Psychole nagrodzeni?

Data: 2012-01-31 08:16:13
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Psychole nagrodzeni?
Za "niezłomną postawę w obronie wolności słowa i polskiej duszy" pisarz i poeta Jarosław Marek Rymkiewicz został dziś uhonorowany tytułem Człowieka Roku 2011 "Gazety Polskiej". Po katastrofie smoleńskiej napisał głośny wiersz "Do Jarosława Kaczyńskiego" ze słowami m.in. "To co nas podzieliło - to się już nie sklei, Nie można oddać Polski w ręce jej złodziei, Którzy chcą ją nam ukraść i odsprzedać światu, Jarosławie! Pan jeszcze coś jest winien Bratu!". Potem wszedł do komitetu poparcia lidera PiS w wyborach prezydenckich. Laureatem nagrody Grzegorza I Wielkiego, przyznawanej przez miesięcznik "Nowe Państwo", został poseł PiS Antoni Macierewicz, a nagrodę klubów "Gazety Polskiej" przyznano premierowi Wlk. Brytanii Davidowi Cameronowi. W imprezie wziął udział prezes PiS Jarosław Kaczyński, powitany owacją na stojąco." Jestem ciekaw czy skanowano w rytmie "Partia-Gierek! Partia! Gierek! Sru-tu-tu!": "Jarosław-Zbaw-Polskę!"?

BBR

Data: 2012-01-31 09:52:19
Autor: T.
Psychole nagrodzeni?

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f279536$0$1278$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To skandowano, jak Michnikowi nasz prezydent wręczał order Orła Białego...
T.

Data: 2012-01-31 12:41:19
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Psychole nagrodzeni?

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f27ac57$0$1211$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Coś ci się kićka, order przypinał prezydent Lech Kaczyński prezydentowi PRL Wojciechowi Jaruzelksiemu. Masz skleroze?

BBR

Psychole nagrodzeni?