Psy w górach

Data: 2016-04-08 01:26:06
Autor: Titus Atomicus
Psy w górach
In article <ndac50$lde$1@node1.news.atman.pl>,
 jotemon <jotemon@interia.pl> wrote:

[...]
Ten sam katoprawacki oszolom co sie udziela w kolku antysemickim im mkarwana na grupie historycznej?
ok, uaktualniam KF
--
TA

Data: 2016-04-08 11:41:20
Autor: jotemon
Psy w górach
[...]

Dziękuję i życzę dużo zdrowia, szczególnie psychicznego.

Tak przy okazji, czy chodzi o ten tekst?

Talmud to zbiór komentarzy rabinów do Tory, świętej księgi judaizmu. Talmud nie jest uważany za księgę świętą, ale jeżeli jest sprzeczność między Torą a Talmudem, to rację ma Talmud - tak twierdzą rabini. W Talmudzie zostało napisane, że 10 przykazań obowiązuje tylko Żyda w stosunku do Żyda. Nie dotyczy w stosunku do gojów (nieŻydzi to goje czyli bydło). Goja można zabić jak psa, można go okłamać, jeżeli Żyd zabiera coś gojowi, to nie jest to kradzież, w stosunku do goja dopuszczalna jest lichwa. W ten sposób został sformułowany ,,ANTYGOIZM", który zaowocował w sposób naturalny pojawieniem się z czasem antysemityzmu.

W czasie Holokaustu Bóg pozwolił doświadczyć Żydom wszystkiego tego co przygotowali w Talmudzie gojom z nadzieją, że zdecydują się wyrwać i zniszczyć parę kartek z Talmudu. Niestety tak się nie stało o czym świadczy sytuacja na Bliskim Wschodzie. A kropkę nad ,,i" postawił były premier Izraela Menachem Begin, mówiąc:

"Nasza rasa (mówiąc o Żydach) jest Rasą Panów. Jesteśmy świętymi
bogami na tej planecie. Różnimy się od niższych ras ponieważ wywodzą się
one od insektów. Faktycznie porównując je do naszej rasy, inne rasy to
bestie i zwierzęta, owce w najlepszym przypadku. Inne rasy są uważane
jako ludzkie odchody. Naszym przeznaczeniem jest rządzenie ponad
niższymi rasami. Nasze ziemskie królestwo będzie rządzone poprzez
naszych liderów za pomocą rózgi żelaznej. Masy będą lizać nasze stopy i
służyć nam jako nasi niewolnicy."

Menachem Begin, premier Izraela, laureat Pokojowej Nagrody Nobla, w przemówieniu w Knesecie, cyt. Amnon Kapeliouk, Begin and the Beasts (Begin i bydło), New Statesman, 25.06.1982

Carter, Jimmy. Keeping
Faith. Memoirs of a President. New York: Bantam, 1982. (Pamiętniki Prezydenta
Cartera)

Data: 2016-04-08 14:10:49
Autor: Olin
Psy w górach
Dnia Fri, 8 Apr 2016 11:41:20 +0200, jotemon napisał(a):

(nieŻydzi to goje czyli bydło).

"Goj" znaczy akurat "naród", ale dyskutować nie ma sensu, bo po tym
pouczającym cytacie nie pozostawiłeś żadnych wątpliwości, jaki poziom
moralny prezentujesz.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2016-04-08 14:52:48
Autor: Titus Atomicus
Psy w górach
In article <q9qp9j3bikkg$.102jpdh7aj4px$.dlg@40tude.net>,
 Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:

> [...]

pouczającym cytacie nie pozostawiłeś żadnych wątpliwości, jaki poziom

E, ja bym tego z poziomem moralnym nie laczyl.
To skutek prania mozgu i oblakania.
--
TA

Data: 2016-04-08 15:49:06
Autor: mkarwan
Psy w górach
Użytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisał w wiadomości news:q9qp9j3bikkg$.102jpdh7aj4px$.dlg40tude.net...
[...]

"Jaki konkretnie poziom moralny reprezentuje"?

Data: 2016-04-11 14:57:15
Autor: Olin
Psy w górach
Dnia Fri, 8 Apr 2016 15:49:06 +0200, mkarwan napisał(a):

"Jaki konkretnie poziom moralny reprezentuje"?

Grupa powstała pod koniec lat 90. i przez cały czas jej funkcjonowania nie
zdarzyło się, żeby ktoś wysyłał tu antysemickie agitki, choć z kulturą
dyskusji różnie bywało.
Doczekaliśmy się tego w 2016, co po raz kolejny potwierdza, że wiatr dojnej
zmiany najwyżej unosi szumowiny.
Zauważyłem, że opanowałeś trudną sztukę wklejania i kopiowania, więc pewnie
będzie okazja poczytać obszerne fragmenty i "Protokołów Mędrców Syjonu", i
"Mein Kamf", które niezawodnie znasz na wyrywki.

Przy okazji gratuluję udanej imprezy na Brunatnej Górze w ostatnia sobotę.
Mam nadzieję, że kazanie ks. Różyckiego było inspirujące.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2016-04-13 03:14:34
Autor: mkarwan
Psy w górach
Użytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisał w wiadomości news:1tlwef49e1u2f$.16vy4xi09rzjm$.dlg40tude.net...
[...]

Czego się "konkretnie się doczekaliśmy"?
Link poproszę

Zauważyłem, że opanowałeś trudną sztukę wklejania i kopiowania, więc pewnie
będzie okazja poczytać obszerne fragmenty i "Protokołów Mędrców Syjonu", i
"Mein Kamf", które niezawodnie znasz na wyrywki.

Kłamiesz.

Data: 2016-04-13 13:11:26
Autor: Olin
Psy w górach
Dnia Wed, 13 Apr 2016 03:14:34 +0200, mkarwan napisał(a):

Czego się "konkretnie się doczekaliśmy"?

Patologicznego antysemity.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2016-04-13 17:25:11
Autor: mkarwan
Psy w górach
Użytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisał w wiadomości news:12e68vc7wskg9.7dkxeyvs8jc7.dlg40tude.net...
Czego się "konkretnie się doczekaliśmy"?

Patologicznego antysemity.

To znaczy kogo konkretnie?

Data: 2016-04-14 01:52:19
Autor: Titus Atomicus
Psy w górach
In article <570e64d3$0$646$65785112@news.neostrada.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

> Patologicznego antysemity.

To znaczy kogo konkretnie?

Jak zwykle nie rozumiesz?
Poszukaj sobie linka w googlach.
--
TA

Data: 2016-04-14 02:48:54
Autor: Titus Atomicus
Psy w górach
In article <Titus_Atomicus-FE9F37.01521914042016@node1.news.atman.pl>,

In article <570e64d3$0$646$65785112@news.neostrada.pl>,

Poszukaj sobie linka w googlach.

No dobra, pomoge.
https://pl.wiktionary.org/wiki/antysemita
https://pl.wiktionary.org/wiki/patologiczny

http://www.google.pl/search?q=mkarwan+antysemita&gws_rd=cr&ei=TugOV7uOGqP
I6ASripHQCw

HTH
--
TA

Data: 2016-11-01 08:19:37
Autor: Jacek Pustuł
Psy w górach

Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1tlwef49e1u2f$.16vy4xi09rzjm$.dlg@40tude.net...

[...]

Tak eliminacja "kalek" to szczyt lewicowego "poziomu moralnego" bardzo to koincydencyjne
w temacie tego "Mein Kamf".

Data: 2016-04-08 16:27:19
Autor: jotemon
Psy w górach
Olin pisze:
[...]

Tak, zgadzam się, nie warto dyskutować. Zresztą już wcześniej zostało zauważone, że jestem bucem. Chciałbym jeszcze tylko prosić o dwa zdania na temat poziomu moralnego pana premiera.

Data: 2016-04-08 12:20:53
Autor: mkarwan
Psy w górach
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-413405.01260608042016node2.news.atman.pl...
[...]
Ten sam katoprawacki oszolom co sie udziela w kolku antysemickim im
mkarwana na grupie historycznej?

Ostrzegam Pana, Panie Sadurski, że pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 1 i 2 oraz art.216 par.1 i 2 KK. są to czyny
zabronione.
Jako Żyd po raz kolejny Pan świadomie kłamie i łamie prawo.

Gdyby oceniać Żydów tylko na podstawie Pańskiego zachowania można by
napisać, ze Żydzi podobni Panu to kłamcy, chamy i tchórze łamiący prawo.

https://lh3.googleusercontent.com/-asWL8yvQEos/Va6QWLcrY2I/AAAAAAAAEUA/Bjifu0o-VVM/s512-Ic42/IMGP9886-1.jpg
Na zdjęciu Marcin Sadurski na tablicy upamiętnijącej Tytusa Chałubińskiego
zasłania nazwisko lekarza.

Data: 2016-04-08 14:56:46
Autor: Titus Atomicus
Psy w górach
In article <57078604$0$661$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> [...]
> Ten sam katoprawacki oszolom co sie udziela w kolku antysemickim im

Ostrzegam Pana,
[...]
https://pl.wiktionary.org/wiki/ob%C5%82%C4%85kanie
https://pl.wikipedia.org/wiki/Obsesje

http://www.grupy.banzaj.pl/Wybitny,spamer,Marek,M,Ziemba,aka,troll,mkrawa
n,23,1683721,2010_07.html
--
TA

Data: 2016-04-08 15:19:03
Autor: mkarwan
Psy w górach
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-5F1037.14564608042016node2.news.atman.pl...
> [...]
> Ten sam katoprawacki oszolom co sie udziela w kolku antysemickim im
> [...]

Po raz kolejny ostrzegam Pana, Panie Sadurski, że pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu

Data: 2016-04-08 18:00:38
Autor: Titus Atomicus
Psy w górach
In article <5707afc6$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>,

> [...]
> [...]

Po raz kolejny ostrzegam Pana,[...] że pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu
pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 1 i 2 oraz art.216 par.1 i 2 KK. są to czyny
zabronione.

Bredzi pan, jak zwykle zreszta.

[...]

Ja wiem, ze pan wszedzie widzi Zydow/zydow.
Ale to jest wlasnie obsesja.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Obsesje
Na dodatek swoim zachowaniem osmiesza pan wszytskich antysemitow. Osmiesza pan tez swoja rodzine, ktora panu, jak widac nie pomaga, swojego lekarza ktory pana jak widac nie leczy i ksiedza, ktorego pan nie slucha.

A co do zdjecia Tytusa, ktorego sie pan uczepil jak pijany plota, to mogby pan wreszcie zamiescic jakies swoje zdjecie, toby sie Stalowa Wola i Lublin posmialy... No i kazde dziecko widzialoby jak wyglda antysemita,

--
TA

Data: 2016-04-08 18:54:18
Autor: mkarwan