Psychologiczne horrory

Data: 2012-07-10 12:44:18
Autor: guderin
Psychologiczne horrory
W dniu sobota, 12 maja 2012 17:26:32 UTC+2 użytkownik amor napisał:
Witam.

Szukam dobrych psychologicznych chorrorów. Takich, gdzie strach nie jest budowany hordami potworów, i nie ma flaków fruwaj±cych w powietrzu,
ale jest narastajaca atmosfera zagrozenia. Cos w stylu "Inni", "6 zmysl", "Kobieta w czerni", a z bardzo starych - "Zemsta po latach". Mozecie polecic tego typu filmy?
Dodam, ze widzialem takich filmow dosyc sporo, ale nie pamietam tytulow :) Nie mowię tu o dalekowschodnich filmach typu "Ringu", "Klatwa", "Dark water", The eye" :) Po prostu uwielbiam tego typu horrory.

Ja bym Ci polecił "Odmienne stany ¶wiadomo¶ci" Kena Russella. Swego czasu zrobił na mnie duże wrażenie. http://www.imdb.com/title/tt0080360/

Data: 2012-07-10 22:27:42
Autor: 2late
Psychologiczne horrory
On 10/07/2012 8:44 PM, guderin wrote:

Ja bym Ci polecił "Odmienne stany świadomości" Kena Russella. Swego czasu zrobił na mnie duże wrażenie.

http://www.imdb.com/title/tt0080360/

No a ja - zeby zostalo w rodzinie - przebijam:

http://www.imdb.com/title/tt0091142/
;)

Psychologiczne horrory