Psychologiczne

Data: 2010-06-03 17:09:52
Autor: wabik
Psychologiczne
Jakie znacie filmy psychologiczne warte polecenia?

Data: 2010-06-03 14:40:28
Autor: Himera
Psychologiczne
Saw/Pila bardzo dzial ana psychike:)

--
Live and let Live.

Data: 2010-06-03 21:55:08
Autor: schizoidalna
Psychologiczne
Himera pisze:
Saw/Pila bardzo dzial ana psychike:)

filmy psychologiczne - one zawsze są warte polecenia

Data: 2010-06-03 17:15:08
Autor: moon
Psychologiczne
wabik wrote:
Jakie znacie filmy psychologiczne warte polecenia?

Billy Elliott!

moon

Data: 2010-06-03 17:21:56
Autor: Ensitherum
Psychologiczne
W dniu 2010-06-03 17:09, wabik pisze:
Jakie znacie filmy psychologiczne warte polecenia?

Krótki film o zabijaniu
Krótki film o miłości
Nóż w wodzie
Dom wariatów
Życie wewnętrzne
Matka Joanna od Aniołów
Pociąg
Pętla
Salto
Ostatni dzień lata
Dreszcze
Jowita
Zmory
Trzeba zabić tę miłość
Szpital przemienienia
Trzecia część nocy
Ćma

Data: 2010-06-03 19:03:34
Autor: Habeck Colibretto
Psychologiczne

Śmierć i dziewczyna

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-06-03 19:09:26
Autor: Ensitherum
Psychologiczne
W dniu 2010-06-03 19:03, Habeck Colibretto pisze:
Śmierć i dziewczyna

jak już bardzo chcesz mu polecić coś pedofila to Wstręt albo Lokator.
oba filmy można nazwać studiami schizofrenii.

Data: 2010-06-03 21:07:48
Autor: Habeck Colibretto
Psychologiczne
Dnia 03.06.2010, o godzinie 19.09.26, na pl.rec.film, Ensitherum
napisał(a):

Śmierć i dziewczyna
jak już bardzo chcesz mu polecić coś pedofila to Wstręt albo Lokator.
oba filmy można nazwać studiami schizofrenii.

Sam zacząłeś - bo Nóż w wodzie to niby kogo?
Większość filmów Polańskiego (bez względu na to kogo lubi w łóżku) jest
doskonała.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-06-03 23:02:30
Autor: Ensitherum
Psychologiczne
W dniu 2010-06-03 21:07, Habeck Colibretto pisze:
Sam zacząłeś - bo Nóż w wodzie to niby kogo?

wiem od czego zacząłem. po prostu nie lubię 'śmierci i dziewczyny'.

Data: 2010-06-04 00:32:48
Autor: Habeck Colibretto
Psychologiczne
Dnia 03.06.2010, o godzinie 23.02.30, na pl.rec.film, Ensitherum
napisał(a):

Sam zacząłeś - bo Nóż w wodzie to niby kogo?
wiem od czego zacząłem. po prostu nie lubię 'śmierci i dziewczyny'.

Nie musisz. Choć to dziwne, bo pasuje do lustracji... ("tylko prawda nas
wyzwoli").

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-06-03 20:53:05
Autor: moon
Psychologiczne

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:hu8haj$hae$1news.onet.pl...

Krótki film o zabijaniu
Krótki film o miłości
/.../
/.../
Szpital przemienienia
Trzecia część nocy
Ćma

Jak zwykle patriota!
:)

to ja dorzucę z krajowych:
Trąd
Barwy Ochronne
Iluminacja
Wodzirej
Zaklęte Rewiry
Pasażerka
Ostatni Etap
Constans

moon

Data: 2010-06-07 15:15:54
Autor: Pan Piskorz
Psychologiczne
to ja dorzucę z krajowych:

A ja macedońskie:

Iluzija
Jas sum od Titov Veles
Kontakt

P.

Data: 2010-06-03 19:29:55
Autor: 2late
Psychologiczne
On 03/06/2010 4:09 PM, wabik wrote:
Jakie znacie filmy psychologiczne warte polecenia?

Zawsze myslalem ze "psychologiczny" to zla nazwa.
Tak samo jak muzyka "powazna" zamiast "klasyczna" (W przypadku muzyki wiekszosc wielkich dziel to komedie wiec trudno tu o powage.)
A w filmie wydaje mi sie ze fajnie maja anglosasi ktorzy na wszystko co nie jest komedia, horrorem, thrillerem lub cos tam, wolaja "drama".
I dla mnie wszystkie te filmy, wymienione ponizej powinny byc sklasyfikowane jako np: "obyczajowy" lub ewentualnie "dramat" - o wiele bardziej trafna nazwa. Pomijajac podkategorie jak komedio - dramat, melodramat, itp...

Wiec co Cie bardziej interesuje, filmy obyczajowe czy dramaty? ;)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-06-03 20:39:09
Autor: wabik
Psychologiczne
ogólnie filmy skłaniające do refleksji :)

Wiec co Cie bardziej interesuje, filmy obyczajowe czy dramaty? ;)

Pozdrawiam

Data: 2010-06-03 21:08:43
Autor: Skylla
Psychologiczne

ogólnie filmy skłaniające do refleksji :)

No to masz:
http://www.filmweb.pl/Zycie.Ukryte.W.Slowach
albo
http://www.filmweb.pl/Malowany.Welon

oprócz tego klasyka - Bergman, Antonioni i wiele innych
S.

Data: 2010-06-03 21:12:09
Autor: Qrczak
Psychologiczne
Dnia 2010-06-03 20:39, niebożę wabik wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
Wiec co Cie bardziej interesuje, filmy obyczajowe czy dramaty? ;)

ogólnie filmy skłaniające do refleksji :)

Reksio.

Qra

Data: 2010-06-07 16:05:50
Autor: marek augustynski
Psychologiczne
ogólnie filmy skłaniające do refleksji :)

wszystko co nakręcił Werner Herzog
większość tego co nakręcił Bergman
sporo z tego co nakręcił Kurosawa
niektóre z tych, które nakręcił Tarkowski

jest jeszcze troche poza tym ale myślę, że masz zajęcie na rok;)
tylko jest jedno "ale". Jeśli uda Ci się obejrzeć choć połowę z tego pozostanie pustka

marek

Data: 2010-06-04 08:20:33
Autor: Telev
Psychologiczne
Użytkownik "wabik" <wabiczek8@op.pl
Jakie znacie filmy psychologiczne warte polecenia?

"Głupi i Głupszy"
"Rocky III"
"American Pie 10"

aha, i jeszcze "Powrót do Przyszlosci na dwa oczy"

TV

Psychologiczne