Psychopata Chenio

Data: 2010-08-01 02:37:43
Autor: Hans Kloss
Psychopata Chenio
....ledwie go na przepustkę z Kobierzyna wypuszczono od razu zasrał
grupę zilionem debilnych "wątków".
Wyjątkowe z niego bydlę, nawet jak na platfonsa.
J-23

Data: 2010-08-01 11:46:50
Autor: raff
Psychopata Chenio
W dniu 2010-08-01 11:37, Hans Kloss pisze:
...ledwie go na przepustkę z Kobierzyna wypuszczono od razu zasrał
grupę zilionem debilnych "wątków".
Wyjątkowe z niego bydlę, nawet jak na platfonsa.
J-23

Chenio to UPR, bue hue hue

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-01 02:49:58
Autor: Hans Kloss
Psychopata Chenio
On 1 Sie, 11:46, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Chenio to UPR, bue hue hue

Nie wierzę żeby Mikkego popierali aż tacy idioci.
J-23

Data: 2010-08-02 01:50:44
Autor: Jaksa
Psychopata Chenio
On Sun, 01 Aug 2010 11:49:58 +0200, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 1 Sie, 11:46, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Chenio to UPR, bue hue hue

Nie wierzę żeby Mikkego popierali aż tacy idioci.
J-23

A i owszem. Dawno, dawno temu (jeju, 20 lat!), wybralem sie
na publicznie spotkanie z JKM, polowa sali to byly takie
Chenie, zbigi i Lorny.

Jaksa

Data: 2010-08-01 03:37:29
Autor: HaMMeR
Psychopata Chenio
> [...]

> grupę zilionem debilnych "wątków".
> Wyjątkowe z niego bydlę, nawet jak na platfonsa.

Chenio to UPR, bue hue hue

R.

Ta gnida, to zaden UPR-owiec, to wsza wedrowna, ktora ciagle zle
odczytuje
wlasny interes, bo mu 'koniunkturalizm wysiadl' razem z rozumem!
Trudno uwierzc, ale ten umyslowy sciek pod postacia 'Hienia',
glosowal
kiedys na PIS!!!
Mam zatem nadzieje, ze juz Panstwo wiecie, z kim mamy do czynienia..
Dla niego mam tylko jedno zdanie: 'CH... ci na grob' ... i takim bede
sie juz z 'Hieniem'
dzielil.

Data: 2010-08-01 11:57:52
Autor: rAzor
Psychopata Chenio
Darz bór! Użytkownik... he he - raff raczył napisać:
[...]

UPR-owiec klaszczący platfuchom? Za 25% VAT-u? Pogięło cię? Przeciez to debil jest.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-01 12:05:32
Autor: raff
Psychopata Chenio
W dniu 2010-08-01 11:57, rAzor pisze:
[...]

A ty co sie jak ciulik Henek zachowujesz ? Toczysz piane z pyska ?

R.

Data: 2010-08-02 10:09:15
Autor: Zahir
Psychopata Chenio

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i33fqe$1gc$2news.onet.pl...
[...]

Czyżby UPR było na liście partii zakazanych?

--                 Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

To twoja partnerka życiowa?

--

Zahir

Data: 2010-08-01 11:56:41
Autor: rAzor
Psychopata Chenio
Darz bór! Użytkownik... he he - Hans Kloss raczył napisać:
...ledwie go na przepustkę z Kobierzyna wypuszczono od razu zasrał
grupę zilionem debilnych "wątków".
Wyjątkowe z niego bydlę, nawet jak na platfonsa.
J-23

To na chuj karmisz gnoja? Zostaw go mrówkom.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-02 10:08:18
Autor: Zahir
Psychopata Chenio

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fd67c21c-d7a8-45f0-8b1a-28fe026fdf90z30g2000prg.googlegroups.com...
....ledwie go na przepustkę z Kobierzyna wypuszczono od razu zasrał
grupę zilionem debilnych "wątków".
Wyjątkowe z niego bydlę, nawet jak na platfonsa.
J-23

A tak konkretnie to o co wam chodzi, Hans?

--

Zahir

Psychopata Chenio