mu po głowie U-lockiem... I to tylko za to, że   instynkt każe mu gonić za wszystkim(prawie), co się rusza...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Psy...