Psy gończe w akcji

Data: 2009-04-21 06:43:28
Autor: Voyant
Psy gończe w akcji
"Reporterzy TVN "Teraz MY" dotarli do zdjęcia ze szkolenia aktywistów Platformy Obywatelskiej. Znajduj± się na nim m.in. Janusz Palikot i osoba, która przekazała na jego kampanię 12 tys. zł. Poseł PO twierdzi, że jej nie pamięta."

http://wiadomosci.onet.pl/1955651,448,item.html

czekamy na tajemnicze zdjecia ze szkolenia z podstaw ekonomii socjalistycznej w klarysewie.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-21 06:47:23
Autor: Hans Kloss
Psy gończe w akcji
A jak chciałe¶ udowadniać kłamstwa i skurwysyństwa pełowców? Czekac grzecznie
aż się sami przyznaj± i poprosz± o łagnodny wymiar kary??
Propełowca kop z gumowca! Każda metoda dobra żeby pognać tę szkodliw± trzodę ;).

Data: 2009-04-21 08:25:48
Autor: konserwator
Psy gończe w akcji
"Voyant <heRsk>" wrote:
[...]

ale o co ci sie rozchodzi?
dalej bedziesz bronil misiakow z PO?

rym
Platforma cie kocha http://www.youtube.com/watch?v=TppqEVD1ekE
(generał) Waldemar Pawlak naszym przyjacielem jest.....
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc
prezydentem Polski!

Data: 2009-04-21 09:52:07
Autor: raff
Psy gończe w akcji
konserwator pisze:
"Voyant <heRsk>" wrote:
[...]

Heniu ma taki styl ze zamiast sie odniesc, to mowi "a u was bija murzynow".

Taki styl jak w piaskownicy.

R.

Data: 2009-04-21 19:34:10
Autor: Voyant
Psy gończe w akcji
On Tue, 21 Apr 2009 09:52:07 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

 [...]

Heniu

 ot bohater ;o) a ty jak masz na imie tygrysku ?
ma taki styl ze zamiast sie odniesc, to mowi "a u was bija murzynow".

 postaraj sie czytac ze zrozumieniem ;o))

Taki styl jak w piaskownicy.

 nie przenos na innych swoich problemow  z logicznym kojarzeniem zdarzen.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-21 19:57:22
Autor: raff
Psy gończe w akcji
 [...]

Heniu

 ot bohater ;o) a ty jak masz na imie tygrysku ?

Zgadnij.

A tygryska to sobie z anus wyciagnij.

R.

Data: 2009-04-22 07:03:43
Autor: Voyant
Psy gończe w akcji
On Tue, 21 Apr 2009 19:57:22 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

>  ot bohater ;o) a ty jak masz na imie tygrysku ? Zgadnij.

 wstydzisz sie swego, a moim popisujesz ? cienais jestes

A tygryska to sobie z anus wyciagnij.

 ktora ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-22 13:00:33
Autor: raff
Psy gończe w akcji
 ot bohater ;o) a ty jak masz na imie tygrysku ?
Zgadnij.

 wstydzisz sie swego, a moim popisujesz ? cienais jestes

Heniu, jak zgadniesz moje imie to jestes najinteligentniejszym Heńkiem pod sloncem. Bo to szalenie trudne jest i nawet Mensa by sobie nie poradzila.

R.

Data: 2009-04-22 17:21:09
Autor: Voyant
Psy gończe w akcji
On Wed, 22 Apr 2009 13:00:33 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

Heniu, jak zgadniesz moje imie to jestes najinteligentniejszym Heńkiem pod sloncem.

 wstydzisz sie swego imienia ? ;o)))

Bo to szalenie trudne jest i nawet Mensa by sobie nie poradzila.

 po prostu jestes zwyklym tchorzem i tyle.

 EOT

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-23 11:32:39
Autor: raff
Psy gończe w akcji
wrote:

[...]

Ale z ciebie ciulik jest. To juz nawet Kawecki sie domyslil jak mam na imie.

Ty faktycznie niezbyt rozgarniety jestes.

R.

Data: 2009-04-23 19:00:46
Autor: Voyant
Psy gończe w akcji
On Thu, 23 Apr 2009 11:32:39 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

>  po prostu jestes zwyklym tchorzem i tyle.
Ale z ciebie ciulik jest.

 sam jestes ciulik ;o)

To juz nawet Kawecki sie domyslil jak mam na imie.

 a co mnie obchodza domysly kaweckiego. TCHORZ jestes i tyle.

Ty faktycznie niezbyt rozgarniety jestes.

 nie przenos na innych swoich problemow z pojmowaniem  otaczajacej cie rzeczywistosci...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-22 13:01:26
Autor: raff
Psy gończe w akcji
A tygryska to sobie z anus wyciagnij.

 ktora ?

Co to jest anus to sobie sprawdz w slowniku.

R.

Data: 2009-04-22 17:21:10
Autor: Voyant
Psy gończe w akcji
On Wed, 22 Apr 2009 13:01:26 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

>  ktora ?
Co to jest anus to sobie sprawdz w slowniku.

 w zydowskim ? ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-21 19:34:10
Autor: Voyant
Psy gończe w akcji
On Tue, 21 Apr 2009 08:25:48 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

> czekamy na tajemnicze zdjecia ze szkolenia z podstaw
> ekonomii socjalistycznej w klarysewie.
ale o co ci sie rozchodzi?

 o wplyw zanieczyszczenia srodowiska na wielkosc  populacji chrzaszcza wedrownego.

dalej bedziesz bronil misiakow z PO?

 patrz temat.

--

HeSk