Psy...

Data: 2010-07-15 08:46:06
Autor: nuroslaw
Psy...
... jak zwykle. Może trochę OT:

nie dziwię się psom, że nie lubią cyklistów. Jeżdżę na rowerze dość intensywnie od 20 lat. Ala taka masówka w tych atakach to tylko necie. Robicie z igły widły. Kolejna sprawa, że sam chętnie bym wcisnął kij w szprychy tych durnych ścigantów, którzy bez opamiętania przejeżdżaja przez moją wieś. Zastanowili się kiedyś, że jak dziecko im wyskoczy ze będą w stanie je ominąć ? Wątpię to szczerze. Nie dziwię się, że psy was nie lubią, po takich zachowaniach.

pozdr. o.N.

Data: 2010-07-15 09:03:42
Autor: Dominik Mirowski
Psy...
Użytkownik wyklepał(a) :

[...]

A co byś zrobił z samochodami ? ;).
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-07-15 09:04:49
Autor: Fabian
Psy...
W dniu 15.07.2010 08:46, nuroslaw@poczta.fm pisze:
[...]

A to nie rodzice powinni się zatroszczyć o dziecko, aby te nie
wskakiwało pod przejeżdżające pojazdy? Ile taki ścigant jedzie, 30 km/h?
Niektóry z garażu szybciej wyjeżdżają.

Fabian.

Data: 2010-07-15 09:29:14
Autor: nuroslaw
Psy...
> [...]

A to nie rodzice powinni się zatroszczyć o dziecko, aby te nie
wskakiwało pod przejeżdżające pojazdy? Ile taki ścigant jedzie, 30 km/h?

to że rodzic ma obowiązek sie zatroszczyć o swoje dziecko nie zwalnia innych o rozsądek. A rowerzysta często wypada wąską ścieżyną, za drzewka z prędkością której nikt się nie spodziewa i wpada nagle na sam środek drogi publicznej. czym się Oni kierują to niewiem, pewnie są pewni że nikt tą ścieżynką nie idzie a droga to ponoć zablokowana bo nikt się nią nie porusza. To daje prawo do jazdy jak na rajdzie ?
A co do samochodów - z daleka już go słychać że jedzie, a dziury w  drodze są tak duże że jedzie wolno. --

Data: 2010-07-15 09:57:57
Autor: BoDro
Psy...
nuroslaw@poczta.fm pisze:

czym się Oni kierują to nie wiem...

kierują się obawą przed atakiem niepilnowanego, wiejskiego pieska :-)
Jak cyklista wali 50km/godz przez wieś, to zdecydowanie minimalizuje możliwość pogoni i ewentualnego capnięcia zębami przez znudzonego prozą psiego życia Azorka :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-07-15 13:06:25
Autor: piecia aka dracorp
Psy...
Dnia Thu, 15 Jul 2010 09:29:14 +0200, nuroslaw napisał(a):

[...]
Jasne to rowerzyści są ci źli a nie kierowcy.
A co do samochodów - z daleka już go słychać że jedzie, a dziury w drodze są tak duże że jedzie wolno.
Jasne, u mnie w rodzinnym mieście była dziurawa droga, ograniczenie do 40 i mało kto się do tego stosował.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-15 09:52:31
Autor: MichałG
Psy...
nuroslaw@poczta.fm pisze:
... jak zwykle. Może trochę OT:

nie dziwię się psom, że nie lubią cyklistów. Jeżdżę na rowerze dość intensywnie od 20 lat. Ala taka masówka w tych atakach to tylko necie. Robicie z igły widły.

Masz rację, to nie masówka - to tylko 1 max 2 pogryzienia w życiu. W sumie drobiazg... ;) tylko kilka dni straconych i siniak na łydce ze sladami zębów przez kolejny rok...

Kolejna sprawa, że sam chętnie bym wcisnął kij w szprychy tych durnych ścigantów, którzy bez opamiętania przejeżdżaja przez moją wieś.

Nie tylko tam... zawsze sie jakiś idiota na scieżce rekreacyjnej trafi, który musi prędzej, bo mu kadencja spada....

takie życie... ;)

Michał

Data: 2010-07-15 10:04:51
Autor: nuroslaw
Psy...
nuroslaw@poczta.fm pisze:

> [...]
Robicie
> z igły widły. Masz rację, to nie masówka - to tylko 1 max 2 pogryzienia w życiu. W sumie drobiazg... ;) tylko kilka dni straconych i siniak na łydce ze sladami zębów przez kolejny rok...

> Kolejna sprawa, że sam chętnie bym wcisnął kij w szprychy tych durnych > ścigantów, którzy bez opamiętania przejeżdżaja przez moją wieś. Nie tylko tam... zawsze sie jakiś idiota na scieżce rekreacyjnej trafi, który musi prędzej, bo mu kadencja spada....

takie życie... ;)

przeraża tylko nachalne promowanie sprzętu polegajacego na niszczeniu czyjegoś spokoju. Bo to, że pies kogoś zaatakuje (5 % to może atak reszta to strach cyklisty ?, a w tych 5% to 99% małe burki? ) użycie AirZounda budzie całą wieś. To tak, jak z samochodami. Przez wariatów pędzących 100km/h przez miasto, wprowadza się ograniczenia prędkości do 30km/h? Po kiego grzyba karać tych co legalnie jeździli do 50km/h ? Te opisywane sposoby na burki, to własnie taka metoda. A z uwagi na nikła szansę ugryzienia, rower będzie wyglądał jak mały czołg ?
ehhh dzieciaki :)

Data: 2010-07-15 10:15:51
Autor: Mariusz Kruk
Psy...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "nuroslaw@poczta.fm"
[...]

A mnie, z drugiej strony, zastanawia takie podejście.
Ci, którzy nie pilnują swoich psów są w porządku. Podobnie jak ci,
którzy zap.*ają 100km/h. Natomiast ci, którzy reagują na to są be.
Ciekawa moralność.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2010-07-15 11:24:59
Autor: nuroslaw
Psy...

[...]

ale ja wcale nie twierdzę że ONi są w porzadku. tylko że zamiast właściciela burka, cierpią wszyscy tylko nie ON. A ile takich przypadków jest zgłoszonych na policję ? przeglądam zgłoszenia - brak. Czyli brak zgłoszeń, to też brak skarg na bezczynność stróżów prawa.....

pozdr. o.N. --

Data: 2010-07-15 11:46:05
Autor: Mariusz Kruk
Psy...
[...]

Bo, widzisz, otoczeniu nie przeszkadza, że ktoś przekracza normy (i nie
chodzi tu stricte o normy prawne, choć o nie też). Natomiast jak ktoś
próbuje z tym walczyć, robi się raban.
Popatrz na wszelkie dyskusje na forach przy okazji artykułów
o fotoradarach, czy mandatach za złe parkowanie. Zawsze "pośpieszni"
i "chodnikowi" są niewinni, a policja jest ta zła.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2010-07-15 11:48:33
Autor: BoDro
Psy...
nuroslaw@poczta.fm pisze:

[...]

ale myślisz, że jako osoba obca w danym miejscu, turysta, na jakimś zadupiu, często setki kilometrów od domu, będę sobie zawracał głowę problemami, jakie niesie zawiadamianie Policji? Nie - jeśli nie jest to poważny incydent (np. pogryzienie) to będę reagował ad hoc - próba odskoku, gaz, kopniak czy jeszcze bardziej brutalne metody...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-07-15 10:30:24
Autor: MichałG
Psy...
nuroslaw@poczta.fm pisze:
nuroslaw@poczta.fm pisze:
[...]

a tak przypadkiem nie wpadło Ci do głowy, że miejsce burka jest za płotem, lub na łancuchu? Bo o kagańcu nawet nie smiem pomysleć... ;)

Własnie przez tą nikłą szansę byłem tak zaskoczony, kiedy piekny, długowłosy collie, (całkiem spore psisko)zamiast pomerdać ogonem zaatakował 'z wyskoku' jak dobry komandos.... ;) ;) ;).
Dlatego powiem słowami Prezesa: 'nikt nas nie przekona że białe''.. tfu .. że burki nie gryzą ....
;)

Pozdrawiam
michał

Data: 2010-07-15 10:42:57
Autor: W
Psy...
W dniu 2010-07-15 08:46, nuroslaw@poczta.fm pisze:
... jak zwykle. Może trochę OT:

[...]
To ile oni tam jezdza? 80km/h.
Ograniczenie prędkości w terenie zabudowanym to 50-60km/h.

Psy...