Psychole PiS na psp

Data: 2017-04-06 14:29:35
Autor: Pajdak
Psychole PiS na psp
1. lord donald - zdecydowany lider, nie do uratowania!
2. zenek kapellinder - szpital psychiatryczny
3. v.l. pinkley - do leczenia
4. trefniś - do leczenia

Pozostali spamerzy z PiS pracują tu za kasę (np. u2) więc nie podlegają kwalifikacji.

--
Lepudruk

Data: 2017-04-06 14:51:08
Autor: Trefniś
Psychole PiS na psp
W dniu .04.2017 o 14:29 Pajdak <ananim@dwarfs.org> pisze:

[...]

Ależ zalazł wam ten PiS za skórę - nadal macie biegunkę!
Nie macie zamiaru się zacipować?
Pozdrowienia od ani.
:)

--
Trefniś

Data: 2017-04-06 14:57:51
Autor: Pajdak
Psychole PiS na psp

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yx9xzihxmtaby1tncap.home...
[...]

Co, czujesz się niedoceniony?! Dopiero 4 miejsce. Nawet na pudło się nie załapałeś.
Co do "ani" - nie wiedziałem, że jesteś tak blisko z objawioną Sobecką ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-06 15:00:55
Autor: Trefniś
Psychole PiS na psp
W dniu .04.2017 o 14:57 Pajdak <ananim@dwarfs.org> pisze:

[...]

Cipciak, naucz się odpowiadać W TEKŚCIE (sorry za krzyk, ale to  niedorozwój i trzeba mu jak krowie na rowie).
Zacipuj się Fajdak!
Pozdrowienia od ani.

--
Trefniś

Data: 2017-04-06 19:49:04
Autor: Trefniś
Psychole PiS na psp
W dniu .04.2017 o 18:47 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

W dniu 06.04.2017 o 14:51, Trefniś pisze:
[...]

Daj się Srajdakowi wyładować. Znowu u fryca nie wyrobił normy i dostał z  buta wryj gdy szwab się darł na niego polnishe shwajne. Teraz wyładowuje  złość na PSP. Tyle go szwaby kopią po po ryju, że musi mieć zryty łep.

Mo właśnie dziwi mnie, od paru dni mnie nie było, a tu jakiś psychofan coś  bełkocze...
Może powinien terapeutycznie wznieść tzw. modlitwę KOD-owca: "Matko, czemu  mnie nie wyskrobałaś?"
Dokładniejsze informacje u Natalii Przybysz, oraz w Wysokich Obcasach Gwna  KOszernego.

--
Trefniś

Data: 2017-04-07 11:57:13
Autor: Trefniś
Psychole PiS na psp

[...]

Jak to cie nie było? Nie używałeś po prostu konta Srajdak. Inne działały  bez zarzutu. Nie pal głupa Srajdak.

Padłeś ofiarą nieumiejętności postowania do usenetu przez Srajdaka.
To ja miałem kilka dni przerwy, Srajdak w tym czasie wznosił modlitwy KOD:
"Matko, czemu mnie nie wyskrobałaś jak Przybysz!"

--
Trefniś

Data: 2017-04-07 19:00:12
Autor: Pajdak
Psychole PiS na psp
obsrany kutas wyskrobek "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w
wiadomości news:op.yybklnz2mtaby1tncap.home...
[...]

Te, ofiaro kleszych uciech w sowieckim burdelu! Napletek ci się w łbie
odkleił!

--
Lepudruk

Data: 2017-04-07 19:42:01
Autor: Trefniś
Psychole PiS na psp
W dniu .04.2017 o 19:00 Pajdak <ananim@dwarfs.org> pisze:

[...]

Srajdak, naucz się postować, bo nikt nie wie, co piszesz.
W sumie, to tak, jakby cię wyskrobano, albo wykastrowano...
EOD i pozdrowienia od ani.

--
Trefniś

Data: 2017-04-08 09:29:11
Autor: Trefniś
Psychole PiS na psp
W dniu .04.2017 o 07:40 Pajdak <ananim@dwarfs.org> pisze:

kastrat "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości
W dniu .04.2017 o 19:00 Pajdak <ananim@dwarfs.org> pisze:
Srajdak, naucz się postować, bo nikt nie wie, co piszesz.
W sumie, to tak, jakby cię wyskrobano, albo wykastrowano...
EOD i pozdrowienia od ani.

Fajdak oczywiście nie wie, od jakiej ani ma nieustające pozdrowienia..
Chodzi o tę bardziej adekwatną dla opozycji totalnej.
Od Sphincter ani.

Miłośnicy ani, wpisujcie się na listę obecności!

--
Trefniś

Data: 2017-04-07 19:00:14
Autor: Pajdak
Psychole PiS na psp
pajac "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ty jesteś pieprznięty i to ostro! Dyskutujesz z idiotą Trefnisiem, a we łbie
ci się kotłuje, że ze mną! Marnie z tobą dziadek. Najwyraźniej NRD-owskie
przygody erotyczne odcisnęły trwałe pietno w twojej wyłysiałej główeńce.
Pewnie kiedy patrzysz w lustro myślisz że widzisz mnie! ;-))
Odpuść sobie już dziadek bo zwariujesz! ;-))))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-07 19:46:09
Autor: Trefniś
Psychole PiS na psp
[...]

Srajdakowi udało się postnąć zgodnie z netykietą.
I od razu przyznał się, do zaburzeń obsesyjno kompulsywnych.
To może jednak tylko kastrat (umysłowy) z rzadkimi remisjami?
Pozdrowienia od ani.

--
Trefniś

Data: 2017-04-06 21:59:44
Autor: prezydent San Escobar
Psychole PiS na psp
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Ależ zalazł wam ten PiS za skórę - nadal macie biegunkę!
Nie macie zamiaru się zacipować?

Idź wydrukuj sobie kalendarzyk na ścianę za 3mln zł :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-06 22:15:09
Autor: Trefniś
Psychole PiS na psp
W dniu .04.2017 o 21:59 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Ależ zalazł wam ten PiS za skórę - nadal macie biegunkę!
Nie macie zamiaru się zacipować?

Idź wydrukuj sobie kalendarzyk na ścianę za 3mln zł :DDD

Mi kalendarzyk nie stanowi.
Płaczformie i KODziarstwu potrzebna zaś modlitwa: "Matko, czemu mnie nie  wyskrobałaś?"
Dokładniejsze informacje u Natalii Przybysz, oraz w Wysokich Obcasach Gwna  KOszernego.

Słyszałem, że Płaczforma rozpatruje program Skrobanka+ jako przeciwwagę  dla 500+
Nawet nie będziecie musieli brać kredytu!

--
Trefniś

Data: 2017-04-06 22:34:30
Autor: prezydent San Escobar
Psychole PiS na psp
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

"Matko, czemu mnie nie  wyskrobałaś?"

Ja tam nie wiem, zapytaj rodziców :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-06 22:00:16
Autor: prezydent San Escobar
Psychole PiS na psp
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

1. lord donald - zdecydowany lider, nie do uratowania!
2. zenek kapellinder - szpital psychiatryczny
3. v.l. pinkley - do leczenia
4. trefniś - do leczenia

Nie słyszałem, aby w psychiatrykach podwyższano IQ, także nie widzę dla nich
szansy :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-06 23:25:42
Autor: u2
Psychole PiS na psp
W dniu 2017-04-06 o 14:29, pajdak pisze:
Pozostali spamerzy z PiS pracują tu za kasę

zazdrościsz:)))))))))))))))))))))))))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-04-07 05:37:13
Autor: V.L. Pinkley
Psychole PiS na psp
W dniu czwartek, 6 kwietnia 2017 14:29:52 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
1. lord donald - zdecydowany lider, nie do uratowania!
2. zenek kapellinder - szpital psychiatryczny
3. v.l. pinkley - do leczenia
4. trefniś - do leczenia

Jutu naklepał w styczniu 170 a Ty 320. Tylko Ty napierdalasz serie 6-12 wątków w minutę, to oznacza że
musisz do tego się przygotować, najpierw wklejki, a później seria na
pl.s.p.

Tylko Ty kurwisz się za grosiki od Joska Urbacha z tyg. NIE:)

Data: 2017-04-07 09:56:43
Autor: A. Filip
Psychole POPiS na psp
[...]

Dorzucisz do porównania psycholi z PO?

Data: 2017-04-07 11:57:20
Autor: Ciemny Lud
Psychole PiS na psp
Użytkownik "Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał w wiadomości
[...]

No! lordowi donaldowi i kapelusznikowi gratuluję wysokiego podium.
Kapelusznik staraj się! Może do końca sezonu zdystansujesz lorda ;-). Ci z 3-4 miejsca to czyściciele kuwet. Nie rozumiem jakim cudem mają u ciebie takie wysokie notowania. Obiecali ci jakieś koryto? ;-)

CL

Data: 2017-04-07 16:31:07
Autor: z
Psychole PiS na psp
[...]

To jest jawna dyskryminacja. Ja też chcę na listę albo kasiorę. ;-)

Data: 2017-04-07 19:00:10
Autor: Pajdak
Psychole PiS na psp
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jesteś nominowany! ;-))) Poszukaj sobie 2 członków wprowadzających. Mogą być
z poz 1-2.

--
Lepudruk

Psychole PiS na psp