Psychiczna misjonarka

Data: 2012-01-11 16:39:09
Autor: XL
Psychiczna misjonarka
Dnia Wed, 11 Jan 2012 14:47:00 +0100, Przemysław W napisał(a):

Łamanie kości, przerywanie skóry i ścięgien, krwotoki - to elementy niedzielnego kazania dla dzieci w kościele pijarów przy ul. Dzielskiego. Część rodziców nie wytrzymała i przed końcem wyprowadziła dzieci.

Nie puszczam dzieciom japońskich bajek, nawet Scooby Doo wydaje mi się zbyt drastyczny. A tu idę na mszę dla dzieci i nawet ja nie jestem w stanie wytrzymać tego, co mówi misjonarka. Żonie zrobiło się słabo, sześcioletni syn był zielony, a ośmioletnia córka nie była w stanie wieczorem zasnąć - opowiada rodzic, który skontaktował się z "Gazetą". Podobne przeżycia z niedzielnej mszy mają też inni jej uczestnicy. Jedna z matek, która tego dnia do kościoła przyszła sama, mówi, że po raz pierwszy cieszyła się, że dzieci są chore i zostały w domu. - Nawet dla dorosłych realizm tego, co mówiła misjonarka, był trudny do strawienia. Widziałam nastoletnie dziewczyny, które wyszły ze mszy z przerażeniem na twarzy. Rodzice kilkuletnich dzieci też wychodzili, nie doczekawszy końca kazania - mówi.

Tylko że TO nie są japońskie bajki.
Niejednemu się przyda, aby WRESZCIE odczuł różnicę między japońską bajką a
realiami. Bo jeśli we właściwy sposób nie odczuje, to...
http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,10944387,15_latka_zamordowala_9_latke__Chciala_zobaczyc__jakie.html

--
XL

Data: 2012-01-11 17:50:52
Autor: Przemysław W
Psychiczna misjonarka

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1c1vghty3u1kt$.18iuszlhdm62q$.dlg40tude.net...
[...]

Aha, czyli kaźde dziecko, które nie usłyszy bełkotu Anny Krogulskiej jest potencjalnym mordercą, nieprawdaż?

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-11 18:05:16
Autor: XL
Psychiczna misjonarka
Dnia Wed, 11 Jan 2012 17:50:52 +0100, Przemysław W napisał(a):

[...]

Jak się bardzo chce albo jest się głupim, to i taki wniosek można wyciągnąć
:->
--
XL

Data: 2012-01-11 18:21:26
Autor: Przemysław W
Psychiczna misjonarka

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał

Jak się bardzo chce albo jest się głupim, to i taki wniosek można wyciągnąć

A jak się nie chce i nie jest się głupim to jaki wniosek można wysnuć z tego zdania:

Data: 2012-01-11 18:24:02
Autor: XL
Psychiczna misjonarka
Dnia Wed, 11 Jan 2012 18:21:26 +0100, Przemysław W napisał(a):

[...]

A taki:
"Niejeden" to nie "każdy".
Proste?

--
XL

Data: 2012-01-11 18:29:57
Autor: Przemysław W
Psychiczna misjonarka
Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjd3z6zgw32z.5si2hphwguku.dlg40tude.net...
[...]

Demagogia. Żadne dziecko nie powinno słuchać sadystycznych opowiadań psychicznie chorej kobiety.

 Przemek

Data: 2012-01-11 18:46:09
Autor: kleczynski
Psychiczna misjonarka

Demagogia. Żadne dziecko nie powinno słuchać sadystycznych opowiadań
psychicznie chorej kobiety.

Przemek

Przed chyba cwiercwieczem poszedlem z dzieckiem do kosciola, bo mialo byc spotkanie z biskupem. Ten gadal cos o gosciu, ktorego lew oszczedzil, bo zobaczyl w jego oczach boga. Pozniej tlumaczyl, ze inni biskupi innego koloru skory i rasy to jego koledzy choc czasem inaczej pachna czy nawet wiecej. Rodzice sluchali zaciekawieni, dzieci szybko zapomnialy gadke, a biskupow wiecej nie spotykamy,

K.C.

Data: 2012-01-11 18:56:54
Autor: XL
Psychiczna misjonarka
Dnia Wed, 11 Jan 2012 18:46:09 +0100, kleczynski napisał(a):

[...]

Coś mi się wydaje, ze jeden rodzic zrozumiał jak umiał :-]
--
XL

Data: 2012-01-11 19:06:59
Autor: kleczynski
Psychiczna misjonarka
Am 11.01.2012 18:56, schrieb XL:
[...]

Ten rodzic to juz wczesniej swoje wiedzial. Poswiecal sie tylko dla dziecka i dziadkow, ktorzy chcieli miec w rodzinie katolika.
K.C.

Data: 2012-01-11 19:12:54
Autor: Przemysław W
Psychiczna misjonarka

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kc87rzoz7b3e$.1sln7ijiqdtf2.dlg40tude.net...
[...]

Inny (nie wiem czy rodzic) nie zrozumiał, bo nie umiał.

Przemek

Data: 2012-01-11 19:17:53
Autor: XL
Psychiczna misjonarka
Dnia Wed, 11 Jan 2012 19:12:54 +0100, Przemysław W napisał(a):

[...]

Na pewno zrozumiał to, że to było spotkanie dla dzieci i do nich
skierowane.

--
XL

Data: 2012-01-11 18:47:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Psychiczna misjonarka

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jekguo$h3b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba, że ma sadystycznych rodziców, którzy dziecko chcą wychować na swój obraz i podobieństwo?
A może się mylę?

Data: 2012-01-11 18:59:03
Autor: XL
Psychiczna misjonarka
Dnia Wed, 11 Jan 2012 18:47:27 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Powtarzam: chodzić z dziećmi na msze dla dzieci. Msza dla dorosłych
niekoniecznie polaga tylko na podsypianiu na klęczkach - czasem nawet gada
się tam o wieszaniu na krzyżu :->

Jakoś do kina na horrory nikt mądry dzieci nie wlecze.
--
XL

Data: 2012-01-15 16:52:03
Autor: pluton
Psychiczna misjonarka
[...]

A na pranie mozgu do kosciola wlecze. I gdzie tu sens, gdzie logika ?

Nullification