Psychopaci na forum

Data: 2010-06-01 14:34:47
Autor: rAzor
Psychopaci na forum
Użytkownik... he he - Bombelek raczył napisać:
awe, raff, tomy m, pistacjusz, u2, hans kloss - wymagacie leczenia! To
co wypisujecie na tym forum świadczy, że cierpicie na zespół chorób
psychicznych mających swe podłoże albo genetyczne albo wynikające z
problemów okresu dzieciństwa i dorastania. Powinien zbadać was i to jak
najszybciej psycholog, a następnie psychiatra. Jako paranoicy stanowicie
zagrożenie dla porzadku publicznego. Powinno się was jak najprędzej
odizolować od społeczeństwa!

Jedną z cech psychola, jest wmawianie choroby psychicznej innym. :-)
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-06-01 05:59:12
Autor: zbig
Psychopaci na forum
On 1 Cze, 14:34, rAzor <bronek.ze....@kgb.ru> wrote:
> [...]

> odizolować od społeczeństwa!

Jedną z cech psychola, jest wmawianie choroby psychicznej innym. :-)
To raczej rzadkie, częściej psychol nie jest świadom tego , że jest
psycholem.

Data: 2010-06-01 15:40:59
Autor: rAzor
Psychopaci na forum
Użytkownik... he he - zbig raczył napisać:
Jedną z cech psychola, jest wmawianie choroby psychicznej innym. :-)
To raczej rzadkie, częściej psychol nie jest świadom tego , że jest
psycholem.

A ty jak się czujesz?..

Data: 2010-06-01 06:50:24
Autor: zbig
Psychopaci na forum
On 1 Cze, 15:40, rAzor <bronek.ze....@kgb.ru> wrote:
Użytkownik... he he - zbig raczył napisać:

> To raczej rzadkie, częściej psychol nie jest świadom tego , że jest
> psycholem.

A ty jak się czujesz?..
Tak jak ty.

Data: 2010-06-01 14:55:00
Autor: rAzor
Psychopaci na forum
[...]

Czytasz czasami swoje własne wypociny? he he he

Data: 2010-06-01 15:53:17
Autor: Grzegorz Z.
Psychopaci na forum
Dnia Tue, 01 Jun 2010 14:34:47 +0200, rAzor napisał(a):

[...]

To jest projekcja z przeniesieniem.

Ale odnosi się to nie tylko do zaburzeń psychicznych.

Ten sam mechanizm dotyczyć może właściwie wszystkiego - kradzieży
snikersów, bicia żony, homoseksualizmu.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-01 21:37:26
Autor: precz z gnomem
Psychopaci na forum
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Ten sam mechanizm dotyczyć może właściwie wszystkiego - kradzieży
snikersów, bicia żony, homoseksualizmu.

Podkradania węgla z biedaszybów...

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-01 21:42:30
Autor: u2
Psychopaci na forum
W dniu 2010-06-01 21:37, precz z gnomem pisze:
Podkradania wĂŞgla z biedaszybĂłw.

To nie podkradanie, to ciężka praca na utrzymanie rodziny.

Data: 2010-06-03 00:11:30
Autor: Grzegorz Z.
Psychopaci na forum
Dnia Tue, 01 Jun 2010 21:42:30 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-06-01 21:37, precz z gnomem pisze:
Podkradania wĂŞgla z biedaszybĂłw.

To nie podkradanie, to ciężka praca na utrzymanie rodziny.

Wielodzietnej.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Psychopaci na forum