Psy...

Data: 2010-07-13 08:54:28
Autor: Dominik Mirowski
Psy...
BoDro wyklepał(a) :

Niby normalka, ale z tragicznym końcem. Wczoraj jadąc przez miasto
podobnie musiałem dać odpór burkowi, któremu się nudziło. Miał pecha,
 bo trafiłem go blokiem. Nietrudno sobie wyobrazić, że taki "taniec" z
psem na jezdni może się tragicznie skończyć dla cyklisty, gdy w
ferworze walki wjedzie komuś pod koła...

W normalnym kraju, człowiek mógł by zastrzelić psa a następnie właściciela i to wszystko w obronie koniecznej.... Ale u nas jest pełno swiętych krów.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-07-13 09:11:24
Autor: W
Psy...
W dniu 2010-07-13 08:54, Dominik Mirowski pisze:
[...]

Ja wożę ze sobą pistolet na śrut. Za pierwszym razem trafić psa jest całkiem łatwo. Najczesciej biegnie tuz kolo nogi wiec można spokojnie wycelować w jego głowe.

Data: 2010-07-13 04:00:26
Autor: jakuboff
Psy...
On 7/13/2010 3:11 AM, W wrote:
Ja wożę ze sobą pistolet na śrut. Za pierwszym razem trafić psa jest
całkiem łatwo. Najczesciej biegnie tuz kolo nogi wiec można spokojnie
wycelować w jego głowe.

Wow, zaczęło się od omijania, okrzyków, kopniaków, potem inne techniki defensywne, ofensywne, broń w postaci gazu, żelu i w końcu pistolety. Normalnie jak na wojnie :) Co dalej?

Data: 2010-07-13 03:40:04
Autor: Piotrpo
Psy...
On 13 Lip, 10:00, jakuboff <jakub...@op.pl> wrote:
On 7/13/2010 3:11 AM, W wrote:

> [...]

Wow, zaczęło się od omijania, okrzyków, kopniaków, potem inne techniki
defensywne, ofensywne, broń w postaci gazu, żelu i w końcu pistolety.

Wyścig zbrojeń jak w niezłej kreskówce :) Była już broń biała, palna,
chemiczna - czas chyba na coś naprawdę skutecznego - wycieniowane pod
kątem rowerów bomby atomowe przewożone w bagażniku, powiedzmy coś koło
1Kt - będzie jak w wizji Kononowicza "niczego nie będzie".

Data: 2010-07-13 10:02:01
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Psy...
W dniu 2010-07-13 10:00, jakuboff pisze:
On 7/13/2010 3:11 AM, W wrote:
[...]

Broń ostra skierowana w kierunku tępych drechów, będących właścicielami pozbawionych kagańca i smyczy psów ras niebezpiecznych. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-07-13 15:10:32
Autor: Coaster
Psy...
On 7/13/2010 3:11 AM, W wrote:
[...]

A w nagrode - dlugie wczasy w kiciu.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-07-13 11:32:35
Autor: Dominik Mirowski
Psy...
Użytkownik "jakuboff" napisał w wiadomości :

Wow, zaczęło się od omijania, okrzyków, kopniaków, potem inne techniki defensywne, ofensywne, broń w postaci gazu, żelu i w końcu pistolety. Normalnie jak na wojnie :) Co dalej?

W Wiedniu kierowca autobusu poprosił właściciela agresywnego psa o opuszczenie pojazdu, w międzyczasie pies go zaatakował. Kierowca zastrzelił psa a następnie właściciela, który się na niego rzucił - uzasadniona obrona konieczna.

--

Dominik

Data: 2010-07-13 11:42:15
Autor: BoDro
Psy...

no nieźle... Gdybyś napisał, że to było w Moskwie, to bym się nie zdziwił :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-07-13 15:24:52
Autor: Coaster
Psy...
On 7/13/10 11:32 AM, Dominik Mirowski wrote:
[...]

Kierowce zastrzelil brat ofiary, brata ciotka kierowcy, ciotke syn brata itd. itd. 'Uzasadniona' obrona konieczna.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-07-13 15:44:13
Autor: Dominik Mirowski
Psy...
Użytkownik "Coaster" napisał w wiadomości

[...]

I oczywiście jesteś przeciwko każe śmierci, kastracji chemicznej, odbieraniu prawa jazdy, etc ?

A wyznajesz prace społeczne i resocjalizacje przez miłosierdzie...

--

Dominik

Data: 2010-07-13 15:48:09
Autor: Mariusz Kruk
Psy...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dominik Mirowski"
[...]

Kto każe?

kastracji chemicznej, odbieraniu prawa jazdy, etc ?

Akurat odbieranie prawa jazdy jest mocno dyskusyjne, jeśli chodzi
o skuteczność. Istotne są konsekwencje odebrania prawa jazdy. Co da
odebranie prawa jazdy, skoro człowiek po prostu będzie jeździć bez
niego?

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2010-07-13 15:49:14
Autor: johnkelly
Psy...
Coaster pisze:
[...]

Czy ty aby nie przeginasz? Co twoim zdaniem miał zrobić kierowca gdy się na niego rzucał pies? Dla potrzeb dyskusji przyjmijmy, że nie ratlerek. Kto ponosiłby odpowiedzialność za, dajmy na to, zagryzienie dziecka w tym autobusie? Lemingi?

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2010-07-13 11:39:23
Autor: BoDro
Psy...
jakuboff pisze:

Wow, zaczęło się od omijania, okrzyków, kopniaków, potem inne techniki defensywne, ofensywne, broń w postaci gazu, żelu i w końcu pistolety. Normalnie jak na wojnie :) Co dalej?

Jak to nie pomoże, to praca u podstaw.
Np. akcja propagandowa w telewizorni:

"Kocham swojego psa. Dlatego prowadzam go na smyczy"

W tle filmiki przedstawiające moment masakrowania pieska, który wtargnął na jezdnię, przez koła samochodu; katowania zwierzaka U-lockiem przez wściekłego cyklistę, którego pies próbował capnąć za łydkę; brutalnego hycla, odławiającego szwendającego się bez nadzoru burka... Dorosłych to już chyba nie ruszy, ale być może dzieci "nasiąkną"...:-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-07-13 15:30:07
Autor: Coaster
Psy...
On 7/13/10 11:39 AM, BoDro wrote:
jakuboff pisze:

[...]

I myslisz, ze bezdomne psy obejrza sobie te reklame na dworcu lub w pubie?

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-07-13 15:09:41
Autor: Coaster
Psy...
On 7/13/10 10:00 AM, jakuboff wrote:
On 7/13/2010 3:11 AM, W wrote:
[...]

Dalej? Dalej to samo, czyli mokro w gaciach na widok ratlerka.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-07-13 10:59:50
Autor: Lusnia
Psy...
W napisał(a):
[...]

Od lat używałem odpustowego korkowca zamocowanego w ściance platikowego bagażnika rowerowego. Działało wystarczająco odstraszająco, ale po użyciu wymagało zatrzymania się i ponownego uzbrojenia. Największym problemem stało się zaniechanie produkcji i sprzedazy "korków". Po zmianie roweru zakupiłem pistolet startowy i teraz konstruuję jego mocowanie oraz zdalny spust.
J.

Data: 2010-07-13 15:12:51
Autor: Coaster
Psy...
On 7/13/10 10:59 AM, Lusnia wrote:
W napisał(a):
[...]

Serio, juz nie da sie kupic korkow? :-(

Data: 2010-07-13 13:57:19
Autor: drLubicz
Psy...
[...]

i to jest jedna z odpowiedzi na pytanie dlaczego rowerzytów nikt nie lubi,
na rowerze leczą swoje kompleksy

Data: 2010-07-13 14:06:23
Autor: Fabian
Psy...
W dniu 13.07.2010 13:57, drLubicz pisze:
[...]

Tzn kto nie lubi rowerzystów? Jakoś nie zauważyłem :)

Fabian.

Data: 2010-07-13 14:09:55
Autor: ...::QRT::...
Psy...
Dnia Tue, 13 Jul 2010 14:06:23 +0200, Fabian napisał(a):

[...]

no jak to? nie wiesz? Przeca żydzi i cykliści to całe zło tego świata...

Data: 2010-07-13 15:03:19
Autor: Dominik Mirowski
Psy...
Użytkownik "drLubicz" <lubiczzlasu@op.pl>

i to jest jedna z odpowiedzi na pytanie dlaczego rowerzytów nikt nie lubi,
na rowerze leczą swoje kompleksy

A kysz ty trolu początkujący - do arniego jeszcze ci sporo brakuje, co nie uprawnia cię do dowartościowywania się tutaj.

Jak masz problemy, to idź na konsultacje do Kiejna :].
--
Dominik

Data: 2010-07-13 16:01:29
Autor: Coaster
Psy...
On 7/13/10 1:57 PM, drLubicz wrote:
[...]

To nie jest prawda.

na rowerze leczą swoje kompleksy

To niestety sie zdarza.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-07-13 17:44:35
Autor: cynamoon
Psy...
> na rowerze leczą swoje kompleksy

To niestety sie zdarza.

A jakież to oni kompleksy leczą na rowerze? Mogłby ktoś podać przykłady tych kopmpleksów, a jaszcze lepiej wyleczeń z tychże?
Marek

Data: 2010-07-13 15:07:12
Autor: Coaster
Psy...
On 7/13/10 9:11 AM, W wrote:
[...]

Albo w stope. Tak, najlepiej strzel sobie w stope - pozbedziesz sie problemu na zawsze.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-07-13 15:05:34
Autor: Coaster
Psy...
On 7/13/10 8:54 AM, Dominik Mirowski wrote:
[...]

LOL - zawsze widzisz tylko jeden koniec kija?

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-07-13 15:40:21
Autor: Dominik Mirowski
Psy...
[...]

Pies uganiający się za dziką zwierzyną zostanie zgodnie z prawem odstrzelony, pies polujący sobie na rowerzystów zostanie skarcony przez właściciela, być może...

Zawsze najlepiej widzi się ten koniec kija po którym się aktualnie znajduje ;).

--

Dominik

Data: 2010-07-13 18:12:50
Autor: Wojtas
Psy...
W dniu 2010-07-13 15:40, Dominik Mirowski pisze:

Zawsze najlepiej widzi si� ten koniec kija po kt�rym si� aktualnie znajduje
;).

Krzaczysz.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Psy...