Psychopata-podszywaniec "Mark Woydak" znów się uaktywnił

Data: 2013-10-27 05:46:41
Autor: Mark Woydak
Psychopata-podszywaniec "Mark Woydak" znów się uaktywnił
PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" piszacy z
mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
PISOWSKI OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy
od daleko posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina
dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla
niego ratunku! Albo zamknąć go do psychiatryka albo utylizacja!anazja!

MW

Data: 2013-10-29 05:57:18
Autor: Mark Woydak
Psychopata-podszywaniec "Mark Woydak" znów się uaktywnił
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina

--

Psychopata-podszywaniec "Mark Woydak" znów się uaktywnił