Psychopaci na forum

Data: 2010-06-01 00:34:24
Autor: J-23
Psychopaci na forum
On 1 Cze, 08:51, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
awe, raff, tomy m, pistacjusz, u2, hans kloss - wymagacie leczenia! To co
wypisujecie na tym forum świadczy, że cierpicie na zespół chorób
psychicznych mających swe podłoże albo genetyczne albo wynikające z
problemów okresu dzieciństwa i dorastania. Powinien zbadać was i to jak
najszybciej psycholog, a następnie psychiatra. Jako paranoicy stanowicie
zagrożenie dla porzadku publicznego. Powinno się was jak najprędzej
odizolować od społeczeństwa!

"klepanie rozanca" wypala dziury w mozgownicy.

J-23 itede...

Data: 2010-06-01 09:45:54
Autor: Piotr
Psychopaci na forum
Dnia Tue, 1 Jun 2010 00:34:24 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

"klepanie rozanca" wypala dziury w mozgownicy.

O kolejny "mędrzec" sie odezwał, he, he. Co jest, macie jakąś zbiórkę
ętelegętów?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-01 10:06:25
Autor: awe
Psychopaci na forum

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:444d98b7-b2a7-430a-aacf-a8c1b291ce2ea16g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
lepiej klepac niz polykac
awe

Data: 2010-06-01 02:25:31
Autor: J-23
Psychopaci na forum
On 1 Cze, 10:06, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:444d98b7-b2a7-430a-aacf-a8c1b291ce2ea16g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

> odizolować od społeczeństwa!

"klepanie rozanca" wypala dziury w mozgownicy.

co polykac? rozaniec! to uwazaj na krzyzyk, bo ci stanie

J-.....

Data: 2010-06-01 11:14:00
Autor: Bombelek
Psychopaci na forum

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu2est$bpc$1news.onet.pl...

[...]

Rajcowało cię połykanie?

Data: 2010-06-01 22:28:31
Autor: awe
Psychopaci na forum

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c04cf52$0$19182$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ja klepie rozaniec ty polykasz - zeby bylo jasno
awe

Data: 2010-06-02 08:47:01
Autor: Bombelek
Psychopaci na forum

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu3qbi$i4r$1news.onet.pl...

[...]

Twoje zboczenie to twoja sprawa. Żyj sobie na własną rękę! ;-)

Data: 2010-06-01 12:00:10
Autor: heÂŽsk
Psychopaci na forum
On Tue, 1 Jun 2010 00:34:24 -0700 (PDT), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
> odizolować od społeczeństwa!

"klepanie rozanca" wypala dziury w mozgownicy.

 jezeli oni cos klepia to chyba wacka ;o))))

--

 HeSk

Psychopaci na forum