Psychol w natarciu

Data: 2014-04-05 21:39:17
Autor: boukun
Psychol w natarciu
Data: 2014-04-05 21:45:47
Autor: boukun
Psychol w natarciu
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lhpn29$sv1$1mx1.internetia.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jaroslaw-Kaczynski-Rosja-moze-nas-zaatakowac,wid,16520502,wiadomosc.html

~zizu 5 minut temu
MOrze Putin da prace POLAKOM i wrucimy doo kraju pracować

~M.T. 5 minut temu
LUDZIE!!!!!!!!!!!!!! Rozdajcie trochę Kałachów i zróbcie porządek z takimi
głąbami. Źyć się już nie chce patrząc na takie fałszywe i głupawe facjaty.

~hen 5 minut temu
Panie Kaczyński Jarosławie zajmij sie swoimi kotami, koty leczą niektóre
schorzenia a niektórych nie , warto by spróbować na kark położyć żeby dobrze
wygrzał.

~zielman 5 minut temu
Dlaczego politycy nie podlegają badaniom psychiatrycznym?

~XXX 5 minut temu
ON poprostu pier......

~a 6 minut temu
Jarek teraz to już za późno no chyba że z Antkiem jak Rambo ruszycie na całą
czerwoną armię

~Nick 18 minut temu
"Gdy będziemy mieli siły zbrojne na odpowiednim poziomie, będziemy mogli czuć
się bezpiecznie" - czyli w roku 3693 pewnie, jak juz Rydze i ich slugusy pomra a
slowo "konkordat" stanie sie archaizmem.

~Fak ty i ty i ty 6 minut temu
Konstytucja polska jest jednoznaczna. Wobec tego cały rządzie a szczególnie
Panie Sikorski, Tusk, Kaczyński, generałowie WP, pseudodyplomacjo, sejmie - nie
mam do was żadnego szacunku za powiązania i popieranie faszystów, nacjonalistów,
banderowców na Ukrainie i w Niemczech, za mieszanie w stosunkach
międzynarodowych, za niesprawiedliwość w Polsce, za szarganie pamięcią naszych
poległych od 1000 lat, za poniżanie przez 20 lat i opluwanie byłóych aliantów i
państw koalicji antuhitlerowskiej, za robienie tego za cenę forsy z Unii
Europejskiej i Niemiec. Za jeszcze wiele wiele waszych poczynań świadczącvych o
tym, że polskie władze są bezideowe, kumoterskie, nepotystyczne i brudne.

~jajacek 6 minut temu
dla czego pilot samolotu który ma na "pokładzie" 200-300 osób musi mieć
przeprowadzone badania psychiatryczne , a ludzie którzy pretendują do kierowania
40 milionowym narodem nie ?

~Dona 6 minut temu
Jezeli polscy durni pseudopolitycy beda dalej podpuszczac Rosje to moze
rzeczywiscie dojsc do wojny. Czy w Polsce nie ma juz normalnego polityka ?

~garguś 7 minut temu
a mierzeja przekopana?

CAXAPOB 7 minut temu
Wiadac mocno sie uderzyl w ten glupi leb!

~mikee 7 minut temu
A może by tak Kaczor wezwał wszystkie kaczki do wspólnego nalotu na Rosję i
razem zapaskudziliby - na wzór gołębi - rosyjskie auta? To by dopiero był
rozPiSdziaj :)

~Jarek 8 minut temu
Ty palancie... ciebie może zaatakować. Nie naród. Ty pie..ny rusofobie. Rosjanie
t nasi bracia. W sumie to to dobrze, że Lecha nie ma. Szkoda reszty. Szkoda, że
ciebie jeszcze musimy oglądać. Czemu nie poleciałeś z Lechem.

Data: 2014-04-05 21:00:37
Autor: Budzik
Psychol w natarciu
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

MOrze Putin da prace POLAKOM i wrucimy doo kraju pracować

Było się uczyć...
Masakra...

Data: 2014-04-05 23:18:58
Autor: boukun
Psychol w natarciu
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA306E190F5EFDbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

MOrze Putin da prace POLAKOM i wrucimy doo kraju pracować

Było się uczyć...
Masakra...

Ludzie się uczyli, milionami... I teraz ta nauka się na chuj w kraju zaoranego przemysłu zdała i zmuszeni są swoje umiejętności na emigracji sprzedawać...
Miliony wykształconych Polaków podmywają Niemcom dupy lub tyrają na zmywaku w Anglii...

Polacy, naród który dorósł do tego, by Niemcom podmywać dupy... Oto Polska Tuska...

boukun

Data: 2014-04-06 09:48:45
Autor: Budzik
Psychol w natarciu
[...]

Zdarta płyta...
Ty też za Tuska wyjechałeś?

Data: 2014-04-06 14:26:59
Autor: boukun
Psychol w natarciu
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA30774F009103budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ja wyjechałem za ojca chrzestnego tego dzisiejszego, kurewskiego systemu. zbrodniarza Jaruzela w lutym 1987 roku... Ale wtedy jeszcze robiliśmy w fabrykach, nie dorośliśmy jako nacja do tego, żeby Niemcom podmywać dupy. Do tego dorośliśmy za bandy okrągłostołowej POPiS...

boukun

Data: 2014-04-06 17:00:49
Autor: Budzik
Psychol w natarciu
[...]

Było nie wyjezdac wtedy a nie narzekac ze inni wyjezdzaja teraz...

Data: 2014-04-06 20:11:07
Autor: boukun
Psychol w natarciu
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA307BD2F9AFEFbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Teraz to są zmuszeni wszyscy, także i ja, jeśli chcą w miarę godnie przeżyć...

boukun

Data: 2014-04-06 20:16:11
Autor: Marek Czaplicki
Psychol w natarciu
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 20:11:

[...]

Znasz tylko jeden powód co do wyprowadzki za granicę? Ja tam nie narzekam w pracy. Jak mi się nie podoba to zmieniam i nikomu nic do tego. Ty załamujesz ręcę i drapiesz się w głowę, DLACZEGO? Bo takie są czasy. Z lewa na prawo, ze środka na zewnątrz. :-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-04-06 20:17:32
Autor: boukun
Psychol w natarciu
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lhs5lc$7ve$1node1.news.atman.pl...
[...]

Bo nie jestem resortowym dzieckiem...

boukun

Data: 2014-04-06 20:21:30
Autor: Marek Czaplicki
Psychol w natarciu
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 20:17:

[...]

"Nie resortowe" narzekają?

--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-04-07 05:24:35
Autor: stevep
Psychol w natarciu
W dniu .04.2014 o 20:17 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Kłamiesz żydłaku.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-07 05:23:49
Autor: stevep
Psychol w natarciu
W dniu .04.2014 o 20:11 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Przecież żyjesz jako pasożyt- pijawka.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-05 21:46:57
Autor: u2
Psychol w natarciu
W dniu 2014-04-05 21:45, boukun pisze:
[...]

..

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-04-06 11:28:25
Autor: MarkWoydak
Psychol w natarciu
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lhpn29$sv1$1mx1.internetia.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jaroslaw-Kaczynski-Rosja-moze-nas-zaatakowac,wid,16520502,wiadomosc.html

No zobacz: jak Tusk cos marudził o wolnym 1 września to było to przez PiS uznane za sianie strachu, jak Jarosław pręzy muskuły przeciwko Wołodi to wyważony pogląd!

MW

Data: 2014-04-06 12:55:17
Autor: Marek
Psychol w natarciu
W dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 11:28:25 UTC+2 użytkownik MarkWoydak napisał:
> [...]

No zobacz: jak Tusk cos marudził o wolnym 1 września to było to przez PiS uznane za sianie strachu, jak Jarosław pręzy muskuły przeciwko Wołodi to wyważony pogląd!

Tusk zachwalal swoja dotychczasowa polityke mowiac, ze inaczej, dzieci nie poszlyby do szkoly.
Jarek mowi o przyszlosci.

Chyba jest roznica ?

Data: 2014-04-06 23:04:19
Autor: u2
Psychol w natarciu
W dniu 2014-04-06 21:55, Marek pisze:
Tusk zachwalal swoja dotychczasowa polityke mowiac, ze inaczej, dzieci nie poszlyby do szkoly.

tussk straszy, a to doroslych, a to dzieci. wyglada juz jak upior.

Data: 2014-04-07 05:22:43
Autor: stevep
Psychol w natarciu
W dniu .04.2014 o 11:28 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Daj spokój, Prezio nigdy się nie myli, tylko zawsze bredzi.

--
stevep
-- -- -

Psychol w natarciu