Psy...

Data: 2010-07-13 01:07:59
Autor: Konrad Kosmowski
Psy...
** BoDro <bolek@lolek.pl> wrote:

Niby normalka, ale z tragicznym końcem. Wczoraj jadąc przez miasto podobnie
musiałem dać odpór burkowi, któremu się nudziło. Miał pecha, bo trafiłem go
blokiem. Nietrudno sobie wyobrazić, że taki "taniec" z psem na jezdni może
się tragicznie skończyć dla cyklisty, gdy w ferworze walki wjedzie komuś pod
koła...

Chyba nie psy tylko ich właściciele? Modulo psy bezpańskie no ale ciężko je
winić o cokolwiek. W zasadzie o co Ci chodzi?

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-07-13 08:28:17
Autor: BoDro
Psy...
Konrad Kosmowski pisze:

Chyba nie psy tylko ich właściciele? Modulo psy bezpańskie
> no ale ciężko je winić o cokolwiek. W zasadzie o co Ci chodzi?

chciałem tylko zwrócić uwagę, by z rozsądkiem opędzać się od namolnych piesków - zwłaszcza na publicznej, ruchliwej drodze, bo nie wszędzie da się zwierzakowi odskoczyć.
Napiszesz, że wielkiej krzywdy "typowy" burek nie zrobi, nawet jeśli zadraśnie czy użre. To prawda, ale nigdy do końca nie możesz być pewny, że pies jest zdrowy. I zamiast miłej wycieczki jest użeranie się :-) z ewentualnym właścicielem czy wizyta na izbie przyjęć...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-07-13 14:52:04
Autor: Coaster
Psy...
On 7/13/10 1:07 AM, Konrad Kosmowski wrote:
** BoDro<bolek@lolek.pl>  wrote:

[...]

Koledze chodzi o to, zeby psy czytaly wieczorami Pana Tadeusza, korzystaly z publicznych toalet a widzac kolege, uchylajac kapelusza mowily zawsze grzecznie "Dzien dobry Panie BoDro"!

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Psy...