Psychopaci na forum

Data: 2010-06-01 08:51:48
Autor: Bombelek
Psychopaci na forum
awe, raff, tomy m, pistacjusz, u2, hans kloss - wymagacie leczenia! To co wypisujecie na tym forum świadczy, że cierpicie na zespół chorób psychicznych mających swe podłoże albo genetyczne albo wynikające z problemów okresu dzieciństwa i dorastania. Powinien zbadać was i to jak najszybciej psycholog, a następnie psychiatra. Jako paranoicy stanowicie zagrożenie dla porzadku publicznego. Powinno się was jak najprędzej odizolować od społeczeństwa!

Data: 2010-05-31 23:54:14
Autor: Hans Kloss
Psychopaci na forum
On 1 Cze, 08:51, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
[stek bzdur]
Jesteś jedynym psychopatą na grupie i przyjmij to jako pewnik
J-23

Data: 2010-06-01 09:03:10
Autor: Bombelek
Psychopaci na forum

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:40b2c4f9-bfe8-469c-b438-4c849f4217d1o1g2000vbe.googlegroups.com...
On 1 Cze, 08:51, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
[stek bzdur]
Jesteś jedynym psychopatą na grupie i przyjmij to jako pewnik
J-23

Opinię swoją opieram na podstawie twoich wypowiedzi na tym forum. Ocierają się o paranoję!

Data: 2010-06-01 00:08:19
Autor: Hans Kloss
Psychopaci na forum
On 1 Cze, 09:03, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:

Opinię swoją
http://babinski.pl/
Jeżeli krępujesz się osobiście to skontaktuj się z nimi telefonicznie:
(012) 6524322 lub. 6524323.
Na pewno pomogą.
J-23

Data: 2010-06-01 09:17:14
Autor: Bombelek
Psychopaci na forum

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:8c260f75-ec70-481d-baa2-97b0f63d0c2ef14g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Widzę, że czesto korzystasz z pomocy w/w. Pamiętasz nawet numer kontaktowy psychiatry prowadzącego. Nie skorzystam z podobnej kliniki z kilku powodów, jednym z nich jest to, że wieloletnie próby wyleczenia ciebie z paranoicznych majaczeń nie przyniosły efektu.

Data: 2010-06-01 09:21:41
Autor: raff
Psychopaci na forum
Hans Kloss pisze:
[...]

Moze LePudelek tu sie przyjmie:
http://babinski.pl/temat/badania

"Laboratorium pracy - Sklepik Ciuszek"

R.

Data: 2010-06-01 11:13:14
Autor: Bombelek
Psychopaci na forum

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hu2ce4$438$1news.onet.pl...
Hans Kloss pisze:
[...]

Dobra, dobra PSYCHOPATO. Bierz się za zmywanie podłóg bo szef ci nie zapłaci dniówki.

Data: 2010-06-01 00:34:24
Autor: J-23
Psychopaci na forum
[...]

"klepanie rozanca" wypala dziury w mozgownicy.

J-23 itede...

Data: 2010-06-01 09:45:54
Autor: Piotr
Psychopaci na forum
Dnia Tue, 1 Jun 2010 00:34:24 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

"klepanie rozanca" wypala dziury w mozgownicy.

O kolejny "mędrzec" sie odezwał, he, he. Co jest, macie jakąś zbiórkę
ętelegętów?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-01 10:06:25
Autor: awe
Psychopaci na forum

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:444d98b7-b2a7-430a-aacf-a8c1b291ce2ea16g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
lepiej klepac niz polykac
awe

Data: 2010-06-01 02:25:31
Autor: J-23
Psychopaci na forum
On 1 Cze, 10:06, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:444d98b7-b2a7-430a-aacf-a8c1b291ce2ea16g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

> odizolować od społeczeństwa!

"klepanie rozanca" wypala dziury w mozgownicy.

co polykac? rozaniec! to uwazaj na krzyzyk, bo ci stanie

J-.....

Data: 2010-06-01 11:14:00
Autor: Bombelek
Psychopaci na forum

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu2est$bpc$1news.onet.pl...

[...]

Rajcowało cię połykanie?

Data: 2010-06-01 22:28:31
Autor: awe
Psychopaci na forum

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c04cf52$0$19182$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ja klepie rozaniec ty polykasz - zeby bylo jasno
awe

Data: 2010-06-02 08:47:01
Autor: Bombelek
Psychopaci na forum

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu3qbi$i4r$1news.onet.pl...

[...]

Twoje zboczenie to twoja sprawa. Żyj sobie na własną rękę! ;-)

Data: 2010-06-01 12:00:10
Autor: heÂŽsk
Psychopaci na forum
On Tue, 1 Jun 2010 00:34:24 -0700 (PDT), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
> odizolować od społeczeństwa!

"klepanie rozanca" wypala dziury w mozgownicy.

 jezeli oni cos klepia to chyba wacka ;o))))

--

 HeSk

Data: 2010-06-01 09:30:38
Autor: Piotr
Psychopaci na forum
Dnia Tue, 1 Jun 2010 08:51:48 +0200, Bombelek napisał(a):

[...]

A ty jezdeś nieuk i leń śmierdzoncy, pierdzielku...
I nawet ci siem nie kce zaglondnonć do wiki, ćwoku.
Piotr

Data: 2010-06-01 09:35:30
Autor: raff
Psychopaci na forum
Piotr pisze:
[...]

Juz mu zaproponowano Klinike. Ale odmawia leczenia.

Moze poprzez prace. Na przyklad robotki na drutach. Tylko niech na tramwaj uwaza.

R.

Data: 2010-06-01 11:17:31
Autor: Bombelek
Psychopaci na forum

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hu2d81$6kj$1news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

Uuuuu. Jeszcze jeden PSYCHOPATA dołączył. Piotr któremu wydaje się, że jest gazdą. Wcześniej byłeś Napoleonem czy Kutuzowem? Paranoiku "raff", co robisz na drutach? Sweterek dla prezesa?

Data: 2010-06-01 10:04:11
Autor: awe
Psychopaci na forum

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c04adff$0$2596$65785112news.neostrada.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- --
my tu robimy za grupe terapeutyczna dla cycka i kaweckiego, boukun tez pewnie by sie zalapal oraz paru innych a wiec troche przestrzeliles temat smarku
awe

Data: 2010-06-01 11:19:02
Autor: Bombelek
Psychopaci na forum

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu2eoo$bbe$1news.onet.pl...

[...]

Wiesz co, może ty i jestes normalny ale to co wypisujesz to żenujące, DZIADUNIU. Dostałeś juz emeryturkę? Wnuczek dziś ma świeto więc odpal mu działkę.

Data: 2010-06-01 22:29:38
Autor: awe
Psychopaci na forum

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c04d081$0$2599$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
sam se odpal kapcia
awe

Data: 2010-06-02 08:47:45
Autor: Bombelek
Psychopaci na forum

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu3qdl$idg$1news.onet.pl...

[...]

Dziaduniu, kapcie to ty masz. Zdeptane.

Data: 2010-06-01 10:25:55
Autor: Stary Belfer
Psychopaci na forum

[...]
W ZSRR też tak traktowano opozycję: krytykował jedyny słuszny ustrój - znaczy sie psychol (schizofrenia bezobjawowa - wynalazem soewickiej psychiatrii).
Widać, że niektórym te miazmaty mocno utkwiły w swiadomości, skoro każdy krytykujący PO jest dla niego psychicznym.
AZ

Data: 2010-06-01 11:20:20
Autor: Bombelek
Psychopaci na forum

Użytkownik "Stary Belfer" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hu2g6i$ajr$1news.task.gda.pl...

[...]

Oooo, mamy kolejnego PSYCHOPATE. Praktykowałeś w ZSRR? Powiedz no znawco tematu: czy każdy krytykujący PiS też jest psychopatą?

Data: 2010-06-01 17:29:48
Autor: cirrus
Psychopaci na forum
[...]

A czytałeś wypociny tych osobników?

--
stevep

Data: 2010-06-01 11:19:01
Autor: Polok_Prawdziwy
Psychopaci na forum
[...]

Awdodatku im NIEWSTOWO...!!!

- chciałyby, ale jedyne co umiom, to Marynie patelkem wytsaskać...

Aito ino roz, bo jendzyk im siem mency...

PS - a pewnik tojest, bo inacej łodranadowiecora zamiast tukej na PESPIE, to z
Marynami bezeceństwa by wyprawiały...

Data: 2010-06-01 12:00:10
Autor: heÂŽsk
Psychopaci na forum
On Tue, 1 Jun 2010 08:51:48 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

[...]

 alez teraz ich rozwscieczysz! beda ujadac zza plota. ;o)
 poobserwuj takiego kundla jak ujada zza plota i biega
 wzdluz niego, omal nie zachrypnie. i tak przez caly dzien.
 dokladnie tak samo zachowuja sie pisowscy ujadacze na psp.

--

 HeSk

Data: 2010-06-01 14:34:47
Autor: rAzor
Psychopaci na forum
Użytkownik... he he - Bombelek raczył napisać:
[...]

Jedną z cech psychola, jest wmawianie choroby psychicznej innym. :-)
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-06-01 05:59:12
Autor: zbig
Psychopaci na forum
On 1 Cze, 14:34, rAzor <bronek.ze....@kgb.ru> wrote:
> [...]

> odizolować od społeczeństwa!

Jedną z cech psychola, jest wmawianie choroby psychicznej innym. :-)
To raczej rzadkie, częściej psychol nie jest świadom tego , że jest
psycholem.

Data: 2010-06-01 15:40:59
Autor: rAzor
Psychopaci na forum
Użytkownik... he he - zbig raczył napisać:
Jedną z cech psychola, jest wmawianie choroby psychicznej innym. :-)
To raczej rzadkie, częściej psychol nie jest świadom tego , że jest
psycholem.

A ty jak się czujesz?..

Data: 2010-06-01 06:50:24
Autor: zbig
Psychopaci na forum
On 1 Cze, 15:40, rAzor <bronek.ze....@kgb.ru> wrote:
Użytkownik... he he - zbig raczył napisać:

> To raczej rzadkie, częściej psychol nie jest świadom tego , że jest
> psycholem.

A ty jak się czujesz?..
Tak jak ty.

Data: 2010-06-01 14:55:00
Autor: rAzor
Psychopaci na forum
[...]

Czytasz czasami swoje własne wypociny? he he he

Data: 2010-06-01 15:53:17
Autor: Grzegorz Z.
Psychopaci na forum
Dnia Tue, 01 Jun 2010 14:34:47 +0200, rAzor napisał(a):

[...]

To jest projekcja z przeniesieniem.

Ale odnosi się to nie tylko do zaburzeń psychicznych.

Ten sam mechanizm dotyczyć może właściwie wszystkiego - kradzieży
snikersów, bicia żony, homoseksualizmu.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-01 21:37:26
Autor: precz z gnomem
Psychopaci na forum
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Ten sam mechanizm dotyczyć może właściwie wszystkiego - kradzieży
snikersów, bicia żony, homoseksualizmu.

Podkradania węgla z biedaszybów...

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-01 21:42:30
Autor: u2
Psychopaci na forum
W dniu 2010-06-01 21:37, precz z gnomem pisze:
Podkradania wĂŞgla z biedaszybĂłw.

To nie podkradanie, to ciężka praca na utrzymanie rodziny.

Data: 2010-06-03 00:11:30
Autor: Grzegorz Z.
Psychopaci na forum
Dnia Tue, 01 Jun 2010 21:42:30 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-06-01 21:37, precz z gnomem pisze:
Podkradania wĂŞgla z biedaszybĂłw.

To nie podkradanie, to ciężka praca na utrzymanie rodziny.

Wielodzietnej.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-01 21:41:10
Autor: u2
Psychopaci na forum
W dniu 2010-06-01 08:51, Bombelek pisze:
[...]

Nie mów, ty naprawdę Klich&Klich ? Welcome to the Soft Parade :)

Data: 2010-06-02 08:45:36
Autor: Bombelek
Psychopaci na forum
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c056258$0$17099$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Oceniłem cię na podstawie tego co tu wypisujesz. Jakie masz wykształcenie?

Psychopaci na forum