Psy w górach

Data: 2016-03-30 15:27:54
Autor: Olin
Psy w górach
Dnia Mon, 28 Mar 2016 06:32:26 +0200, jotemon napisał(a):

Pies zaczyna szczekać coraz zajadlej i rusza na mnie.

Z moich doświadczeń wynika, że jak pies szczeka, to generalnie nie gryzie. Dwa razy ugryzły mnie psy w osiedlowym parku, w którym biegam, a raz w górach, przy czym żaden z nich nie szczekał, tylko robił swoje. Ale za czwartym razem urypał mnie pies formatu kieszonkowego, przez co lekkomyślnie go zlekceważyłem, kiedy szedłem przez Hańczową, który zajadle ujadał przed podjęciem swego niecnego uczynku, więc reguły nie ma. Osobną sprawą jest reakcja właściciela, a właściwe jej brak, co jednak nie dziwi, mając na uwadze uprzejme uwagi większości grupowiczów.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

prawo Sattingera:
Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę do gniazdka.

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Psy w górach