Psychol

Data: 2018-08-28 08:15:24
Autor: Ciemny Lud
Psychol
Ta gnida (maniek) znów zaczęła podszywac się pod mój alias. Z analizy logów na serwerze wynika, że ten psychol to lord donald. Facet musi być nieżle chory na łeb. Nakwyraźniej DDR-owscy partyjnacy przeorali mu stolcową aż do mózgu! Ta kanalia tworzy fałszywki by atakować tych, którzy pracuja poza granicami Polski. Ostro walnięty w potylicę świr z nieznanych mi powodów odgrywa się wyłacznie na mnie. Może to ciota, no to informuję tego penisosroma, że z czekoladkami to do zenusia, dąsa albo u2. A może to mu jego flamę wydymałem kiedy była jeszcze młodsza i dziadek ma po mnie "wnuka" ? ;-)))

CL

Psychol